Keusar #2261 26 ноября 2011 ГДЕ АП ВЛАДА ПОСЛЕ ЛЕГЕНДАРНОГО СКИНА?????? Скрытый текст Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
DeNNero #2263 26 ноября 2011 Нахуя еще больше казуалить джангл. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
K`[f #2264 26 ноября 2011 нерфить дамаг крипов +Да и вообще нахуй это все менять? Еще про нерф редбаффа на мили порадовало - не так давно на ренжах нерфили :._.: Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Keusar #2265 26 ноября 2011 все норм это бафф тирадира,так как крипы оп были Скрытый текст Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Kot #2266 26 ноября 2011 Верните пантеону ульт на всю карту ,крысы кiт Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Keusar #2268 26 ноября 2011 верните тирадиру 6 сек ульты,а лучше 7 Скрытый текст Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
prodotik~ #2269 26 ноября 2011 пантеона апнули после нерфа ульты а тфа нет, как же так? Посчу редко - но метко. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Kot #2270 26 ноября 2011 пантеона апнули после нерфа ульты а тфа нет, как же так? тфу же вроде только ульт понерфилиа пантеону ещё и урон со скилов слишком сильно потом добавили кiт Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
comanche #2271 26 ноября 2011 джанг какой-то неправильныйна лоу лвл самонера было нереально джанглить без рун и без мастерис, сейчас пофиксили и теперь с рунами и мастерис джанглить будет намного легче. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
prodotik~ #2272 26 ноября 2011 список двухлетней давности кто может джанглить (шако, вв) превратился в список кто еще до сих пор не может джанглить после этого патчакто же это может быть? Посчу редко - но метко. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Bananagang #2274 26 ноября 2011 пантеона апнули после нерфа ульты а тфа нет, как же так? тфу же вроде только ульт понерфилиа пантеону ещё и урон со скилов слишком сильно потом добавилину так пантеона апнули= сделали сильнее, а тфа нет Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
bombat #2276 26 ноября 2011 жанна сайнтфишс джанглил уже жанной и довольно успешно лолеры вообще укладывают всех с 2-3 пиздюль, без всяких тренировокНу тебе, уёбок, я бы хуем ноги перебил. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
OneyTwo #2277 26 ноября 2011 все норм это бафф тирадира,так как крипы оп были ФАРМИТЬ ЛЕС 40 МИНУТ еще банки порезали - солотоп тирадир будет ебашитьи крипы офки теперь у него будет слоу оп буду максить слоу в лесу Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
ricos #2278 26 ноября 2011 духи-лизард-големы-ганг топ- духи-лизард-големы-ганг мид-духи-лизард-големы- ганг топ-брб-духи... Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
uUnderMe #2279 29 ноября 2011 http://na.leagueoflegends.com/news/volibear-patch-notes New Skins in the StoreThunder Lord VolibearNorthern Storm VolibearSilverfang AkaliImperial LuxLeague of Legends v1.0.0.130Volibear, the Thunder’s RoarRolling Thunder: Volibear drops to all fours and runs faster if chasing an enemy champion. The first enemy he attacks is knocked into the air and flung behind Volibear.Frenzy: Volibear's repeated attacks grant him additional attack speed. Once Volibear has repeatedly attacked three times, he can perform a vicious bite on his target.Majestic Roar: Volibear lets out a powerful roar that damages and slows enemies. Minions and monsters are feared as well.Thunder Claws: Volibear channels the power of the storm causing his attacks to blast his targets with lightning that bounces to other nearby enemies.Chosen of the Storm (passive): Volibear heals rapidly for a few seconds when his health drops to a critical level.FizzUrchin Strike's targeting updating to hit targets slightly earlierUrchin Strike's attack component can no longer be dodgedJarvan IVMartial Cadence (Passive)Damage changed to physical from magicDamage changed to 6/8/10% (at levels 1/7/13) of the target's current health from 8%No longer procs spell effects such as Rylai's or Spell Vamp[*]Increased the hitbox size of Demacian Standard when targeted by Dragon StrikeKarthusWall of PainWall duration reduced to 5 seconds from 7Now only affects a target once (instead of reapplying every pass through)[*]Fixed a bug where Leona's passive and the Dominion center Sigil could cause an immediate double kill against KarthusKassadinFixed a bug which caused Force Pulse to cast backwards after performing Rift WalkKatarinaShunpo now always moves Katarina behind the target regardless if Killer Instincts is activeKog'mawFixed a bug where where if you killed an enemy that exploded using Icathian Surprise, the enemy was awarded an extra kill (Shaco Hallucinate clone, Maokai)Fixed a bug where Brand's Pyroclasm would give Brand an extra kill if it was traveling toward Kog'maw when Icathian Surprise triggeredFixed a bug where if Ignite killed Kog'maw, it would cause Icathian Surprise to not triggerFixed a bug where Vayne's Silvered Bolts sometimes caused Icathian Surprise to not triggerRivenBlade of the Exile tooltip updated to display how much attack damage you will gain. It has also been clarified to state that Blade of the Exile scales off TOTAL attack damage, not bonus attack damage.Sivir (Remake)GeneralAttack range increased to 500 from 425Attack missile speed increased to 1400 from 1200Updated her attack frames to be more responsiveBase attack speed reduced to .658 from .679Base attack damage reduced to 49 from 52.11Updated recommended items[*]Fleet of Foot (Passive) – RemakeSivir’s basic attacks against enemy champions grant her 50 Movement Speed for 2 seconds[*]Boomerang BladeMana cost reduced to 70/80/90/100/110 from 80/90/100/110/120Damage changed to physical from magicBonus attack damage ratio increased to 1.1 from 1.0No longer has an ability power ratio[*]Ricochet - RemakeSivir’s next basic attack bounces to 5 additional targets dealing 20/35/50/65/80 (+ 1.0 Attack Damage) physical damage to the first target and 25% reduced damage to each subsequent target. 7/6/5/4/3 second cooldown. 40 Mana cost.[*]On The HuntNow additionally applies the buff to allies who come into range while On the Hunt is active rather than only on activation.Attack speed bonus changed to 30/45/60% from 30/60/90%Allied attack speed gain increased to half of Sivir’s bonus from a thirdCooldown adjusted to 100/90/80 seconds from 90TaricShatter ability power ratio increased to 0.6 from 0.4Radiance ability power ratio increased to 0.7 from 0.6VayneFixed a couple small bugs introduced to Condemn with Fizz patchYorickFixed a bug where Ignite's tick damage dealing the killing blow caused Omen of Death to fail to reanimate its bearerFixed a bug where Leona's Sunlight passive and the Dominion center Sigil could cause an immediate double kill against the Omen of Death targetFixed a bug where if Ignite killed the Omen of Death bearer, they would not be reanimatedFixed a bug where Vayne's Silvered Bolts sometimes caused Omen of Death to fail to reanimate its bearerItemsHealth Potions now restore 150 health over 15 seconds (instead of 200 health over 20 seconds)Madred's RazorProc chance increased to 20% from 15%Proc damage reduced to 300 from 500[*]Mana Potions now restore 100 mana over 15 seconds (from 100 over 20)[*]Wriggle's Lantern proc damage reduced to 425 from 500GeneralChat window location will be now saved between gamesImproved the targeting algorithms; it should now be much easier to select units that are obscuredDamage from lane minions to champions reduced by about 15%Jungle AdjustmentsSmall camps now respawn faster, but have reduced rewardsSmall camps now have a Healing Sigil, healing the killer based upon how much health they are missingNeutral monsters now have their health, damage, experience reward, and gold reward increase with game length, instead of having health increases with each respawnNeutral monster experience range reduced to 400 from 800 (the killer always gets experience)Ancient Golem camp experience increased slightly and gold reduced slightlyCrest of the Ancient Golem now grants 25 flat MP5, but grants 1% regen from maximum mana, from 1.5%, and provides energyLizard Elder camp experience increased and gold reduced slightlyBlessing of the Lizard Elder melee slow % reduced to 8/16/24% from 10/20/30%Dragon and Baron Nashor are now immune to armor and magic resist-shredding effectsBaron Nashor will now push wards away if you try to place one too closeMonsters now heal 5% immediately when they retreat (instead of after 1 second), but are easier to re-aggro СИВИР :palevo: ГОРЯЧАЯ ДЕВОЧКА В ПОЛОСАТЫХ ТРУСИКАХ И ВСЕ ПОСЛЕДНИЕ НОВОСТИ ИЗ МИРА ЛОЛА Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
prodotik~ #2280 29 ноября 2011 KassadinFixed a bug which caused Force Pulse to cast backwards after performing Rift Walk второй раз уже пофиксили KatarinaShunpo now always moves Katarina behind the target regardless if Killer Instincts is active вернули моего физза не понерфили и сивир в принципе норм Посчу редко - но метко. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение