Перейти к публикации
  • Сейчас на странице   Всего пользователей: 0   (0 пользователей, 0 гостей)

Архивировано

Эта тема находится в архиве и закрыта для публикации сообщений.

Vortex

♥ 2.3.5 Patch Notes

Рекомендованные сообщения

В хонце мм сказка. После последних патчей.

В играх 1600 попадаю к 9-ти смурфам, со статами лайк 4-5 кда

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

В хонце мм сказка. После последних патчей.

В играх 1600 попадаю к 9-ти смурфам, со статами лайк 4-5 кда

Охуенный мм, пошел играть в хон.  :vau:


Fear the nerdy, wordy princess ‘cause I’m throwing more shade

Than the willow tree growing on your dead mother’s grave

WVI9IJx.gif                               w3P8D4g.gif                               UoU36cR.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

rubish - дело говорит

motros - не имеет понятия, зато блять спорит.

победитель:    rubish, хоть как ты тут будь

авторитетное мнение

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

мотрос сосёт как насос

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Лолеры такие лолеры,какими были  :clown: такими и остались

 

 

зачем денаить крипов,ты что террорист? ахах не забуду это видео  :metal: :metal:

 


fnatic_banner_1205970830_6998515.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Лолеры такие лолеры,какими были  :clown: такими и остались

 

 

зачем денаить крипов,ты что террорист? ахах не забуду это видео  :metal: :metal:

 

ссылочку дай на видео, или название  :vau:


2894553_c830ed6d.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Ты что, дебил?  :lol:

 

 

Лол это не ваше хуёвое подобие доты, кстати хон увидев на сколько они были хуёвыми, стали использовать идею из лола, так что о слабоумии хонеров тоже ненадо забывать

 

 

В лоле есть руны, герои которых нужно покупать чтобы нормально играть в мм, тут нельзя установить игру и пойти ебашить мм без ничего, поэтому я писал выше что до 30 лвла ты набираешь опр. кол-во героев и рун, в процессе этого ты учишься играть и когда апаешь 30 лвл ты уже имеешь представление о игре

 

 

А в хоне что? Установил, заруинил пацанам игру в мм, удалил хон. Охуенно помоему :avtorklif:

установил, заруинил, пошел руинить новую. только так, только хардкор.

 

вообще не особо понимаю о чем тут базар вокзал: люди и с 30 лвл-ом могут быть фидаками/мудаками и прочими *ками. так что нихуя не показатель. Точно так же как и птс и пср, их можно сливать играя с мудаками, но при этом не быть мудаком. игры командные как никак. ДЛя примера возьми любого про игрока из доты (просто их чаще стримы идут и прочее). Они тащат далеко не 100% обычного паба, даже на уровне 3-4к птс, даже до 75% не дотягивают. Тоже ноют (денди) и ливают (пгг)  :dunno:

 

мотрос в хоне ты так же покупаешь героев(если фри акк),набираешься опыт в нон верифиед играх,поднимаешь свой лвл-ап и потом только можешь выбирать верифиед игры,к тому же даются токены на использование различных модов,большинство нубов\тем кому пофаниться и тд играют на ап,потому он бесплатен,если хочешь на сд\бд\бп и тд надо играть,играть и еще раз играть,чтобы нафармить эти токены,плюс сильвер чтобы купить героев,так что в хоне есть тоже свой фильтр отсеивания дебилов.

 

А то что твой лол анимешная херня,недоподобие хона и доты,всем насрать...так что иди руинь игры в лоле своем,нехуй агрить и вьебывать говна в разделе Хона  :parovozdjan:


fnatic_banner_1205970830_6998515.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

кажется это :trollface:

 

на этом моменте

&feature=player_detailpage#t=80s

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Лолеры такие лолеры,какими были  :clown: такими и остались

 

 

зачем денаить крипов,ты что террорист? ахах не забуду это видео  :metal: :metal:

 

ссылочку дай на видео, или название  :vau:

 

Не видел что ли?Давно уже


fnatic_banner_1205970830_6998515.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Ты что, дебил?  :lol:

 

 

Лол это не ваше хуёвое подобие доты, кстати хон увидев на сколько они были хуёвыми, стали использовать идею из лола, так что о слабоумии хонеров тоже ненадо забывать

 

 

В лоле есть руны, герои которых нужно покупать чтобы нормально играть в мм, тут нельзя установить игру и пойти ебашить мм без ничего, поэтому я писал выше что до 30 лвла ты набираешь опр. кол-во героев и рун, в процессе этого ты учишься играть и когда апаешь 30 лвл ты уже имеешь представление о игре

 

 

А в хоне что? Установил, заруинил пацанам игру в мм, удалил хон. Охуенно помоему :avtorklif:

установил, заруинил, пошел руинить новую. только так, только хардкор.

 

вообще не особо понимаю о чем тут базар вокзал: люди и с 30 лвл-ом могут быть фидаками/мудаками и прочими *ками. так что нихуя не показатель. Точно так же как и птс и пср, их можно сливать играя с мудаками, но при этом не быть мудаком. игры командные как никак. ДЛя примера возьми любого про игрока из доты (просто их чаще стримы идут и прочее). Они тащат далеко не 100% обычного паба, даже на уровне 3-4к птс, даже до 75% не дотягивают. Тоже ноют (денди) и ливают (пгг)  :dunno:

мотрос в хоне ты так же покупаешь героев(если фри акк),набираешься опыт в нон верифиед играх,поднимаешь свой лвл-ап и потом только можешь выбирать верифиед игры

а можно купить монетки

и стать верифаедом, не сыграв ни одной игры  :-_-:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Ты что, дебил?  :lol:

 

 

Лол это не ваше хуёвое подобие доты, кстати хон увидев на сколько они были хуёвыми, стали использовать идею из лола, так что о слабоумии хонеров тоже ненадо забывать

 

 

В лоле есть руны, герои которых нужно покупать чтобы нормально играть в мм, тут нельзя установить игру и пойти ебашить мм без ничего, поэтому я писал выше что до 30 лвла ты набираешь опр. кол-во героев и рун, в процессе этого ты учишься играть и когда апаешь 30 лвл ты уже имеешь представление о игре

 

 

А в хоне что? Установил, заруинил пацанам игру в мм, удалил хон. Охуенно помоему :avtorklif:

установил, заруинил, пошел руинить новую. только так, только хардкор.

 

вообще не особо понимаю о чем тут базар вокзал: люди и с 30 лвл-ом могут быть фидаками/мудаками и прочими *ками. так что нихуя не показатель. Точно так же как и птс и пср, их можно сливать играя с мудаками, но при этом не быть мудаком. игры командные как никак. ДЛя примера возьми любого про игрока из доты (просто их чаще стримы идут и прочее). Они тащат далеко не 100% обычного паба, даже на уровне 3-4к птс, даже до 75% не дотягивают. Тоже ноют (денди) и ливают (пгг)  :dunno:

мотрос в хоне ты так же покупаешь героев(если фри акк),набираешься опыт в нон верифиед играх,поднимаешь свой лвл-ап и потом только можешь выбирать верифиед игры

а можно купить монетки

и стать верифаедом, не сыграв ни одной игры  :-_-:

 

ну тогда явно себе стату ливера делать не будешь,тк заплатил $


fnatic_banner_1205970830_6998515.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

видел, просто забил слушать все это в свое время  :rickroll:


2894553_c830ed6d.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

ну тогда явно себе стату ливера делать не будешь,тк заплатил $

на хон.ру покупаем 3 монетки за 2 рубля

профит

лол

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
:palevojein: ну там явно пацаны с 1500 ммр не огорчаться если ты ливанешь

fnatic_banner_1205970830_6998515.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

НОРМ ПАТЧ НАКОНЕЦ ТО ТАКИ ВЫШЕЛ


fnatic_banner_1205970830_6998515.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

:palevojein: ну там явно пацаны с 1500 ммр не огорчаться если ты ливанешь

почему же, 1500 ммр бойцы не люди что ли

всех бесит, когда ливают. а если в игре 9 легаси 1500 ммр бойцов + 1 такой вот "верифаед" с фриакком

думаю все же огорчатся

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

:palevojein: ну там явно пацаны с 1500 ммр не огорчаться если ты ливанешь

почему же, 1500 ммр бойцы не люди что ли

всех бесит, когда ливают. а если в игре 9 легаси 1500 ммр бойцов + 1 такой вот "верифаед" с фриакком

думаю все же огорчатся

я бы огорчился, если б был легаси с 1500ммр

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

2XnlC.png

 

  Version 2.2.0

 

  -----------

  - The current Free Heroes have changed. The current available list is:

  * Magebane

  * Dark Lady

  * Moon Queen

  * Night Hound

  * Wildsoul

  * Dampeer

  * Armadon

  * Electrician

  * Geomancer

  * Parasite

  * Gauntlet

  * Slither

  * Demented Shaman

  * Vindicator

  * Glacius

 

  - Fixed problems caused by using child interfaces in overlays

  - Fixed two different server crashes

  - Fixed consecutive bonuses not falling off

  - Post-Game Chat Channels will no longer display the option to add the channel to the auto-join channel list

  - News has new countdown timer system

  - Fixed a bug where some of the midbar icons would be grayed out after playing a Matchmaking game

 

  - You can no longer bottle or touch a rune that's been deleted

  * This fixes double bottling a rune if you get it on the same frame as someone else

  - Hellbourne ranged creep sounds updated

  - Possibly fixed rune pickups not being announced occasionally

  - Shop item cooldowns are now only updated once per second

  - Don't send game data to players that haven't loaded the world yet. This fixes crashes when reconnecting

  - You can no longer call kick votes on yourself

  - Kick votes on an AFK player will now be AFK kick votes

  - Fix crash when checking item ownership if an item had no owner

  - Fixed logic used to determine killer of a hero when a non-hero gets the last hit

 

  - New last hit detection method

  * Damage done in one frame is now applied in a random order. The damage that ends up killing the unit is now credited for the kill

 

  - Old last hit detection method:

  * Damage is done at once. If the unit died, use a weighted random system to determine which damage source gets credit for the kill

 

  Two scenarios for this:

  - 50 HP creep takes 20 damage from player A and 60 damage from player B

  * Old method: Player A has 25% chance of getting the kill, player B has 75% chance

  * New method: Player B always gets the kill

 

  - 50 HP creep takes 60 damage from player A and 440 damage from player B

  * Old method: Player A has 12% chance of getting the kill, player B has 88% chance of getting the kill

  * New method: Both players have a 50% chance of getting the kill

 

  Kongor

  - Kongor instantly kills Illusions he attacks

  - Kongor now stops getting stronger at the 1 hour mark, increased from 45 minutes

  * This means Kongor at the 60 minute mark has 120 charges of his growth buff, up from the old cap of 90 at 45 minutes

  - Kongor Armor from the growth buff doubled from .05 to .1 Armor per charge

  - Scaling damage for the stomp does twice as  much damage to non-Heroes & the stomp damage increases by 1 damage  per charge of his growth buff

  * Starting damage of the stomp is 70 Magic Damage against Heroes

  - Kongor can no longer have his Armor reduced by any ability or item

  * Abilities like Pestilence's Swarm still can be cast on him and give vision, but do not reduce his Armor

 

 

  == Items ==

 

  Observatory

  - Health Potions can now be bought here

  - Mana Potions can now be bought here

 

  FrostwolfsSkull.jpgFrostwolf's Skull

  - Ranged Heroes now apply a 20% Movespeed Slow

  * Melee Heroes still apply a 30% Movespeed Slow

  - Stats changed from 25 Strength, 25 Agility, 25 Intelligence to 30 Strength, 15 Agility, 15 Intelligence

 

  TabletOfCommand.jpgTablet of Command

  - Manacost increased from 25 to 50

  - Cooldown increased from 16 to 20 seconds

 

  SolsBulwark.jpgSol's Bulwark

  - Recipe cost increased from 700 to 900

 

  DaemonicBreastplate.jpgDaemonic Breastplate

  - Recipe cost decreased from 1100 to 900

 

  RunedAxe.jpgRuned Cleaver

  - Damage increased from 55 to 60

  - Cooldown to kill a tree lowered from 15 to 5 seconds

 

 

  == Heroes ==

 

  - Added a new Alt Avatar: Magus Bane

 

  All Melee Heroes

  - Base health regeneration increased from 0.25 to 1.25 health per second

 

  Arachna.jpgArachna

  - Harden Carapace duration changed from 3 to 2/3/4/5 seconds

 

  Armadon.jpgArmadon

  - Spine Burst bonus Physical Damage per stack lowered from 30 to 25

  - Restless passively increases the bonus Physical Damage of Spine Burst by 5 per level

  - Back angles and Side angles increased by 5% each (so 20% more area covered)

 

  Behemoth.jpgBehemoth

  - Fissure duration changed from 8 to 5/6/7/8 seconds

  - Enrage cooldown lowered from 7 to 7/6/5/4 seconds

 

  Chronos.jpgChronos

  - Time Leap manacost lowered from 135 to 120

  - Chronofield now gives vision and reveals in and around the area

 

    Cthulhuphant

  - Mortifying Presence can now be toggled

  - Fixed his Trample projectile so it gets killed properly if he isn't bound to it

 

  Devourer.jpgDevourer

  - Cadaver Armor Strength gain radius increased from 400 to 1150 units

 

  Fayde.jpgFayde

  - Reflection's Clearvision radius changed from 1200 to 800/1000/1200

  - Burning Shadows stun duration from 1/1.5/2/2.5 to 1.6/1.9/2.2/2.5 seconds

 

  flint.pngFlint

  - Flare Movespeed slow from 14/20/26/32% to 14/18/22/26%

 

  ForsakenArcher.jpgForsaken Archer

  - Piercing Arrows now leaves behind an Illusion that channels for you

  * Can still be interrupted by stunning the illusion

  - Piercing Arrows Magic Damage per arrow reduced from 75/150/225 to 75/125/175

 

  Geomancer.jpgGeomancer

  - Crystal Field Magic Damage from 250/350/450 to 300/450/600

 

  Hammerstorm.jpgHammerstorm

  - Mighty Swing area from 175 to 175/200/225/250

  - Mighty Swing splash from 12.5/25/37.5/50% to 15/30/45/60%

 

  Hellbringer.jpgHellbringer

  - Death Boil*s first tick now starts at 5 damage instead of 10

  * Final Magic Damage lowered from 150/210/280/360 to 125/180/245/320

 

  Kraken.jpgKraken

  - Starting Armor reduced from 3.1 to 2.1

  - Splash Physical Damage reduced from 30/50/70/90 to 20/40/60/80 on both inner and outer radius

 

  Nighthound.jpgNight Hound

  - Base Intelligence increased from 14 to 16

 

  Nomad.jpgNomad

  - Fixed Mirage Strike not playing the sound for the enemy

 

  PlagueRider.jpgPlague Rider

  - Movespeed reduced from 320 to 315

  - Cursed shield Armor lowered from 3/6/9/12 to 2/4/6/8

  - Cursed Shield no longer applies a Movespeed Slow, just Attackspeed

  - Cursed Shield now applies to all attacks, not just Melee

 

  Pollywog.jpgPollywog

  - Electric Jolt manacost changed from 95/105/135/160 to 100/120/140/160

 

  Revenant.jpgRevenant

  - When the duration ends on Defile it will now remove 1 charge instead of expiring

  * Attacking removes the charge that has the least time left

 

  Rhapsody.jpgRhapsody

  - Effects for the Dance Floor now only play on Heroes

  - Dance Floor now does half damage/heal to creeps

 

  SandWraith.jpgSand Wraith

  - Mirage duration from 5/6/7 to 4/4.5/5 seconds

  - Mirage cooldown from 120 to 120/100/80 seconds

  - Desert's Curse manacost from 130/140/150/160 to 120

  - Desert's Curse Movespeed Slow/Speed from 5/9/14/18% to 8/12/16/20%

 

  Scout.jpgScout

  - Base Damage adjusted from 45-59 to 50-54

  - Vanish cooldown from 24/18/12/6 to 15/12/9/6

  - Electric Eyes no longer give experience to enemies who kill them

  * They still give gold

  - The Detonate ability on Electric Eyes moved from Q to E

 

  Silhouette.jpgSilhouette

  - Can no longer grapple to a tree or swap to illusion while immobilized

  - Relentless Salvo cooldown from 9/7/5/3 to 10/8/6/4 seconds

  - Shadow cooldown changed from 120/105/90 to 120/110/100 seconds

 

  Succubus.jpgSuccubus

  - Succubus' Hold now reveals and gives clearvision around the target (300 AoE) with 1 second linger after the channel ends

 

  Swiftblade.jpgSwiftblade

  - Finally allowed Swiftblade to use Portal Key while Swift Slashing!

 

  Tempest.jpgTempest

  - Elemental manacost from 170 to 180

  - Glacial Blasts manacost from 110/130/150/160 to 100/120/140/160

 

  Torturer.jpgTorturer

  - Chain Reaction AoE from 225 to 150/175/200/225

 

  Tremble.jpgTremble

  - Terror Mounds no longer lose the bonus to Health Regen and Movespeed when an enemy Hero is inside one

  * They still disable the invisibility when an enemy Hero is inside

 

  WarBeast.jpgWarbeast

  - Warbeast now copies his existing Howl buff to the Wolves when they are summoned

 

  WildSoul.jpgWild Soul

  - Booboo can no longer use Return if he has taken damage from an enemy Hero in the last 3 seconds

 

 

  ==  Bugfixes ==

 

 

  - Fixed entity typos in the following  abilities. There should be no functional change other than tooltip or  minor effects that were not showing up:

  * Devourer's strength growth from kills

  * Balphagore's Demonic Pathogen

  * Balphagore's Regurgitate

  * Fayde's Burning Shadows

  * Revenant's Mortification

  * Pebbles' Chuck

  * Silhouette's Shadow

  * Aluna's Emerald Red

  * Bombardier's Boom Dust

  * Maliken's Hellbourne Zeal

  * Puppet Master's Whiplash

  * Tundra Coeurl's Slow

  * Kongor's growth

  * Antlore Healer's Heal

  * Transmutanstein and Zorgath's growth

 

  Armadon.jpgArmadon

  - Added charges as a visual indicator for how close Armordillo will be to proccing a Spine Burst

  * The charges are representing a percentage, from 0 to 100

 

  Balphagore.jpgBalphagore

  - Fixed his minions being deniable at 50% HP like other minions

 

  Chipper.jpgChipper

  - Offset the Rocket Barrage projectile so it won't hit units behind him

 

  Empath.jpgEmpath

  - Fixed Illusory Veil not aggroing creeps properly

 

  Gauntlet.jpgGauntlet

  - Fixed Grapple exploit that was hilarious and teleported both Gauntlet and the hooked target back to the well

 

  MasterOfArms.jpgMaster of Arms

  - Swapped the blue/red weapon switch gun sounds so it makes more sense

 

  MonkeyKing.jpgMonkey King

  - Fixed a small displacement issue where Vault displaced him even when invulnerable

 

  Nomad.jpgNomad

  - Fixed an issue where Nomad was attacking at a closer range than 128 with his True Strike ability

  - Fixed his ZING! sound so it plays if he uses True Strike at point-blank range

  - Added buildingwalking to him when invisible so that Nomad & his illusion won't get stuck on buildings

 

  Parasite.jpgParasite

  - Fixed Parasite Leech giving him Movespeed even when it's disjointed

  * If it is disjointed now, Parasite will not get any buff

  - Made the Infest ability on the creep castable even when the creep is stunned or silenced

  - Made Infest order disjoint the infested target when it lands

  * This ensures that allies who are attacking a creep you infest will not continue to attack it 


fnatic_banner_1205970830_6998515.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

:palevojein: ну там явно пацаны с 1500 ммр не огорчаться если ты ливанешь

почему же, 1500 ммр бойцы не люди что ли

всех бесит, когда ливают. а если в игре 9 легаси 1500 ммр бойцов + 1 такой вот "верифаед" с фриакком

думаю все же огорчатся

я бы огорчился, если б был легаси с 1500ммр

 

вы слишком задроты  :hmm:

 

я на смурфе поднялся легко в 1650+,дальше уже не охота была

играя с ливерами,с 5 керри в игре и тд,имея хорошую стату.

1500+бойцы и ниже,уже слишком херовые,мне кажется они привыкли к таким вещам просто


fnatic_banner_1205970830_6998515.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.

×
×
  • Создать...