Перейти к публикации
  • Сейчас на странице   Всего пользователей: 0   (0 пользователей, 0 гостей)

LastSaintMan

Warhammer: Vermintide 2

Рекомендованные сообщения

Потому что у него нет недостатков по сравнению с другими луками? Покидай свои скрины статы после игры.

меньше стрел, меньше урон?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

нихуёвая логика


In a mad world, only the mad are sane. 

 

ggg.gif

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Бля я не про то, что стрел меньше = меньше урон, а про то что меньше стрел и урон у лука слабее.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

 

 

урон у лука слабее
)))))0000 

 

 

Покидай свои скрины статы после игры.
 

In a mad world, only the mad are sane. 

 

ggg.gif

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Ну так, на болванчиках чекал там же меньше урон ебашит. Вот я и спрашиваю в чем профит? Да и причем тут моя стата? Мож ты их стопора нарубил по фанчику

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Ну так, на болванчиках чекал там же меньше урон ебашит. Вот я и спрашиваю в чем профит? Да и причем тут моя стата? Мож ты их стопора нарубил по фанчику

на болванчиках много чо не работает, мб и яд(не тестил)

с ядовитым ты в соло горн дефаешь из-за его аое и вообще дамажишь

его только короткий скорострел передамажит если ты в афк стоячего босса без брони будешь стрелять

а на кол-во стрел ваще похуй, ей ульт так и не занерфили до 30% аммо, так же 50% дает

+ трейт на оружке выбиваешь для регена 2х стрел за крит

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Понятно, у меня 15 лвл, мне пока этот талант не грозит

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

тип купить ен может

 Ваша транзакция прервана, поскольку для покупки Warhammer: Vermintide 2 необходимо наличие Warhammer: End Times - Vermintide. Пожалуйста, исправьте ошибку и попробуйте снова.

In a mad world, only the mad are sane. 

 

ggg.gif

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Чо за вселенная?

http://puu.sh/zSxVQ/8f66c6fab6.jpg


In a mad world, only the mad are sane. 

 

ggg.gif

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

Там на тестовой версии патч запилили

 

 

 

The 1.0.5 BETA Patch is now live on a new Steam beta branch.

Beta branch name: "balance"

  • Right click "Warhammer: Vermintide 2" in your library
  • Select Properties
  • Select 'Betas'
  • Select 'Balance' from the beta opt-in dropdown

You may need to restart Steam to pick up the new patch.
----------

As some of you are no doubt aware, an issue was brought to our attention (by unshame) which involves the scaling and capping of Hero Power which impacts high-end heroes mostly playing on Champion and Legendary difficulties as well as negating the usefulness of "Power vs. X" properties and certain talents that provide situational boons to Hero Power.

The result of the bug was tiered:

  • No power level cap was in place and as such heroes exceeding the Hero Power caps set per difficulty were cleaving and staggering far more than ever intended.
  • Most melee weapons (more than we intended) were excelling at staggering & clearing hordes, whilst ranged became extremely viable at staggering and piercing through more enemies, leading to a whole host of ranged meta gameplay styles. With Vermintide being a melee focused game, this feels... wrong.
  • Talents and Weapon Properties which increased raw Hero Power were simply non-functional.

Whilst we lick the wounds of what is honestly an embarrassing situation - we strive to both fix the mistake and be as transparent as we can with you during the process.

With that in mind, we're putting patch 1.0.5 in to beta today. The beta is entirely optional of course, but we will be monitoring your responses and feedback with an incredibly keen ear. We invite any and all willing to take part and feedback on the update, the notes of which can be found below. Please do be aware, the beta population will be far smaller than that of the live game so bring friends or add some gear to your bots!
 

Fixes / Tweaks
  • Scaling has been tweaked for damage and cleave (using a 3.5 ratio rather than 3.0) 
  • Marauders have had their cleave hit mass reduced by 75% (they’ll be easier to cut through and hit an additional target)
  • Talents and passives that would boost your Hero Power should now be boosted appropriately.
  • Fixed an issue which caused projectiles to not properly trigger hit or crit procs from traits and talents for clients.
  • Fixed an issue where equipment trait Heroic Intervention wouldn’t not functioning properly on clients.

Bardin
Ironbreaker

  • Oi! Wazzok!- Fixed to now more reliably taunt bosses.

Kruber
Huntsman

  • Hunter’s Respite- Fixed an issue where the health regeneration from the talent only worked for host players. Now it properly works for both hosts and clients.

Kerillian 
Waystalker

  • Kurnous' Blessing- Fixed an issue where Trueflight Volley returned more ammo than intended. Now returns 20% ammo down from 50%.
  • Trueflight Volley will now present her equipped bow, instead of showing a plain longbow, when activated.

Saltzpyre
Witch Hunter Captain

  • Marked for Death and Wild Fervour- Fixed a UI issue where the buff icon would not appear when a taggable target was killed - even though the buffs were applied.

Bounty Hunter

  • Blessed Shots- Fixed an issue where its cooldown would be incorrectly reset by ranged attacks when swapping to a melee weapon before the projectile hit.

Zealot

  • Pleasure from Pain- Fixed an issue where this would replace the attack speed increase from Holy Fervour.
  • Fixed an issue where the Righteous Hatchet weapon skin displayed the wrong icon.

Sienna
Battle Wizard & Pyromancer

  • Burnout& Exhaust- Fixed an issue where attack speed debuffs where not removed when clearing Overcharge.

Pyromancer

  • Bonded Flame- Fixed an issue where the talent description and actual amount of health regained did not match up. Now correctly displays and grants 20 temporary health, where it previously stated 10, but gave 35.

 

User Interface
  • Updated the anti cheat panel to clearly show the untrusted state and reason if not trusted.
  • Fixed temporary health degeneration to incorrectly being tallied in the Damage Taken statistic in the Score Screen.
  • Traits and Properties can now be re-rolled on equipped items.
  • The bar under a team member’s portrait showing their available ammunition didn’t make sense for all heroes. So we replaced it with something more useful - showing that hero’s ability bar.
  • When a team member’s ammunition is less than a third, they will show a yellow icon next to their portrait. When they run out of ammunition, they will show a red icon next to their portrait.
  • Fixed erroneous translations and missing subtitles for all languages.

 

Weapon Changes
  • We’ve fixed some weapons that were using single target priority while not being single target attacks. This caused some swings to ignore other targets hit during the same frame as the aimed target. 
  • The affected weapons are Sienna’s Mace, Kerillian’s Elven Spear, Glaive, Dual Swords, and Sword and Dagger, Kruber’s Executioner Sword, and Halberd.
  • We fixed ranged weapon switch priority. If a weapon switch is triggered, it should enter the input queue with the highest priority. Which means that pressing ‘Q’, following by an instant RMB to go to “panic-block-mode” should work better now.
  • Increased speed of fire for Elven Repeating Crossbow slightly. The next attack can be chained after 0.5 seconds, reduced from 0.6 seconds.
  • Fixed the Beam Staff which sometimes incorrectly saved the number of consecutive hits between attacks. This caused an unintentional damage increase.

 

Stability / Performance
  • Fixed a crash when leaving a game while carrying an item from that level, like a barrel or a cannon ball.
  • Fixed a rare crash when hitting a dismembered body part as client.

 

Twitch Mode
  • Blood Loss - Changed to target a single player instead of the whole team. Increased duration to 60 seconds, from 20. Health lost tweaked to reflect this.
  • Blessing of Regeneration - Increased duration to 60 seconds, from 30. Health regenerated tweaked to reflect this.
  • Curse of the Rat - Increased duration to 60 seconds, from 20.
  • Guns Blazing - Increased duration to 60 seconds, from 30. Now also gives full ammunition when triggered.
  • Boon of Concentration - Increased duration to 60 seconds, from 10. Buff effect tweaked to reflect this.
  • Boon of Speed - Increased duration to 60 seconds, from 10. Buff effect tweaked to reflect this.
  • Boon of Strength - Increased duration to 60 seconds, from 20. Buff effect tweaked to reflect this.
  • Cruel Hooks - Increased number of Packmasters to 3, from 2.
  • Gunline - Increased number of Ratling Gunners to 4, from 3.
  • Kill it with fire! - Increased number of Warpfire Throwers to 4, from 3.
  • Gratuitous Violence - Removed from voting pool. The game is gratuitously violent enough as it is.

 

 


Изменено пользователем LastSaintMan

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

 

 

Now returns 20% ammo down from 50%
Долбоёбы блять, хули мне делать с этими 5 стрелами за ульт, уебаны. 

In a mad world, only the mad are sane. 

 

ggg.gif

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

ну они же пишут, мол у нас тут мили-рубилово в основе игры, нехуй по кд с огнестрелом бегать

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

мили рубилово уебаны, сделайте, чтобы мобов сука было слышно


In a mad world, only the mad are sane. 

 

ggg.gif

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

После обновы суть игры прост ов том, чтобы гриндить ветеринара до 300го павера, никакого смысла в редких сундуках нет вообще, все апает павер одинакого, любая шмотка крафтится за копейки

Найс джоб, близзард

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Какой обновы, хоть бы линк на чейнжлог дал


In a mad world, only the mad are sane. 

 

ggg.gif

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

не читал чейнджлог, зашел в игру там за ветерана дают сундук ап ту 300

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

не читал чейнджлог, зашел в игру там за ветерана дают сундук ап ту 300

до этого ты просто апал 600 павера на чемпионе, делал почти топовые шмотки и реролил им статы

и ждешь нью длски

либо на легенде фармишь красные топ шмотки или шапки на персов если делать нехуй

щас все то же, только на ветеране апаешься


Изменено пользователем DiMyRG

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете опубликовать сообщение сейчас, а зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, войдите в него для написания от своего имени.

Гость
Ответить в тему...

×   Вставлено в виде отформатированного текста.   Восстановить форматирование

  Разрешено не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставить изображения напрямую. Загрузите или вставьте изображения по ссылке.

Загрузка...

×
×
  • Создать...