godfrey #381 8 ноября 2012 это предложение, а не реальное изменение у тебя билайн?угадал Spoiler LOL VS DOTA2 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
OneyTwo #382 8 ноября 2012 они ето еще тестяттак что особо не ждите ничегои тот итем из философера с 20%кд на хил ревайвего тоже только тестилиморелло сам говорил что итем говно но он просто хотел потестить Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Avrilka #383 8 ноября 2012 у тебя билайн? ну хуй его знает не могу посмотреть абилки ирелии, только накопил еще не играл другие сайты с моей оперой не особо дружатhttp://www.solomid.net/guides.php?champ=ireliaБилайн хуйня. Fear the nerdy, wordy princess ‘cause I’m throwing more shade Than the willow tree growing on your dead mother’s grave Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
PullBeer #384 8 ноября 2012 его на кд саммонерок перепилили 7 часов назади ксиферос там на форуме ебашит по этой теме Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
godfrey #385 8 ноября 2012 они ето еще тестяттак что особо не ждите ничегои тот итем из философера с 20%кд на хил ревайвего тоже только тестилиморелло сам говорил что итем говно но он просто хотел потеститьда блядь эта пикча хуйня ебаная с сайта ДИНГИТАС, риоты тут вообще не причем Spoiler LOL VS DOTA2 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Nachos #387 9 ноября 2012 (изменено) Seraph’s Embrace(Upgraded from Archangel’s Staff when fully charged)+1000 Mana+60 Ability Power+10 Mana Regen per 5 secondsUNIQUE Passive – Insight: +(3% of Maximum Mana) Ability PowerUNIQUE Active: Drains 25% of your current mana to shield yourself for an equal amount for 2.5 seconds - 120 second cooldown.Archangel’s Staff +250 Mana+60 Ability Power+10 Mana Regen per 5 secondsUNIQUE Passive – Insight: +(3% of Maximum Mana) Ability PowerUNIQUE Passive – Mana Charge: Each time you spend Mana, you gain 5 maximum Mana (3 second cooldown).Bonus Mana: 0/750Transforms into Seraph’s Embrace at 750 Bonus ManaTear of the Goddess +250 Mana+7 Mana Regen per 5 secondsUNIQUE Passive – Mana Charge: Each time you spend Mana, your maximum Mana increases by 4 (3 second cooldown).Bonus Mana: 0/750 полный пост Hey there Summoners. After my first post about the upcoming preseason itemization changes, which you can find here, I’d like to talk about an item path that both demonstrates some of the updates we’re making to item tooltips and previews an upcoming item. One of our primary goals in League of Legends is to facilitate “clarity of design,” ensuring that things work exactly how you expect them to work – and then some. With the preseason update, we’ve gone back and retuned a lot of our existing items to fit under this new paradigm and to basically re-tool some of our lesser used items into items that can fit into a wider variety of player builds. Let’s go into today’s preview item and its upgrades: Quote: Tear of the Goddess +250 Mana+7 Mana Regen per 5 secondsUNIQUE Passive – Mana Charge: Each time you spend Mana, your maximum Mana increases by 4 (3 second cooldown).Bonus Mana: 0/750 It’s pretty much the Tear of the Goddess you’ve all known and loved for quite some time. You cast spells, you gain maximum mana. It does give a bit less total mana than it did before, but it’s also cheaper at a new cost of 700 Gold. The passive is mostly the same, with one key difference: Tear of the Goddess used to trigger on spellcasts; now it triggers when you spend Mana, including through the use of channeled effects. While these two effects are one and the same for most characters, any character that has a channeled effect that costs mana will now be able to use Tears to greater effect. Characters like Anivia and Karthus who were already excellent with Tear of the Goddess now have additional ways to trigger it, while some characters like Singed and Ashe will have a newfound ability to trigger Tear of the Goddess from their toggled abilities, opening up new item paths for those characters. You may have noticed the new words ‘Mana Charge’ – this is part of our new item tooltip terminology. Unique Passives that are shared across items now have a unique name and indicator to call them out. Unique Passives with the same name don’t stack. This mechanic is something you’re already familiar with on existing items; we’ve merely called it out explicitly with new terminology in an effort to clarify our item tooltips. Quote: Archangel’s Staff +250 Mana+60 Ability Power+10 Mana Regen per 5 secondsUNIQUE Passive – Insight: +(3% of Maximum Mana) Ability PowerUNIQUE Passive – Mana Charge: Each time you spend Mana, you gain 5 maximum Mana (3 second cooldown).Bonus Mana: 0/750Transforms into Seraph’s Embrace at 750 Bonus Mana Archangel’s staff has been similarly changed in line with the new wording and functionality, and has undergone similar cost / mana and trigger recalculations so it will fit better into our new item pricing paradigm. Archangel’s staff also has the Mana Charge passive to indicate that this passive doesn’t stack if you build a new Tear of the Goddess. However, with the Staff you gain Five mana whenever you spend mana, rather than Four mana. Upgrading to Archangel’s staff will thus increase your rate of gain on the Mana Charge. You may also have noticed that there’s one curious line at the end of the tooltip. If you think about it there’s no real reason why gold has to be the only way to upgrade an item. In the case of Archangel’s Staff we wanted to create an upgrade that flowed naturally from the usage and theme of the item. But if you already have 1000 Mana and 10 Mana Regen per 5, what possible upgrade could you want from Archangel’s Staff? Just what are you going to do with all that mana anyway when you’ve charged this item for 25 minutes of the game? Quote: Seraph’s Embrace (Upgraded from Archangel’s Staff when fully charged)+1000 Mana+60 Ability Power+10 Mana Regen per 5 secondsUNIQUE Passive – Insight: +(3% of Maximum Mana) Ability PowerUNIQUE Active: Drains 25% of your current mana to shield yourself for an equal amount for 2.5 seconds - 120 second cooldown. Изменено 9 ноября 2012 пользователем Nachos Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
godfrey #388 9 ноября 2012 ты не постишь кучу нужной инфы не в статахnow it triggers when you spend Mana, including through the use of channeled effects. Spoiler LOL VS DOTA2 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
godfrey #389 9 ноября 2012 http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Wicked_Hatchet+http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Blade_of_the_Ruined_King будут на саммонерс рифт Spoiler LOL VS DOTA2 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Bananagang #390 9 ноября 2012 че там 6 ноября растягивается еще на месяц? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
НаркомаН #393 9 ноября 2012 хочу вандамма на рифтепомесить глину? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
OneyTwo #394 9 ноября 2012 вандамма в рифте никогда не будетибо любой брузер с етой хуетой в рейдбосса превращается Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
godfrey #395 9 ноября 2012 вандамма в рифте не будет и хиферус в 3х3 еще и бафать его хочет Spoiler LOL VS DOTA2 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
grock #396 9 ноября 2012 дак я не понял когда все это введут то? говорили про 6-е число вроде ♫[media=] [/media] Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Bananagang #397 9 ноября 2012 может быть в некст среду , там писали что в следующем патче сделают.... Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Nachos #398 9 ноября 2012 http://leagueoflegen.../Wicked_Hatchet+http://leagueoflegen...the_Ruined_King будут на саммонерс рифттак иконки в стиле 3х3это точно? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
PullBeer #399 9 ноября 2012 (изменено) потому что это итемы с 3х3, тормоз блятьи вводить их собираются чтобы было чем ебать ирелию танкобрузерскую хуету еще новый архангел будеть работать на поисон трайле сингеда :tusila-zavodila: Изменено 9 ноября 2012 пользователем PullBeer Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
grock #400 9 ноября 2012 кто-то говорил что риоты уже передумали делать от затрат маны и будет все по старому от кастов :< ♫[media=] [/media] Поделиться сообщением Ссылка на сообщение