Nando #2741 5 марта 2014 раз в неделю заходил в лол поджанглить на паучихе, а тут такое Beyond godlike Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
L0LcatZ #2742 5 марта 2014 Как была имбой так и есть. http://www.lastfm.ru...TheHardyKangaro МАЯ КИСА))http://www.youtube.com/watch?v=FrXP3nYsnBM Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
L0LcatZ #2745 5 марта 2014 Ну будет чуть медленнее лес чистить. http://www.lastfm.ru...TheHardyKangaro МАЯ КИСА))http://www.youtube.com/watch?v=FrXP3nYsnBM Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Lilypad #2746 5 марта 2014 нуууу такое. будет два варианта скилл-ордера, это, безусловно, к лучшему.если уверен в команде, можно максить раппель и быть еще более опшным пауканом, чем раньше o-o Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
OneyTwo #2747 6 марта 2014 http://www.reignofgaming.net/news/27528-unofficial-pbe-patch-notes-for-3-5-2014-sivirкога ахуенно баффнулитристану тоже Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
L0LcatZ #2748 6 марта 2014 Мне кажется или ког опять станет вейлейбл? http://www.lastfm.ru...TheHardyKangaro МАЯ КИСА))http://www.youtube.com/watch?v=FrXP3nYsnBM Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
PsYho #2749 6 марта 2014 Мне кажется или ког опять станет вейлейбл? да он и был ваибл, просто лайнфаза из говна, а щас на ура будет всяких мундачей валить Передайте привет моему другу из Литвы Ясосу Бибу Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
uUnderMe #2750 7 марта 2014 Большое обновление в котором добавили арты для Хеймердингера, Арктического Варуса. Помимо этого: новые иконки Хеймера, новая анимация Заклинаний Призывателя и многое другое. ГОРЯЧАЯ ДЕВОЧКА В ПОЛОСАТЫХ ТРУСИКАХ И ВСЕ ПОСЛЕДНИЕ НОВОСТИ ИЗ МИРА ЛОЛА Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Keusar #2751 8 марта 2014 Flurry This is the core change for Lee Sin’s late game power level. The huge attack speed buff at later levels means Lee Sin can deal a lot of sustained damage in team fights without relying so completely on his ability damage. • Attack Speed bonus increased to 40/60/80/100% (at levels 1/6/11/16) from 40% at all levels Sonic Wave This is actually a small early game power shift (we focused more on Tempest, so see that below). Something important to note – it seems like a huge nerf to Lee Sin’s damage, but it’s really only a 10 damage nerf at level 1 (with the right runes / masteries) because it scales with total AD and not bonus AD. Changing the ratio to total AD means Lee Sin will snowball less when he’s far ahead while also being able to still deal some damage when he’s really behind. At mid game this is actually a damage buff if he’s ranking up Sonic Wave. • Damage changed to 15/35/55/75/95 (+0.5/0.6/0.7/0.8/0.9 Total AD) from 50/80/110/140/170 (+0.9 Bonus AD) Resonating Strike The 8% missing health change doesn’t really work on tanks (which is originally what we designed it for), even if it seems to be built as an HP shredding ability. This change just makes it clear that you should use Sonic Wave / Resonating Strike when you want more damage and makes its use less confusing. • Damage changed to 15/35/55/75/95 (+0.5/0.6/0.7/0.8/0.9 Total AD) from 50/80/110/140/170 (+0.9 Bonus AD)• Now deals up to 50% bonus damage (150% total damage) based on the target’s missing Health instead of 8% of the target’s missing Health Safeguard We had a big discussion on this topic! I’ll go deeper on this later on but, for now, I’ll just throw out some high level thoughts: ward hopping isn’t something we saw coming in League, but when we did we thought it was really cool and had fun gameplay attached to it. Still, it gives Lee Sin a lot of free mobility (which can be really frustrating, especially because wards are invisible and he can basically set up a “safety net” of wards in the jungle to hop around), and we wanted to reduce a little of that frustration. There’s also the problem with Lee using his defensive movement ability just to get in position for his offensive movement ability (Sonic Wave), and he wasn’t really paying a cost for doing it (unlike Katarina or Jax who have to give up a damaging ability and can only move once). Anyway, we wanted to increase the cost of using Safeguard offensively for more tradeoffs in when Lee can use it. • Cost increased to 100 from 50• Cost is now reduced by 50% if cast on an allied champion (including self) Tempest With the late game power buff on Flurry, we needed to reduce some damage somewhere, and Tempest’s high utility was where we looked. These numbers might still be too high, but the general idea is that if you level up Tempest while building tanky on Lee Sin, the damage difference won’t be really big. If you build lots of AD on Lee Sin, you’ll definitely see less damage on Tempest (which we made up for in Flurry). • Damage changed to 25/50/75/10/125 (+0.6 total AD) from 60/95/130/165/200 (+1.0 Bonus AD)• Now deals physical damage instead of magic Cripple This debuff used to update only once every 1 second, so it was a long and very powerful slow. We made it a little more gradual and fixed a bug where it used to not work well with Tenacity (as in it was affecting them a little too much). Dragon’s Rage While this is a significant damage nerf on the first part of Dragon’s Rage, we really wanted to separate its use in utility versus damage. If you’re using Dragon’s Rage to kick a high-value target to your team, you should be giving something up like the AoE-damage and crowd control utility. If you decide to kick someone into the enemy team, you’ll get more rewards through the knockup and high damage (it doesn’t have diminishing returns per target hit).In regards of the damage nerf, Dragon Rage’s old high values combined with the Flurry buffs would make him insane in duels, so we had to reduce that power. I can’t stress how much the new Flurry helps Lee Sin’s damage at late game! • Damage changed to 50/150/250 (+0.75/0.875/1.0 Total AD) from 200/400/600 (+2.0 Bonus AD)• For each enemies target collide with would make target take 25/75/125 (+0.375/0.4375/0.5 Total AD) extra damage" рип нахуй Скрытый текст Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
dominionplayer #2752 8 марта 2014 Наконец, все дауны-лисиноплееры сдохнут от перегрева пукана Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
StupidGen #2753 8 марта 2014 пиздец, такого персонажа вырубитькак-то пресно стало сразу Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
ZAPTOZ #2754 8 марта 2014 не читал стену, но надеюсь там нормальный фикспрошу уже года 2, чтоб с этим пидорасом хоть что-нить сделали"НЕТ БЛЯТЬ, ЛИСИН САМЫЙ БАЛАНСНЫЙ ГЕРОЙ" отвечают рито Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Keusar #2755 8 марта 2014 а хули не балансный? ебашит ирли гейм,сосёт лейт.если идешь в танка,то 0 дамага,если идёшь в ад,то сносят за 5 сек но рейты можно было понерфить,а вот ульту засрали канешн и вшка 100 энергии)))0 Скрытый текст Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Nando #2756 8 марта 2014 главное чтобы пбе изменения элайз в лайф клиент не перенесли Beyond godlike Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
OneyTwo #2757 8 марта 2014 Ну так то он балансныйНо баланс у него хуевый, ебаная тонна ерли дамага и мобилити взамен на лейтгейм Алсо по всей видимости матчап тирадир лисин станет в разы легче Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Lilypad #2758 8 марта 2014 ну лайн стоять против него стало в разы проще - убран мэджик урон со скейлом от ад :facepalm: и кстати, паста немного не совпадает с тем, что я открыл часа полтора назад о_о в моей версии страницы на сейфгварде идет возврат 50 энергии, если скастил на чемпиона, а не 50% кост, что куда более критично. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
OneyTwo #2759 8 марта 2014 Так это еще лучше, как у шена бущетТоесть этот пидрила не сможет вапще никуда улететь с меньшн 100 енергии Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Autumn #2760 8 марта 2014 мда риотс. 50 урона на ульте это просто идите нахуй Поделиться сообщением Ссылка на сообщение