Herus #1 Опубликовано: 1 марта 2010 Вышел новый Ghost++(17.00) Который позволяет переподсоединится у играм :pray: :metal: Чейнджлог (для шарящих в этом людей ): - added support for connections from reconnect tools such as GProxy++ - added new config value bot_reconnect - added new config value bot_reconnectport - added new config value bot_reconnectwaittime - switched to another timing method on Windows to avoid "timer jitter" which caused occasional lag spikes - players who are lagging are now detected based on an absolute count rather than a relative count of packets * previously a player was considered lagging if they fell behind relative to another player * a player is now considered lagging if they fall behind relative to the server itself - changed "forum.codelain.com" to "www.codelain.com" in multiple places Как переподсоединиться(блять как заебало это слово) по LAN игре: create admin game go in admin game type "!password <your password>" "!map" to load the map... "pub <game name>" to create the game join the created game.! ссылка http://www.codelain.com/forum/index.php?topic=11310.0 на скачку Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
justice_st #5 1 марта 2010 тестаните у кого локалка есть бтв там с админ гейм замут много Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
bobriq #6 1 марта 2010 это типо надо запускать постояно? как гарену чтоли? скока жрет цп? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
justice_st #7 1 марта 2010 create admin game go in admin game type "!password <your password>" "!map" to load the map... "pub <game name>" to create the game join the created game.! лол написано как создать админ игру где тут реконнект то? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Quad.M2 #8 1 марта 2010 в гарену мб встроят, тогда еще куда не шло, а так полный Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
НаркомаН #9 1 марта 2010 в гарену мб встроят, тогда еще куда не шло, а так полный ты чо хону пиздец же Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Herus #10 1 марта 2010 бле гхост никогда не видели???? я не знаю как рекконектится в архиве есть файл ПРОЧИТАЙМЕНЯ.txt Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Reactivka #11 1 марта 2010 чето в пабе пробовал - не работает Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
R^B.Diablick #12 1 марта 2010 это типо надо запускать постояно? как гарену чтоли? скока жрет цп? беспокоишься, что твой камешек десятилетней давности не понянет прогу в трее? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
HallOmyLoVe- #13 1 марта 2010 чето в пабе пробовал - не работает автор забыл скопировать важные строки с офф сайта Version 17.0 is a new feature release. It contains the first version of the necessary code to allow reconnections to GHost++ games using a client side tool. The client side tool will be open source and will most likely be released on or before the weekend, but isn't quite ready yet and therefore is not available for download at this time. Please consider updating your GHost++ bots with this code if you plan to use the reconnection feature in the future. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Reactivka #14 1 марта 2010 чето в пабе пробовал - не работает автор забыл скопировать важные строки с офф сайта Version 17.0 is a new feature release. It contains the first version of the necessary code to allow reconnections to GHost++ games using a client side tool. The client side tool will be open source and will most likely be released on or before the weekend, but isn't quite ready yet and therefore is not available for download at this time. Please consider updating your GHost++ bots with this code if you plan to use the reconnection feature in the future. Забавно, пошол гуглить Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
sp-_-good #16 1 марта 2010 надо проверить 0_0 <+kz26freak> не хуя не пойму асус щас в ванкувере? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение