Allfather #2041 31 октября 2014 согласен, не стоит так уж доверять скайуи этому Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
NoReaction #2042 31 октября 2014 суммонг мужонг Цитата Мои приключения в 2Dhttps://myanimelist.net/profile/noreaction Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
LGK42 #2043 31 октября 2014 кривожопые уебки которые не могут в "распакуйте туда и поставьте галочку там" страдают от вылетов? помоему справедливо Цитата Скрытый текст [media=] [/media] Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Allfather #2044 1 ноября 2014 к чему бы это, интересно Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
NoReaction #2045 3 ноября 2014 Как фиксить эту хуйню? Цитата Мои приключения в 2Dhttps://myanimelist.net/profile/noreaction Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Sky[warp] #2046 3 ноября 2014 вот это его распидорасило а так, чекай текстуры либо одежду(скорей всего из-за которой и не видно) Цитата Motherfucker! Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
NoReaction #2047 3 ноября 2014 я прочекалговорят типа из мода на плащисделал все как по инструкции - нет эффектану хз, вообще не влияет на игру, ничего не вылетает, но в первый раз я кирпичиков отложил, увидев летающую голову Цитата Мои приключения в 2Dhttps://myanimelist.net/profile/noreaction Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
LGK42 #2048 3 ноября 2014 я прочекалговорят типа из мода на плащисделал все как по инструкции - нет эффектану хз, вообще не влияет на игру, ничего не вылетает, но в первый раз я кирпичиков отложил, увидев летающую голову ну забей тогда, движок скайрима значит выебывается Цитата Скрытый текст [media=] [/media] Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Sky[warp] #2049 3 ноября 2014 вот такую боевку в скайрим надо было http://joyreactor.cc/post/1629537 Цитата Motherfucker! Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
NoReaction #2050 6 ноября 2014 Цитата Мои приключения в 2Dhttps://myanimelist.net/profile/noreaction Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Zwei #2051 6 ноября 2014 Цитата Steam http://steamcommunity.com/id/zweig Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Sky[warp] #2052 7 ноября 2014 АХАХАХА, блять это прекрасно! :pray: Цитата Motherfucker! Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
grok #2053 7 ноября 2014 :pray: ФАК ЮСАК МАЙ ДИАК мастхев мод, матерящиеся крабы Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
LGK42 #2054 7 ноября 2014 БЕЗ СУБТИТРОВ НЕ СМОТРИТСЯ Цитата Скрытый текст [media=] [/media] Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
LGK42 #2056 11 ноября 2014 (изменено) http://www.nexusmods...im/mods/59849/? ТАЙМ ТУ СКАЙРИМможно еще новый топик захуярить D: Изменено 11 ноября 2014 пользователем LGK42 Цитата Скрытый текст [media=] [/media] Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
NoReaction #2057 11 ноября 2014 Ждем 500 страниц посоны Цитата Мои приключения в 2Dhttps://myanimelist.net/profile/noreaction Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Sherhemen #2058 11 ноября 2014 ' timestamp='1415023439' post='14942275']вот такую боевку в скайрим надо было http://joyreactor.cc/post/1629537Это ж анимации из шедоу оф мордор нет? Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
nPwka #2059 11 ноября 2014 Распишите про мод. Очень интересно Цитата Скрытый текст Skyrim #fb4u.lol Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
LGK42 #2060 11 ноября 2014 (изменено) Распишите про мод. Очень интересноПереработаны скиллтри подчистую и все что на них ссылается(магия оружие энчанты саммонинг шауты етс), переработаны випоны(пересчитаны криты стаггеры блиды etc), боевка из скайре, переработаны спеллы, в наличии java-патчер который настраивает скайримт и импортирует весь контент в игру и адаптирует твои моды под PM. SkyRe->NextLevel Basically Intro What is Perkus Maximus? Perkus Maximus (PerMa) is a large scale perk, skill and gameplay overhaul. I implemented new gameplay mechanics, enhanced existing ones, and rebuilt all perk trees from scratch to support the rebuilt mechanics. The result is something that will completely change the way you approach the character building process, and thus the entire game. When working on PerMa, I used all the experience and feedback I collected during the creation of my other large mod, Skyrim Redone (SkyRe). Today, SkyRe is the most well-known and popular gameplay overhaul for Skyrim, and to be frank, I think PerMa is _a lot_ better in most ways.If you know SkyRe already and would like a list of the most important differences, go skip to the FAQ section of this page. If not, keep reading. I will only post very rough goals and a few selected details for what I did which each skill, because the full descriptions just don't fit in the space I have on this page, but a detailed documentation, including perk tree images and perk descriptions, is available for download from the "Optional Downloads" section of the "Downloads" tab. Mage Overview Covers all magic skills and spells. I didn't like how vanilla spell Z often turned out to be nothing but a stronger version of vanilla spell Y, and PerMa is quite a bit better at keeping all spells useful by providing distinct functionality for each one. This concept also transfers to perks a lot more. The simple passive boosts still have their place, but many perks add new functionality, sometimes aiming to eliminate a spell group's weaknesses. PerMa brings a lot of new spells and spell archetypes, adding up to roughly 200 spells in total.In PerMa, spell casting cost will, in general, not scale. There are some exceptions that allow you to lower casting cost, but these are not too common. Most notably...... the "Novice, Apprentice...." line of perks in every spell school tree will not reduce cost. Instead, these perks grant a random spell when chosen, have passive effects of their own and serve as prerequisites for other perks. To make sure you notice a difference, I altered their name slightly.... skill level will not lower cost, but boost magnitude/duration instead.Spell casting cost is reworked with that in mind. I did this to not lock out higher tier spells completely, should you find one early, and to remedy Skyrim's spell spam fest. Warrior Overview Covers all warrior skills and combat mechanics. Skyrim combat is very simplistic, even though most of the game seems to revolve around it. The following tweaks have been made to add some depth and tactic. All changes apply to both the player and all NPCs.In general: Weapons hurt more, and armor blocks more of that hurt. Not gonna get into details here, but it's all configurable with the patcher of you don't like it.Weapons not only carry a specific type and their type's stats, they also are divided in the "classes" blade, blunt and piercing. Most perks work based off weapon class, not type. A weapon may belong to multiple classes. The following venn diagram shows default weapon class assignments. Note that this is actually configurable with Patchus Maximus, should you disagree.Thief OverviewCovers all thief skill tree and stealth mechanics. Main aim here was to add a smoother curve on sneak damage and enable certain mechanics.Sneak damage scales with skill, and the scaling speed depends on the weapon type.Spells can sneak attack, though remember that they make sound. As a beginner, only silent spells work well.Shouting levels Speechcraft, and shout strength/duration scales with Speechcraft skill.Gold and lockpicks have weight.Potions work over time and do not stack with itself.Sneak attacks are weaker on enemies that wear armor protecting vital parts, and undead have even higher sneak attack resistance. Full Functionality This is a list of everything the patcher does.Modify armor statsCreate armor variants needed for perks ('Armorer', 'Gatherer')Reclassify armor ('heavy gauntlets' etc)Modifiy weapon statsCreate weapon variants needed for perks ('Aspiring Engineer', 'Weaponsmith' ...)Reclassify weapons, both class (blunt/blade/piercing) and type (nodachi, claw ...)Makes NPCs use ammunition with ranged weaponsCreates enchanted variants of armor and weapons, including new enchantments and new gear, and...... distributes it to leveled listsCreate crafting and tempering recipes for all variants of everythingCreate meltdown recipes for everythingAlter existing tempering recipes to play by PerMa rulesDistribute all mod-added weapons across leveled listsModify projectile statsCreate projectile variants for perks ('Advanced Missilecraft' etc)Create recipes for all new projectilesCreate a scroll for every spell learned by a bookCreate a staff for every spell learned by a bookCreate recipes for all the scrolls and staves createdAdd all mod-added spell books to relevant leveled listsRemove spell school assignments from Alchemy and Enchanting effects (exploit fix)Remove spell school assignments from constant abiities (exploit fix)Remove generic starting spells from the playerMake alchemy effects work over timeTweak ingredient statsTweak existing potion statsAdd a lot of essential abilities and perks to the player, NPCs and races Изменено 11 ноября 2014 пользователем LGK42 Цитата Скрытый текст [media=] [/media] Поделиться сообщением Ссылка на сообщение