K()ST #721 4 апреля 2012 CHOH+NaOH-+CuSO4 Что это за комбо водорода? NaSO4+ Cu(OH)2+ CO2 разницы нету от H2 ЧЕГО БЛЯДЬ? Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Гость Zombak #722 4 апреля 2012 Мне нужны геометрические задачи, которые решаются с помощью матрицы. Подскажите учебник какой-нибудь. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Sonya_Blade #723 4 апреля 2012 продота выручай Part 1: Introduce interfaces in shared dll practical Step 1 Create interface definition First, we will create a new interface definition. We will use the shared library from week 1 for this. Add a public interface to the library project with the name IMath (instead of CMath). Rename the interface module’s class name from CMath.cs to IMath.cs. The module now contains both the interface definition (IMath) as well as the implementing class (CMath). The implementing class will have to be moved to the server in the next step. Step 2 Create a class that implements interface in the serverproject - Add a class to the MathServer Project with the name CMath. - Move the implementation of the IMath interface to this class. - Let CMath inherit from both the IMath as well as the MarshalByRefObject class. Step 3 Instantiate a proxy of the IMath interface in the client In the client, it is not possible anymore to instantiate a proxy object from the CMath class. The CMath class is moved to the server code and the client cannot access it anymore. The client only has access to the interface. However, this is enough for the client to be able to create a proxy to the server. So, change the “(CMath)” instantiation to an “(IMath)” interface instantiation (fig. 1.2). Step 4 Check that your client-server still functions correctly Question 1.1 If you check out the binary subfolder in the client project you will find out that the client still has a math dll with the client executable. Explain how this dll is different from the dll that was created last week. The new dll has only interface, no implementation code. Part 2: Implement a webshop application from a given interface Next you will implement a given interface of a webshop. This will enable you next week to communicate with another group’s webshop (with your own client). Use what you have learned in part 1. Step 1: Get the interface Get the Webshop Interface definition from the courses intranet sharepoint site. It consists of two files: the actual interface in the form of a dll and the interface methods to help implement the IWebShop interface in the server. Step 2: Implement the interface in a webshop server Create a WebShop solution and name the project WebShopServer. Add a project reference to the IWebShop Interface dll. Create class CWebShop in the server project that implements all methods of IWebShop. Don’t forget to add “using IWebShop”. Add attributes or properties to the CWebShop class as needed. Step 3: Create and implement a Client Add a new project (windows forms application) WebShopClient to Solution WebShop and implement the following functionality: • A button that requests the name of the Webshop and displays the result on screen or in a message box. • A button that requests the current inventory of the WebShop and displays the result on screen or in a message box. • A button to buy an item. Use an editbox to enter the name of the item. Display the result on screen or in a message box. The client project will also need a reference to the IWebShop dll. Цитата ВСЁ КОРАБЛЬ,ВСЁ В АРТСТАЙЛА МИНУС АРТСТАЙЛ,КУРОНИТИ УБИРАЕТ АРТСТАЙЛА, ГОБЛИН УЛЬТУЕТ,ЗАБРАТЬ НАДО ХОТЬ КОГО-ТО,СТЕНКУ СТАВИТ,ОЙОЙОЙ КАКАЯ ХОРОШАЯ СТЕНА У ТОЛСТОЙ СКАТИНЫ,ПЫТАЕТСЯ ЧТО-ТО СДЕЛАТЬ НЕУБИВАЕТ НИКОГО,ФОБОС УЛЬТУЕТ НИКОГО НЕ ЗАБИРАЕТ ЗДЕСЬ КРИПЫ ЛОСТА ПЫТАЮТСЯ ЧТО-ТО СДЕЛАТЬ ИХ ТУТЖЕУБИВАЕТКУНКА!НА ТОРРЕНТ ОПЯТЬ ВСЕ,ВСЕ ЧЕТВЕРО ПОПАДАЮТ НА ТОРРЕНТ,ДЕНДИ УХОДИТ ПРОСТО С ТП,ЗАБИРАЮТ ЛОСТА, ЗАБИРАЮТ ФОБОСА,ЗАБИРАЮТ ГОБЛАКА,МОЖНО ЛИВАТЬ,ЭТО БЛЯТЬ НЕ ИГРА, ЭТО ПРОСТО ПОШЛИ ОНИ НАХУЙ БЛЯТЬ Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
JesseJane #724 5 апреля 2012 нужна помощь Окружность, вписанная в треугольник АВС, касается его сторон в точках К, М, и Т. Найдите периметр треугольника АВС, если АТ=5, СТ=7, ВМ=3. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Titan4iK #725 5 апреля 2012 помогите. задача 7. физика 10 класс, тема электричество. желательно сегодня Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
ollesya #726 5 апреля 2012 нужна помощь Окружность, вписанная в треугольник АВС, касается его сторон в точках К, М, и Т. Найдите периметр треугольника АВС, если АТ=5, СТ=7, ВМ=3. центр окружности - точка пересечения биссектрис, проводишь ао об и ос(где о это центр), и точку о соединяешь с точками касания. у тебя получаются 6 треугольников три из которых попарно равны. значит периметр = 5+5+7+7+3+3 Цитата некоторым дамам посвящается: Как заебали высокомерные телки ,строящие из себя элиту.Они наверное такие воспитанные, что даже хуй в рот берут исключительно вилкой. (с) :D всем сисек, почаны ^^ givenchy - выбыл Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
skYmarine #727 5 апреля 2012 олимпиадная задачка, братишка из сызрани прислал 1 + 1 = 18 2 + 1 = 36 3 + 1 = 14 4 + 1 = 1 5 + 1 = ? сижу думаю второй день Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Titan4iK #728 5 апреля 2012 олимпиадная задачка, братишка из сызрани прислал 1 + 1 = 18 2 + 1 = 36 3 + 1 = 14 4 + 1 = 1 5 + 1 = ? сижу думаю второй день 5+1=6 и не благодари если числа действительные, то как 1 + 1 = 18 Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
ollesya #729 5 апреля 2012 олимпиадная задачка, братишка из сызрани прислал 1 + 1 = 18 2 + 1 = 36 3 + 1 = 14 4 + 1 = 1 5 + 1 = ? сижу думаю второй день 5+1=6 и не благодари если числа действительные, то как 1 + 1 = 18 омг скройся плз Цитата некоторым дамам посвящается: Как заебали высокомерные телки ,строящие из себя элиту.Они наверное такие воспитанные, что даже хуй в рот берут исключительно вилкой. (с) :D всем сисек, почаны ^^ givenchy - выбыл Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
NirvanaShow #730 5 апреля 2012 олимпиадная задачка, братишка из сызрани прислал 1 + 1 = 18 2 + 1 = 36 3 + 1 = 14 4 + 1 = 1 5 + 1 = ? сижу думаю второй день как такой вид называется? Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
1ntense #731 5 апреля 2012 продота выручай Part 1: Introduce interfaces in shared dll practical Step 1 Create interface definition First, we will create a new interface definition. We will use the shared library from week 1 for this. Add a public interface to the library project with the name IMath (instead of CMath). Rename the interface module’s class name from CMath.cs to IMath.cs. The module now contains both the interface definition (IMath) as well as the implementing class (CMath). The implementing class will have to be moved to the server in the next step. Step 2 Create a class that implements interface in the serverproject - Add a class to the MathServer Project with the name CMath. - Move the implementation of the IMath interface to this class. - Let CMath inherit from both the IMath as well as the MarshalByRefObject class. Step 3 Instantiate a proxy of the IMath interface in the client In the client, it is not possible anymore to instantiate a proxy object from the CMath class. The CMath class is moved to the server code and the client cannot access it anymore. The client only has access to the interface. However, this is enough for the client to be able to create a proxy to the server. So, change the “(CMath)” instantiation to an “(IMath)” interface instantiation (fig. 1.2). Step 4 Check that your client-server still functions correctly Question 1.1 If you check out the binary subfolder in the client project you will find out that the client still has a math dll with the client executable. Explain how this dll is different from the dll that was created last week. The new dll has only interface, no implementation code. Part 2: Implement a webshop application from a given interface Next you will implement a given interface of a webshop. This will enable you next week to communicate with another group’s webshop (with your own client). Use what you have learned in part 1. Step 1: Get the interface Get the Webshop Interface definition from the courses intranet sharepoint site. It consists of two files: the actual interface in the form of a dll and the interface methods to help implement the IWebShop interface in the server. Step 2: Implement the interface in a webshop server Create a WebShop solution and name the project WebShopServer. Add a project reference to the IWebShop Interface dll. Create class CWebShop in the server project that implements all methods of IWebShop. Don’t forget to add “using IWebShop”. Add attributes or properties to the CWebShop class as needed. Step 3: Create and implement a Client Add a new project (windows forms application) WebShopClient to Solution WebShop and implement the following functionality: • A button that requests the name of the Webshop and displays the result on screen or in a message box. • A button that requests the current inventory of the WebShop and displays the result on screen or in a message box. • A button to buy an item. Use an editbox to enter the name of the item. Display the result on screen or in a message box. The client project will also need a reference to the IWebShop dll. ебать мб чото подумаю если время будет Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
tritatyshe4ki #732 5 апреля 2012 олимпиадная задачка, братишка из сызрани прислал 1 + 1 = 18 2 + 1 = 36 3 + 1 = 14 4 + 1 = 1 5 + 1 = ? сижу думаю второй день полностью задание напиши Цитата вчера играл урсой, мне было очень весело, кричал в скайпе всякую хуйню, я медведь всем пизда дорогу медведю, ваших мам в бочках с медом топил лаллалла етцсегодня утром шел домой из магаза, соседка говорит, привет медведь :palevo: :palevo: :palevo: Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
tik_crazy #733 5 апреля 2012 пусть единичка, стоящас на втором месте - это 17 1+17=18 2+17*2=36 дальше идет инверсия первого числа 17-3=14 17-4*4=1 опять инверсия первого числа 5+17=22 ^_^ ебать, как я люблю вытягивать решения за уши предлагайте свои ебнутые версии Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Layzerg #734 5 апреля 2012 дальше идет инверсия первого числа 17-3=14 17-4*4=1 3 без множителя, а 4 с пахнет провалом Цитата электромагнитная волна и есть колебания эфира (в купе с потоком фотонов), разве не? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
tik_crazy #735 5 апреля 2012 дальше идет инверсия первого числа 17-3=14 17-4*4=1 3 без множителя, а 4 с пахнет провалом ну типа 1 тоже без множителя, 2 с множителем, 3 без, 4 с ним Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Layzerg #736 5 апреля 2012 дальше идет инверсия первого числа 17-3=14 17-4*4=1 3 без множителя, а 4 с пахнет провалом ну типа 1 тоже без множителя, 2 с множителем, 3 без, 4 с ним неее в первом случае множитель 1 Цитата электромагнитная волна и есть колебания эфира (в купе с потоком фотонов), разве не? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Гость cromozg #737 5 апреля 2012 о. интересно. сейчас подумаю. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
tik_crazy #738 5 апреля 2012 дальше идет инверсия первого числа 17-3=14 17-4*4=1 3 без множителя, а 4 с пахнет провалом ну типа 1 тоже без множителя, 2 с множителем, 3 без, 4 с ним неее в первом случае множитель 1 ты мне давай тут не порть решение Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Titan4iK #739 5 апреля 2012 помогите. задача 7. физика 10 класс, тема электричество. желательно сегодня помогите Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
tik_crazy #740 5 апреля 2012 помогите. задача 7. физика 10 класс, тема электричество. желательно сегодня помогите бля http://otvet.mail.ru/question/14361844/ научитесь пользоваться гуглом Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение