Перейти к публикации
  • Сейчас на странице   Всего пользователей: 1   (0 пользователей, 1 гость)

Рекомендованные сообщения

А теперь то дестру можно хуярить вейл дискорд+этернал блейд и накрывать ультом выблядков.

Ибо их норм подняли.

:avtorklif: :avtorklif: :avtorklif: :avtorklif: :avtorklif: :avtorklif:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость JUSE

хз пофиксят ли мидас у нового агильщика

иначе получается что за 1 юз мидаса ты получаешь 380 голды

мидас собирают тем кто фармить будет, ты будешь им фармить чтоли, или не керри герою собирать мидас? :lol:

 

Sasori' timestamp='1348991212' post='9200589']

Поясните про сфа, теперь если он умирает и ульт не на кд то он автоматически кастуется с половиной душ?

даже если на кд, то урон от половины душ все равно идет

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

- Level Death bonus damage now deals 20% of Max HP instead of a fixed amount

пиздец, ребята

Самый пиздец что теперь поедалку максить не нужно


Изменено пользователем K`[f

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

ну киданите уже нового чара, на ю тубе нет пока

ну или видос кто знает сылку


своеобразная программа духовной революции, исчерпывающая все сферы познания и деятельности человека -- от сугубо личной до планетарной

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

хз пофиксят ли мидас у нового агильщика

иначе получается что за 1 юз мидаса ты получаешь 380 голды

мидас собирают тем кто фармить будет, ты будешь им фармить чтоли, или не керри герою собирать мидас? :lol:

 

Sasori' timestamp='1348991212' post='9200589']

Поясните про сфа, теперь если он умирает и ульт не на кд то он автоматически кастуется с половиной душ?

даже если на кд, то урон от половины душ все равно идет

всегда собирал в пабе лиону мидас дезоль. мидас делается к 10ой +/- учитывая боттл и сапог. а потом когда ты бегаешь даёт хоть какой то фарм. в итоге 20 минута пт\боттл\мидас\дезоль. а на псе будет дагон\некро3

амвшки

 

 

In a way the supernatural is what's behind the curtain. Normally, you only need to see what's happening on stage. That's how Reality works. Actually, learning the supernatural only increases the number of things you don't know.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

мидас слишком абузен

можно за 100 сек юзнуть три раза


caac247e28.png

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

изменений еще бы больше намутили


 

Лицо HS"a

MurlocTidecaller.png

 

Царь аптб

x_b047f58c.jpg

 

 

AISBERG#2822

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

3 CКИЛ ДРАКОНА Я РОТ ЕБАЛ

4 СЕКУНДЫ БКБ + ФИЗ ИММУНА+ РЕГЕН

АХАХАХ

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Не удивлюсь, что новые два героя окажутся ещё имбовее, чем Ксины, Скаи всякие. :zloy:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

с такой голдой можно там всякие хексы собирать быстро


caac247e28.png

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Не ну -20 армора у слардара это просто


XEeIBLg.png

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

хз пофиксят ли мидас у нового агильщика

иначе получается что за 1 юз мидаса ты получаешь 380 голды

мидас собирают тем кто фармить будет, ты будешь им фармить чтоли, или не керри герою собирать мидас? :lol:

 

Sasori' timestamp='1348991212' post='9200589']

Поясните про сфа, теперь если он умирает и ульт не на кд то он автоматически кастуется с половиной душ?

даже если на кд, то урон от половины душ все равно идет

всегда собирал в пабе лиону мидас дезоль. мидас делается к 10ой +/- учитывая боттл и сапог. а потом когда ты бегаешь даёт хоть какой то фарм. в итоге 20 минута пт\боттл\мидас\дезоль. а на псе будет дагон\некро3

наркоман сука :lol: :lol: :lol: :lol:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

бтв лесоруб и птичка на цм это :palevojein:


амвшки

 

 

In a way the supernatural is what's behind the curtain. Normally, you only need to see what's happening on stage. That's how Reality works. Actually, learning the supernatural only increases the number of things you don't know.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Bloodseeker

- Blood Bath death detection AoE for enemy heroes increased from 225 to 325

- Bloodrage bonus base damage from 20/40/60/80% to 30/60/90/120%

- Thirst AOE from 1500/3000/4500/6000 to 6000

- Thirst MS bonus from 11/22/33/44% to 15/25/35/45%

- Thirst HP percentage detection rescaled from constant 40% to 20/30/40/50% HP (invis is half that)

Зачем?

 

Drow Ranger

- Frost Arrow's slow increased from 50% to 60% at level 4

- Marksmanship level 3 agility bonus increased from 45 to 60

- Trueshot Aura damage bonus increased from 7/14/21/28% to 8/16/24/32%

- Silence cooldown decreased from 15 to 13

Ей явно не хватало урона...

 

Juggernaut

- Base attack time decreased from 1.7 to 1.6

- Omnislash now kills creeps and neutrals in 1 hit

Прикольно, теперь можно сильно не бояться парочки крипов.

Silencer

- Strength growth increased from 1.7 to 2.2

- Global Silence duration increased from 3/4/5 to 3/4.5/6

- Last Word now always steals 2 intelligence if an enemy hero dies in its AoE

Сало хорошо подняли, я доволен.

 

Morphling

- Cast animation time increased from 0.3 to 0.45

- Morph manacost increased from 20 to 30 mana per second

- Base damage decreased by 6

- Waveform AoE decreased from 255 to 200

- Waveform no longer allows you to start attacking/casting before it is completed

Морфа сделали слабеньким, как раньше - хорошо.

 

Sven

- Great Cleave AoE increased from 200 to 300

- Great Cleave damage from 30/40/50/60% to 25/40/55/70%

- God's Strength bonus damage increased from 100/140/180% to 100/150/200%

- Warcry AoE increased from 700 to 900

- Warcry armor increased from 3/6/9/12 to 4/8/12/16

Уберите варкрай свена и дайте ему нормальную ауру.

 

Techies

- Armor increased by 6

- Land Mine cooldown from 25/20/15/12 to 25/20/15/10

Течису похуй на все изменения...

 

 

Tiny

- Toss's cast range rescaled from 700/900/1100/1300 to 1300

Давно пора

 

Ursa Warrior

- Cast animation time decreased from 0.5 to 0.3

- Overpower now uses Ursa's cast animation time

Нормально

 

Warlock

- Shadow Word damage/heal increased from 10/20/30/40 to 15/25/35/45 per second

Тоже хорошо

 

Shadow Fiend

- Necromastry hero kill soul increment increased from 6 to 12

- Presence of the Dark Lord armor reduction improved from 2/3/4/5 to 3/4/5/6

- Requiem of Souls has a new passive component that triggers upon death

Хорошая штука, теперь сфа будет противно убивать)

 

Phantom Lancer

- Agility growth increased from 2.8 to 4.2

- Spirit Lance slow duration increased from 3 to 3.25 seconds

Порежем морфа, апнем лансера...

 

Bane Elemental

- Fiend's Grip Aghanim's duration increased from 6 to 7

- Enfeeble damage reduction increased from 25/50/75/100 to 30/60/90/120

- Enfeeble can no longer be dispelled

Глупо, теперь он может контрить почти любого лейта...

 

Black King Bar

- Can no longer be sold

Вот этой херней он сломал всю доту...

 

Stygian Desolator

- Desolator duration increased from 7 to 15 seconds

Слишком круто

 

Helm of the Dominator

- Dominate cooldown decreased from 300 to 60

- Dominate no longer has a duration (was 20 minutes)

- Dominating a creep when you already control one will replace your current one

Теперь я не смогу покупать лиону доминатор, подчинять двух кентавров и убивать всех...

 

Radiance

- Burn damage increased from 40 to 45

Кажется уже перебор...


Don't take a shower, we like you dirty

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

У зета первый скилл работает только если враг отдельно от своих стоит?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

- Diabolic Edict now uses Leshrac's cast animation time вот это ЧТо ?

у диаблоика касттайм


caac247e28.png

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

3 CКИЛ ДРАКОНА Я РОТ ЕБАЛ

4 СЕКУНДЫ БКБ + ФИЗ ИММУНА+ РЕГЕН

АХАХАХ

нет же

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

* Goblin Shredder added to Captain's Mode

* Skywrath Mage added to Captain's Mode

* Captain's Mode first ban phase now has 2 bans instead of 3

* Captain's Mode second ban phase now has 3 bans instead of 2

 

ОГОНЬ

 

Aegis reclaim time decreased from 10 to 6 minutes

 

ОГОНЬ

 

- Enfeeble damage reduction increased from 25/50/75/100 to 30/60/90/120

- Enfeeble can no longer be dispelled

 

ИМБА ПИЗДЕЦ

 

Quill Spray damage cap increased from 220 to 400

 

ОГОНЬ

 

- Double Edge now deals its damage in a 190 AoE around the target

 

КЕНТ ИМБА

 

Vacuum can no longer pull invulnerable units

 

Комбе пиздец, но ДС все равно имба

 

- Devour creep level restriction removed

- Devour cooldown from 60/55/50/45 to 70/60/50/40

- Devour gold from 40/60/80/100 to 25/50/75/100

- Devour manacost from 60 to 60/50/40/30

- Level Death bonus damage now deals 20% of Max HP instead of a fixed amount

- Level Death damage increased from 100/150/200/250 to 125/175/225/275

- Scorched Earth damage/heal increased from 12/16/20/24 to 12/18/24/30

 

ИМБА ЕБАНАЯ БУДУ ЕЩЕ БОЛЬШЕ ДРОЧИТЬ ДУМА

 

- Dragon Blood armor bonus increased from 2/4/6/8 to 3/6/9/12

 

- Tether regeneration transfer now heals the Tethered unit at 1.5x the rate of Wisp

 

Life Break Aghanim's cooldown decreased from 24/16/8 to 4

 

АХХАХАХАХАХА

 

- Ice Path reworked

 

- Base attack time decreased from 1.7 to 1.6

- Omnislash now kills creeps and neutrals in 1 hit

 

- Diabolic Edict now uses Leshrac's cast animation time

 

Base strength increased by 3

- Ghost Ship cooldown decreased from 90/80/70 to 60/50/40

- Ghost Ship impact AoE increased from 400 to 425

 

lina.gif Lina

- Fiery Soul attack speed bonus increased from 40/50/60/70 to 40/55/70/85

- Laguna Blade cooldown rescaled from 120/90/55 to 90/70/50

 

ОГОНЬ

 

lion.gif Lion

- Finger of Death cooldown rescaled from 150/90/55 to 170/105/40

- Finger of Death damage increased from 500/650/850 to 600/725/850 (Aghanim's from 600/800/1025 to 725/875/1025)

 

ОГОНЬ

 

- Summon Wolves manacost increased from 125 to 145

- Spirit Wolves HP decreased from 400/450/500/550 to 200/240/280/320

- Spirit Wolves now have 50% magic resistance

- Fixed Shapeshift speed buff remaining after dying with Aegis

 

В ГОВНЕ

 

- Cast animation time increased from 0.3 to 0.45

- Morph manacost increased from 20 to 30 mana per second

- Base damage decreased by 6

- Waveform AoE decreased from 255 to 200

- Waveform no longer allows you to start attacking/casting before it is completed

 

В ГОВНЕ. Блядь хуево сука

 

- Base damage decreased by 12

- Cast animation time increased from 0.5 to 0.65

 

В ГОВНЕ

 

- Base HP regeneration increased to 2.5

- Mana Burn drain amount increased from 4*Int to 5*Int

- Mana Burn manacost rescaled from 90/110/130/150 to 130/120/110/100

- Vendetta movement speed increased from 10/15/20% to 16/18/20%

- Spiked Carapace reworked

 

ОГООООНЬ

 

- Astral Imprisonment intelligence steal increased from 2/4/6/8 to 4/6/8/10

 

ИМБА

 

Primal Split units are now affected by Black Hole

 

ОПА ГАНГНАМ СТАЙЛ

 

Atrophy Aura

==========

Passive

All enemy units, neutrals, ancients and Roshan within 900 AoE have their base attack damage decreased by -18/26/34/42%.

 

If an enemy unit dies under this aura, you gain 5 bonus damage for creeps, 30 for heroes. Each bonus instance lasts 30/35/40/45 seconds.

 

АХАХАХАХАХА ОН ОПЯТЬ ИМБА

 

- Agility growth increased from 2.8 to 4.2

 

Лансер имба

 

- Supernova now refreshes Phoenix's other skills (not items) if the sun survives

- Fire Spirits reworked

- Icarus Dive reworked

- Sunray reworked

 

ФЕНИКС СТАЛ СИЛЬНЕЕ, ВЫ ВИДЕЛИ НОВЫХ ПТИЦ И САНРЕЙ?!

 

- Requiem of Souls has a new passive component that triggers upon death

 

ВОРВАЛСЯ КАСТАНУЛ УМЕР ЕЩЕ РАЗ КАСТАНУЛ ЗБСю УБИЛ СФА УМЕР. ЗБС

 

- Base strength increased by 6

- Damage increased by 9

- Charge of Darkness no longer gives a buff indicator

- Charge of Darkness speed increased from 425/500/575/650 to 600/650/700/750

- Empowering Haste no longer increases Spirit Breaker's damage

- Empowering Haste movement bonus aura rescaled from 6/8/10/12% to 6/10/14/18%

- Greater Bash now deals damage based on your movement speed (10/20/30/40% of speed)

- Greater Bash duration increased from 0.95/1.15/1.35/1.55 to 1/1.2/1.4/1.6

- Fixed Greater Bash not affecting magic immune units

 

НЕКОНТРИТСЯ ТЕПЕРЬ-ТО ТОЧНО

 

- Ancestral spirit can now be controlled, until it starts to return to you

- Ancestral Spirit's movement speed is now equal to Tauren Chieftain's rather than fixed at 455

- Ancestral Spirit return abilty no longer interrupts your hero

- Ancestral Spirit now has the Echo Stomp and Spirit Return abilities it can cast directly

 

Не шарю в кенте но он пиздец еще больший походу

 

- Toss's cast range rescaled from 700/900/1100/1300 to 1300

 

ЖДЕМ КОМЕНТОВ СИНГА

 

- Living Armor aura replaced with a new active ability

 

Living Armor:

==============

Target an allied unit or structure. Grants bonus regeneration and physical damage block. Dispels when more than 6 damage instances are taken.

 

HP Regeneration: 4/6/8/10

Physical Damage Block: 20/40/60/80 (hero only)

Threshold: 6 damage instances

 

Duration: 20

Cooldown: 20

Manacost: 30/35/40/45

Cast Range: Global

 

ЕБАААААААТЬ ИМБИИИИЩЕ

 

- Ether Blast now does damage based on the primary attribute of the holder instead of always agility

 

ЕБАААААААТЬ ИМБИИИИЩЕ

 

 

ПРО БКБ ОГОНЬ

 

СМОУК ПАДАЕТ КОГДА ПАНДЫ РЯДОМ ОГОНЬ


Скрытый текст

 

[media=]

[/media]

 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.

×
×
  • Создать...