PrO100_6uT #841 29 июля 2011 Можно в гарене с вами погамать? пока что 1 лвл , возьму любого ) который нужен Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
SOSKI-_-KROTA #842 29 июля 2011 Короче: сегодня попилим го с начала на леджэндари ggc: Alesya • 2-3 скилловых приветствуются• там ещё какого-то англичанина нашёл• бтв, есть прога game capture x для вара 1.26? Эти пассы Сандер, Соски тряхните стариной да я ю поиграл но все герои уже естьгеймкапча на гарене не работает юзаю adobe screenshotreader Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
tesla-faber #843 29 июля 2011 как им сейвить текст?выбрал все, жму alt+enter, нихуя не происходит Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
SOSKI-_-KROTA #844 29 июля 2011 не знаю о чем тыдля того чтобы получить код надо:1)сделать обработку области2)подождать пока загрузится3)нажать ctrl+v в блокноте или другом приложении, поддерживающем текст Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
tesla-faber #845 29 июля 2011 ну и как тут код вводить?-load qqNxs-TZQDY-JWMCr-vHh0v-UOETH-2S4q0-gm3tX-MUFMq-mB6cN-vAG3y-phPzG-1CTcD-nH -load qqNxs-TZQDY-JWMCr-vHh0v-UOETH-2S4q0-gm3tX-MUFMq-mB6cN-vAG3y-phPzG-1CTcD-nHkwD-M35sD-5jw4dНИХУЯ НЕ РАБОТАЕТ Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
tesla-faber #846 29 июля 2011 все равно ничего не происходит выбираю мод, пишу -load, затем qqNxs-TZQDY-JWMCr-vHh0v-UOETH-2S4q0-gm3tX-MUFMq-mB6cN-vAG3y-phPzG-1CTcD-nHkwD-M35sD-5jw4d Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
SanDeR #848 29 июля 2011 -loadenterenterqqNxs-TZQDY-JWMCr-vHh0v-UOETH-2S4q9-gm3tX-MUFMq-mB6cN-vAG3y-phPzG-1CTcD-nHkwD-M35sD-5jw4d PROFIT :mage: Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
doom1k #849 29 июля 2011 сперва load, потом код сандер а у меня тб ~10 лвл тути палад голенький Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
tesla-faber #850 29 июля 2011 там не 2S4q0а 2S4q9RAK ненавижу эти длиннющие коды переписывать, такой рак спс Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
doom1k #851 29 июля 2011 современные коды сохраняют прокачку скилов?!или что произошло с сейв системой за последние версии? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Alesiaje #852 30 июля 2011 имхо, если из ранней версии в новую лоадаешь, то у тебя будут статы\скиллы не раскиданые У меня так было по крайней мере Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
SanDeR #854 30 июля 2011 Просто сейвы в новых версиях,сейвят 12слотов из инвентаря, помимо одетых вещей. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
SOSKI-_-KROTA #855 31 июля 2011 I just wanted to post here to let everybody TKoK 3.0 series is NOT dead. We are actually pretty close to a public test build, there are a few major issues to resolve with the new hero (desyncs with some spells that we cannot figure out why at the moment) and some more minor issues with one of the newer bosses. There are MANY MANY MANY bug fixes small and major from the last patch, and probably some new ones introduced with the new content/hero. Some major system overhauls have been done such as: To fix some issues with WC3 limitations and use of the widgetizer program, we have removed the 8000 custom item objects script from the game. All rare / epic items will still display their item name as a tooltip when on the ground, but all magical items now just display Magical 'ITEM' where item is the type of item it is. Cloth Helm, Chain Platelegs, Long Sword, Staff, etc. Not only will this resolve some issues with tooltips and item objects disappearing in the cluster of data, but this makes the mapsize slightly smaller and drastically improves load time. Another major system overhaul was the removal of unit recycling. Killing a unit now actually kills a unit instead of detecting when a unit is going to die, preventing that death, moving the unit to heaven, and creating a dummy corpse in its place. The slight memory leak (unit takes damage event) that this recycler system prevented, is not worth the problems it causes once the game progresses too much and there are just so many units within the system and in heaven. There are many hero bug fixes, crash fixes, balance changes, nerfs to some boss fights (higher end ones like Muarki and Karavnos) and not to mention some exploit fixes on these fights or just in general. Overall, this next patch will be a huge improvement to TKoK and help keep it running longer and more stable. Here's the really good news. This 3.1.0 patch will be the last patch where major system changes/updates/additions will be required. From here on out, all that's really left is bug fixes / balance / content. Of course, if we deem it necessary to change a system or add something, we will, but no system edits are planned after this. -Vexsinнуну Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
SanDeR #856 31 июля 2011 диабло3 быстрее выйдет чем ласт версия ткока с такими темпами Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
SOSKI-_-KROTA #857 31 июля 2011 его сообщение от 1го марта 3.1.0 is almost ready for a public beta, we got some things to adjust and balance, and of course some bugs to work out of the new content, but over all 3.1.0 is coming along. Not as fast as we wanted, but progress is there none the less. We are beginning the final internal testing stages very soon. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
HEN) #859 2 августа 2011 Server - ICCup.comChannel - TKOKGameplay - nachinaya s AOTa http://www.twitch.tv/hNNDota Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
BuHaM #860 2 августа 2011 I just wanted to post here to let everybody TKoK 3.0 series is NOT dead.We are actually pretty close to a public test build, there are a few major issues to resolve with the new hero (desyncs with some spells that we cannot figure out why at the moment) and some more minor issues with one of the newer bosses.There are MANY MANY MANY bug fixes small and major from the last patch, and probably some new ones introduced with the new content/hero.Some major system overhauls have been done such as:To fix some issues with WC3 limitations and use of the widgetizer program, we have removed the 8000 custom item objects script from the game. All rare / epic items will still display their item name as a tooltip when on the ground, but all magical items now just display Magical 'ITEM' where item is the type of item it is. Cloth Helm, Chain Platelegs, Long Sword, Staff, etc. Not only will this resolve some issues with tooltips and item objects disappearing in the cluster of data, but this makes the mapsize slightly smaller and drastically improves load time.Another major system overhaul was the removal of unit recycling. Killing a unit now actually kills a unit instead of detecting when a unit is going to die, preventing that death, moving the unit to heaven, and creating a dummy corpse in its place. The slight memory leak (unit takes damage event) that this recycler system prevented, is not worth the problems it causes once the game progresses too much and there are just so many units within the system and in heaven.There are many hero bug fixes, crash fixes, balance changes, nerfs to some boss fights (higher end ones like Muarki and Karavnos) and not to mention some exploit fixes on these fights or just in general.Overall, this next patch will be a huge improvement to TKoK and help keep it running longer and more stable. Here's the really good news. This 3.1.0 patch will be the last patch where major system changes/updates/additions will be required. From here on out, all that's really left is bug fixes / balance / content. Of course, if we deem it necessary to change a system or add something, we will, but no system edits are planned after this.-Vexsin Tifa - best fighter Поделиться сообщением Ссылка на сообщение