Перейти к публикации
  • Сейчас на странице   Всего пользователей: 3   (0 пользователей, 3 гостя)

CullyCross

Топик помощи школьникам

Рекомендованные сообщения

CHOH+NaOH-+CuSO4 
Что это за комбо водорода?

NaSO4+ Cu(OH)2+ CO2

разницы нету от H2

ЧЕГО БЛЯДЬ?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость Zombak

Мне нужны геометрические задачи, которые решаются с помощью матрицы. Подскажите учебник какой-нибудь.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

продота выручай

 

 

Part 1: Introduce interfaces in shared dll practical

 

Step 1 Create interface definition

 

First, we will create a new interface definition. We will use the shared library from week 1 for this. Add a public interface to the library project with the name IMath (instead of CMath). Rename the interface module’s class name from CMath.cs to IMath.cs. The module now contains both the interface definition (IMath) as well as the implementing class (CMath). The implementing class will have to be moved to the server in the next step.

 

 

Step 2 Create a class that implements interface in the serverproject

 

- Add a class to the MathServer Project with the name CMath.

- Move the implementation of the IMath interface to this class.

- Let CMath inherit from both the IMath as well as the MarshalByRefObject class.

 

 

Step 3 Instantiate a proxy of the IMath interface in the client

 

In the client, it is not possible anymore to instantiate a proxy object from the CMath class. The CMath class is moved to the server code and the client cannot access it anymore. The client only has access to the interface. However, this is enough for the client to be able to create a proxy to the server. So, change the “(CMath)” instantiation to an “(IMath)” interface instantiation (fig. 1.2).

 

Step 4 Check that your client-server still functions correctly

 

Question 1.1

 

If you check out the binary subfolder in the client project you will find out that the client still has a math dll with the client executable.

Explain how this dll is different from the dll that was created last week.

The new dll has only interface, no implementation code.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Part 2: Implement a webshop application from a given interface

 

Next you will implement a given interface of a webshop. This will enable you next week to communicate with another group’s webshop (with your own client). Use what you have learned in part 1.

 

Step 1: Get the interface

 

Get the Webshop Interface definition from the courses intranet sharepoint site.

It consists of two files: the actual interface in the form of a dll and the interface methods to help implement the IWebShop interface in the server.

 

Step 2: Implement the interface in a webshop server

 

Create a WebShop solution and name the project WebShopServer. Add a project reference to the IWebShop Interface dll. Create class CWebShop in the server project that implements all methods of IWebShop. Don’t forget to add “using IWebShop”. Add attributes or properties to the CWebShop class as needed.

 

Step 3: Create and implement a Client

 

Add a new project (windows forms application) WebShopClient to Solution WebShop and implement the following functionality:

• A button that requests the name of the Webshop and displays the result on screen or in a message box.

• A button that requests the current inventory of the WebShop and displays the result on screen or in a message box.

• A button to buy an item. Use an editbox to enter the name of the item. Display the result on screen or in a message box.

The client project will also need a reference to the IWebShop dll.

 

 


ВСЁ КОРАБЛЬ,ВСЁ В АРТСТАЙЛА МИНУС АРТСТАЙЛ,КУРОНИТИ УБИРАЕТ АРТСТАЙЛА, ГОБЛИН УЛЬТУЕТ,ЗАБРАТЬ НАДО ХОТЬ КОГО-ТО,СТЕНКУ СТАВИТ,ОЙОЙОЙ КАКАЯ ХОРОШАЯ СТЕНА У ТОЛСТОЙ СКАТИНЫ,ПЫТАЕТСЯ ЧТО-ТО СДЕЛАТЬ НЕУБИВАЕТ НИКОГО,ФОБОС УЛЬТУЕТ НИКОГО НЕ ЗАБИРАЕТ ЗДЕСЬ КРИПЫ ЛОСТА ПЫТАЮТСЯ ЧТО-ТО СДЕЛАТЬ ИХ ТУТЖЕУБИВАЕТКУНКА!НА ТОРРЕНТ ОПЯТЬ ВСЕ,ВСЕ ЧЕТВЕРО ПОПАДАЮТ НА ТОРРЕНТ,ДЕНДИ УХОДИТ ПРОСТО С ТП,ЗАБИРАЮТ ЛОСТА, ЗАБИРАЮТ ФОБОСА,ЗАБИРАЮТ ГОБЛАКА,МОЖНО ЛИВАТЬ,ЭТО БЛЯТЬ НЕ ИГРА, ЭТО ПРОСТО ПОШЛИ ОНИ НАХУЙ БЛЯТЬ

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

нужна помощь

 

 

Окружность, вписанная в треугольник АВС, касается его сторон в точках К, М, и Т. Найдите периметр треугольника АВС, если АТ=5, СТ=7, ВМ=3.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

помогите. задача 7. физика 10 класс, тема электричество. желательно сегодня :geys:

 

636200c33e1e.jpg

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

нужна помощь

 

 

Окружность, вписанная в треугольник АВС, касается его сторон в точках К, М, и Т. Найдите периметр треугольника АВС, если АТ=5, СТ=7, ВМ=3.

 

центр окружности - точка пересечения биссектрис, проводишь ао об и ос(где о это центр), и точку о соединяешь с точками касания. у тебя получаются 6 треугольников три из которых попарно равны.  значит периметр = 5+5+7+7+3+3  :nate:


 

некоторым дамам посвящается:

Как заебали высокомерные телки ,строящие из себя элиту.Они наверное такие воспитанные,

что даже хуй в рот берут исключительно вилкой. (с) :D

 

 

 

всем сисек, почаны ^^ s2V7FPyZ.jpg

 

 

 

givenchy - выбыл

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

олимпиадная задачка, братишка из сызрани прислал

1 + 1 = 18

2 + 1 = 36

3 + 1 = 14

4 + 1 = 1

5 + 1 = ?

сижу думаю второй день

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

олимпиадная задачка, братишка из сызрани прислал

1 + 1 = 18

2 + 1 = 36

3 + 1 = 14

4 + 1 = 1

5 + 1 = ?

сижу думаю второй день

5+1=6 и не благодари :nate:

если числа действительные, то как 1 + 1 = 18 :hmm:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

олимпиадная задачка, братишка из сызрани прислал

1 + 1 = 18

2 + 1 = 36

3 + 1 = 14

4 + 1 = 1

5 + 1 = ?

сижу думаю второй день

5+1=6 и не благодари :nate:

если числа действительные, то как 1 + 1 = 18 :hmm:

омг

скройся плз


 

некоторым дамам посвящается:

Как заебали высокомерные телки ,строящие из себя элиту.Они наверное такие воспитанные,

что даже хуй в рот берут исключительно вилкой. (с) :D

 

 

 

всем сисек, почаны ^^ s2V7FPyZ.jpg

 

 

 

givenchy - выбыл

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

олимпиадная задачка, братишка из сызрани прислал

1 + 1 = 18

2 + 1 = 36

3 + 1 = 14

4 + 1 = 1

5 + 1 = ?

сижу думаю второй день

как такой вид называется?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

продота выручай

 

 

Part 1: Introduce interfaces in shared dll practical

 

Step 1 Create interface definition

 

First, we will create a new interface definition. We will use the shared library from week 1 for this. Add a public interface to the library project with the name IMath (instead of CMath). Rename the interface module’s class name from CMath.cs to IMath.cs. The module now contains both the interface definition (IMath) as well as the implementing class (CMath). The implementing class will have to be moved to the server in the next step.

 

 

Step 2 Create a class that implements interface in the serverproject

 

- Add a class to the MathServer Project with the name CMath.

- Move the implementation of the IMath interface to this class.

- Let CMath inherit from both the IMath as well as the MarshalByRefObject class.

 

 

Step 3 Instantiate a proxy of the IMath interface in the client

 

In the client, it is not possible anymore to instantiate a proxy object from the CMath class. The CMath class is moved to the server code and the client cannot access it anymore. The client only has access to the interface. However, this is enough for the client to be able to create a proxy to the server. So, change the “(CMath)” instantiation to an “(IMath)” interface instantiation (fig. 1.2).

 

Step 4 Check that your client-server still functions correctly

 

Question 1.1

 

If you check out the binary subfolder in the client project you will find out that the client still has a math dll with the client executable.

Explain how this dll is different from the dll that was created last week.

The new dll has only interface, no implementation code.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Part 2: Implement a webshop application from a given interface

 

Next you will implement a given interface of a webshop. This will enable you next week to communicate with another group’s webshop (with your own client). Use what you have learned in part 1.

 

Step 1: Get the interface

 

Get the Webshop Interface definition from the courses intranet sharepoint site.

It consists of two files: the actual interface in the form of a dll and the interface methods to help implement the IWebShop interface in the server.

 

Step 2: Implement the interface in a webshop server

 

Create a WebShop solution and name the project WebShopServer. Add a project reference to the IWebShop Interface dll. Create class CWebShop in the server project that implements all methods of IWebShop. Don’t forget to add “using IWebShop”. Add attributes or properties to the CWebShop class as needed.

 

Step 3: Create and implement a Client

 

Add a new project (windows forms application) WebShopClient to Solution WebShop and implement the following functionality:

• A button that requests the name of the Webshop and displays the result on screen or in a message box.

• A button that requests the current inventory of the WebShop and displays the result on screen or in a message box.

• A button to buy an item. Use an editbox to enter the name of the item. Display the result on screen or in a message box.

The client project will also need a reference to the IWebShop dll.

 

 

ебать мб чото подумаю если время будет  :avtoradolf:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

олимпиадная задачка, братишка из сызрани прислал

1 + 1 = 18

2 + 1 = 36

3 + 1 = 14

4 + 1 = 1

5 + 1 = ?

сижу думаю второй день

полностью задание напиши


вчера играл урсой, мне было очень весело, кричал в скайпе всякую хуйню, я медведь всем пизда дорогу медведю, ваших мам в бочках с медом топил лаллалла етц

сегодня утром шел домой из магаза, соседка говорит, привет медведь :palevo: :palevo: :palevo: :palevo: :palevo: :palevo:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

пусть единичка, стоящас на втором месте - это 17

1+17=18

2+17*2=36

дальше идет инверсия первого числа

17-3=14

17-4*4=1

опять инверсия первого числа

5+17=22 ^_^

ебать, как я люблю вытягивать решения за уши

предлагайте свои ебнутые версии :nate:

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

 

дальше идет инверсия первого числа

17-3=14

17-4*4=1

3 без множителя, а 4 с

пахнет провалом  :trollface:


электромагнитная волна и есть колебания эфира (в купе с потоком фотонов), разве не?

b170.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

 

дальше идет инверсия первого числа

17-3=14

17-4*4=1

3 без множителя, а 4 с

пахнет провалом  trollface.gif

ну типа

1 тоже без множителя, 2 с множителем, 3 без, 4 с ним :yazik:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

 

дальше идет инверсия первого числа

17-3=14

17-4*4=1

3 без множителя, а 4 с

пахнет провалом  trollface.gif

ну типа

1 тоже без множителя, 2 с множителем, 3 без, 4 с ним :yazik:

неее в первом случае множитель 1 :smile:


электромагнитная волна и есть колебания эфира (в купе с потоком фотонов), разве не?

b170.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость cromozg

о. интересно. сейчас подумаю.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

 

дальше идет инверсия первого числа

17-3=14

17-4*4=1

3 без множителя, а 4 с

пахнет провалом  trollface.gif

ну типа

1 тоже без множителя, 2 с множителем, 3 без, 4 с ним :yazik:

неее в первом случае множитель 1 :smile:

ты мне давай тут не порть решение  :trollface:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

помогите. задача 7. физика 10 класс, тема электричество. желательно сегодня :geys:

 

636200c33e1e.jpg

 

помогите :subj:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете опубликовать сообщение сейчас, а зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, войдите в него для написания от своего имени.

Гость
Ответить в тему...

×   Вставлено в виде отформатированного текста.   Восстановить форматирование

  Разрешено не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставить изображения напрямую. Загрузите или вставьте изображения по ссылке.

Загрузка...

×
×
  • Создать...