Перейти к публикации
  • Сейчас на странице   Всего пользователей: 2   (0 пользователей, 2 гостя)

Гость ~Bob~

TKoK 3

Рекомендованные сообщения

Можно в гарене с вами погамать? пока что 1 лвл , возьму любого ) который нужен

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Короче:  сегодня попилим го с начала на леджэндари  :hmm:

 

ggc: Alesya

 

• 2-3 скилловых приветствуются

• там ещё какого-то англичанина нашёл

• бтв, есть прога game capture x для вара 1.26? Эти пассы  :vau: 

 

Сандер, Соски тряхните стариной  :hmm:

да я ю поиграл но все герои уже есть

геймкапча на гарене не работает  :pray:

юзаю adobe screenshotreader


Wwct4Pku.gifWwct4Pku.gifWwct4Pku.gif

41DMKkAv.gif41DMKkAv.gif41DMKkAv.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

как им сейвить текст?

выбрал все, жму alt+enter, нихуя не происходит

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

не знаю о чем ты

для того чтобы получить код надо:

1)сделать обработку области

2)подождать пока загрузится

3)нажать ctrl+v в блокноте или другом приложении, поддерживающем текст


Wwct4Pku.gifWwct4Pku.gifWwct4Pku.gif

41DMKkAv.gif41DMKkAv.gif41DMKkAv.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

622fcecf1bd7950bbff0dc8e88090236.jpg

ну и как тут код вводить?

-load qqNxs-TZQDY-JWMCr-vHh0v-UOETH-2S4q0-gm3tX-MUFMq-mB6cN-vAG3y-phPzG-1CTcD-nH

 

-load qqNxs-TZQDY-JWMCr-vHh0v-UOETH-2S4q0-gm3tX-MUFMq-mB6cN-vAG3y-phPzG-1CTcD-nHkwD-M35sD-5jw4d

НИХУЯ НЕ РАБОТАЕТ  :hmm:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

все равно ничего не происходит  :hmm:

выбираю мод, пишу -load, затем qqNxs-TZQDY-JWMCr-vHh0v-UOETH-2S4q0-gm3tX-MUFMq-mB6cN-vAG3y-phPzG-1CTcD-nHkwD-M35sD-5jw4d

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

там не 2S4q0

а 2S4q9

RAK :hmm:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

-load

enter

enter

qqNxs-TZQDY-JWMCr-vHh0v-UOETH-2S4q9-gm3tX-MUFMq-mB6cN-vAG3y-phPzG-1CTcD-nHkwD-M35sD-5jw4d

 

PROFIT

:mage:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

сперва load, потом код  :hmm:

 

сандер  :hmm:

а у меня тб ~10 лвл тут

и палад голенький

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

там не 2S4q0

а 2S4q9

RAK :hmm:

ненавижу эти длиннющие коды переписывать, такой рак  :hmm:

спс  :vau:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

современные коды сохраняют прокачку скилов?!

или что произошло с сейв системой за последние версии?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

имхо, если из ранней версии в новую лоадаешь, то у тебя будут статы\скиллы не раскиданые  :hmm:

У меня так было по крайней мере

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

есть желающие поиграть?


 

rdtsb.gif

 

 

 

filmz.ru_f_204459.jpg

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Просто сейвы в новых версиях,сейвят 12слотов из инвентаря, помимо одетых вещей.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
I just wanted to post here to let everybody TKoK 3.0 series is NOT dead.

 

We are actually pretty close to a public test build, there are a few major issues to resolve with the new hero (desyncs with some spells that we cannot figure out why at the moment) and some more minor issues with one of the newer bosses.

 

There are MANY MANY MANY bug fixes small and major from the last patch, and probably some new ones introduced with the new content/hero.

 

Some major system overhauls have been done such as:

 

To fix some issues with WC3 limitations and use of the widgetizer program, we have removed the 8000 custom item objects script from the game. All rare / epic items will still display their item name as a tooltip when on the ground, but all magical items now just display Magical 'ITEM' where item is the type of item it is. Cloth Helm, Chain Platelegs, Long Sword, Staff, etc. Not only will this resolve some issues with tooltips and item objects disappearing in the cluster of data, but this makes the mapsize slightly smaller and drastically improves load time.

 

Another major system overhaul was the removal of unit recycling. Killing a unit now actually kills a unit instead of detecting when a unit is going to die, preventing that death, moving the unit to heaven, and creating a dummy corpse in its place. The slight memory leak (unit takes damage event) that this recycler system prevented, is not worth the problems it causes once the game progresses too much and there are just so many units within the system and in heaven.

 

There are many hero bug fixes, crash fixes, balance changes, nerfs to some boss fights (higher end ones like Muarki and Karavnos) and not to mention some exploit fixes on these fights or just in general.

 

Overall, this next patch will be a huge improvement to TKoK and help keep it running longer and more stable. Here's the really good news. This 3.1.0 patch will be the last patch where major system changes/updates/additions will be required. From here on out, all that's really left is bug fixes / balance / content. Of course, if we deem it necessary to change a system or add something, we will, but no system edits are planned after this.

 

 

-Vexsin

нуну  :hmm:


Wwct4Pku.gifWwct4Pku.gifWwct4Pku.gif

41DMKkAv.gif41DMKkAv.gif41DMKkAv.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

диабло3 быстрее выйдет чем ласт версия ткока с такими темпами :hmm:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

его сообщение от 1го марта  :hmm:

 

    3.1.0 is almost ready for a public beta, we got some things to adjust and balance, and of course some bugs to work out of the new content, but over all 3.1.0 is coming along. Not as fast as we wanted, but progress is there none the less.

 

We are beginning the final internal testing stages very soon.

 

Wwct4Pku.gifWwct4Pku.gifWwct4Pku.gif

41DMKkAv.gif41DMKkAv.gif41DMKkAv.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

ну мы то знаем что он не врет :-_-:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

I just wanted to post here to let everybody TKoK 3.0 series is NOT dead.We are actually pretty close to a public test build, there are a few major issues to resolve with the new hero (desyncs with some spells that we cannot figure out why at the moment) and some more minor issues with one of the newer bosses.There are MANY MANY MANY bug fixes small and major from the last patch, and probably some new ones introduced with the new content/hero.Some major system overhauls have been done such as:To fix some issues with WC3 limitations and use of the widgetizer program, we have removed the 8000 custom item objects script from the game. All rare / epic items will still display their item name as a tooltip when on the ground, but all magical items now just display Magical 'ITEM' where item is the type of item it is. Cloth Helm, Chain Platelegs, Long Sword, Staff, etc. Not only will this resolve some issues with tooltips and item objects disappearing in the cluster of data, but this makes the mapsize slightly smaller and drastically improves load time.Another major system overhaul was the removal of unit recycling. Killing a unit now actually kills a unit instead of detecting when a unit is going to die, preventing that death, moving the unit to heaven, and creating a dummy corpse in its place. The slight memory leak (unit takes damage event) that this recycler system prevented, is not worth the problems it causes once the game progresses too much and there are just so many units within the system and in heaven.There are many hero bug fixes, crash fixes, balance changes, nerfs to some boss fights (higher end ones like Muarki and Karavnos) and not to mention some exploit fixes on these fights or just in general.Overall, this next patch will be a huge improvement to TKoK and help keep it running longer and more stable. Here's the really good news. This 3.1.0 patch will be the last patch where major system changes/updates/additions will be required. From here on out, all that's really left is bug fixes / balance / content. Of course, if we deem it necessary to change a system or add something, we will, but no system edits are planned after this.-Vexsin


Tifa - best fighter

Tifa_Dead_FantasyI_by_JeaYna.gifTifa_Dead_FantasyII_by_JeaYna.gifdead-fantasy-5-o.giftumblr_lfgkwz8HoK1qbxq6qo1_500.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

×
×
  • Создать...