Перейти к публикации
  • Сейчас на странице   Всего пользователей: 0   (0 пользователей, 0 гостей)

Zwei

The Elder Scrolls V: Skyrim т.6

Рекомендованные сообщения

согласен, не стоит так уж доверять скайуи этому :fffuuu:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

кривожопые уебки которые не могут в "распакуйте туда и поставьте галочку там" страдают от вылетов? помоему справедливо


Скрытый текст

 

[media=]

[/media]

 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

вот это его распидорасило :lol:

а так, чекай текстуры либо одежду(скорей всего из-за которой и не видно) :hmm:

Skyrim-The-Elder-Scrolls-%D1%84%D1%8D%D0%BD%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D1%8B-Steam-1644161.jpeg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

я прочекал

говорят типа из мода на плащи

сделал все как по инструкции - нет эффекта

ну хз, вообще не влияет на игру, ничего не вылетает, но в первый раз я кирпичиков отложил, увидев летающую голову :lol:


Мои приключения в 2D
https://myanimelist.net/profile/noreaction

9FyHBEA.png

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

я прочекал

говорят типа из мода на плащи

сделал все как по инструкции - нет эффекта

ну хз, вообще не влияет на игру, ничего не вылетает, но в первый раз я кирпичиков отложил, увидев летающую голову :lol:

ну забей тогда, движок скайрима значит выебывается


Скрытый текст

 

[media=]

[/media]

 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

:pray: :pray: :pray:

ФАК Ю

САК МАЙ ДИАК

 

мастхев мод, матерящиеся крабы :lol:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

БЕЗ СУБТИТРОВ НЕ СМОТРИТСЯ


Скрытый текст

 

[media=]

[/media]

 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

OrVsiZq.jpg

http://www.nexusmods...im/mods/59849/?

 

ТАЙМ ТУ СКАЙРИМ

можно еще новый топик захуярить D:


Изменено пользователем LGK42

Скрытый текст

 

[media=]

[/media]

 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Распишите про мод. Очень интересно


 

 
Скрытый текст

 

Skyrim

1113138-1358809819.jpg

 

 

#fb4u.lol

 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

Распишите про мод. Очень интересно

Переработаны скиллтри подчистую и все что на них ссылается(магия оружие энчанты саммонинг шауты етс), переработаны випоны(пересчитаны криты стаггеры блиды etc), боевка из скайре, переработаны спеллы, в наличии java-патчер который настраивает скайримт и импортирует весь контент в игру и адаптирует твои моды под PM.

 

SkyRe->NextLevel

 

Basically

 

Intro

 

What is Perkus Maximus?

 

Perkus Maximus (PerMa) is a large scale perk, skill and gameplay overhaul. I implemented new gameplay mechanics, enhanced existing ones, and rebuilt all perk trees from scratch to support the rebuilt mechanics. The result is something that will completely change the way you approach the character building process, and thus the entire game.

 

When working on PerMa, I used all the experience and feedback I collected during the creation of my other large mod, Skyrim Redone (SkyRe). Today, SkyRe is the most well-known and popular gameplay overhaul for Skyrim, and to be frank, I think PerMa is _a lot_ better in most ways.

If you know SkyRe already and would like a list of the most important differences, go skip to the FAQ section of this page.

 

If not, keep reading. I will only post very rough goals and a few selected details for what I did which each skill, because the full descriptions just don't fit in the space I have on this page, but a detailed documentation, including perk tree images and perk descriptions, is available for download from the "Optional Downloads" section of the "Downloads" tab.

 

Mage

 

Overview

 

Covers all magic skills and spells.

 

I didn't like how vanilla spell Z often turned out to be nothing but a stronger version of vanilla spell Y, and PerMa is quite a bit better at keeping all spells useful by providing distinct functionality for each one.

 

This concept also transfers to perks a lot more. The simple passive boosts still have their place, but many perks add new functionality, sometimes aiming to eliminate a spell group's weaknesses.

 

PerMa brings a lot of new spells and spell archetypes, adding up to roughly 200 spells in total.

In PerMa, spell casting cost will, in general, not scale. There are some exceptions that allow you to lower casting cost, but these are not too common. Most notably...

  • ... the "Novice, Apprentice...." line of perks in every spell school tree will not reduce cost. Instead, these perks grant a random spell when chosen, have passive effects of their own and serve as prerequisites for other perks. To make sure you notice a difference, I altered their name slightly.
  • ... skill level will not lower cost, but boost magnitude/duration instead.

Spell casting cost is reworked with that in mind.

 

I did this to not lock out higher tier spells completely, should you find one early, and to remedy Skyrim's spell spam fest.

 

Warrior

 

Overview

 

Covers all warrior skills and combat mechanics.

 

Skyrim combat is very simplistic, even though most of the game seems to revolve around it. The following tweaks have been made to add some depth and tactic. All changes apply to both the player and all NPCs.

  • In general: Weapons hurt more, and armor blocks more of that hurt. Not gonna get into details here, but it's all configurable with the patcher of you don't like it.
  • Weapons not only carry a specific type and their type's stats, they also are divided in the "classes" blade, blunt and piercing. Most perks work based off weapon class, not type. A weapon may belong to multiple classes. The following venn diagram shows default weapon class assignments. Note that this is actually configurable with Patchus Maximus, should you disagree.

DMYCIxh.png

OjpY4KL.jpg

Thief

 

Overview

Covers all thief skill tree and stealth mechanics. Main aim here was to add a smoother curve on sneak damage and enable certain mechanics.

  • Sneak damage scales with skill, and the scaling speed depends on the weapon type.
  • Spells can sneak attack, though remember that they make sound. As a beginner, only silent spells work well.
  • Shouting levels Speechcraft, and shout strength/duration scales with Speechcraft skill.
  • Gold and lockpicks have weight.
  • Potions work over time and do not stack with itself.
  • Sneak attacks are weaker on enemies that wear armor protecting vital parts, and undead have even higher sneak attack resistance.

 

Full Functionality

 

This is a list of everything the patcher does.

  • Modify armor stats
  • Create armor variants needed for perks ('Armorer', 'Gatherer')
  • Reclassify armor ('heavy gauntlets' etc)
  • Modifiy weapon stats
  • Create weapon variants needed for perks ('Aspiring Engineer', 'Weaponsmith' ...)
  • Reclassify weapons, both class (blunt/blade/piercing) and type (nodachi, claw ...)
  • Makes NPCs use ammunition with ranged weapons
  • Creates enchanted variants of armor and weapons, including new enchantments and new gear, and...
  • ... distributes it to leveled lists
  • Create crafting and tempering recipes for all variants of everything
  • Create meltdown recipes for everything
  • Alter existing tempering recipes to play by PerMa rules
  • Distribute all mod-added weapons across leveled lists
  • Modify projectile stats
  • Create projectile variants for perks ('Advanced Missilecraft' etc)
  • Create recipes for all new projectiles
  • Create a scroll for every spell learned by a book
  • Create a staff for every spell learned by a book
  • Create recipes for all the scrolls and staves created
  • Add all mod-added spell books to relevant leveled lists
  • Remove spell school assignments from Alchemy and Enchanting effects (exploit fix)
  • Remove spell school assignments from constant abiities (exploit fix)
  • Remove generic starting spells from the player
  • Make alchemy effects work over time
  • Tweak ingredient stats
  • Tweak existing potion stats
  • Add a lot of essential abilities and perks to the player, NPCs and races


Изменено пользователем LGK42

Скрытый текст

 

[media=]

[/media]

 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете опубликовать сообщение сейчас, а зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, войдите в него для написания от своего имени.

Гость
Ответить в тему...

×   Вставлено в виде отформатированного текста.   Восстановить форматирование

  Разрешено не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставить изображения напрямую. Загрузите или вставьте изображения по ссылке.

Загрузка...

×
×
  • Создать...