Перейти к публикации
  • Сейчас на странице   Всего пользователей: 0   (0 пользователей, 0 гостей)

Рекомендованные сообщения

Warhammer 40,000: Dawn of War III

Warhammer 40,000: Dawn of War III

About

  • Developers

    • Relic Entertainment
    • Feral Interactive (Mac)
    • Feral Interactive (Linux)
  • Genres

    • Экшены
    • Симуляторы
    • Стратегии
  • Platforms

    • Windows
    • MacOS
    • Linux
  • Released


    27 апр. 2017
  • Metacritic


    77

Description

Игра Warhammer 40,000: Dawn of War III вышла для Mac OS и Linux.

dowIII_mac.jpg?t=1577990461


Review Scores

DOW3_Steam_Promo_616x400_v1.jpg?t=1577990461


Об игре

1.about_this_game.jpg?t=1577990461
Вступите в жестокую битву между тремя враждующими фракциями

В игре Dawn of War III у вас нет выбора: после того, как на таинственной планете Ахерон было найдено чудовищное сверхоружие, вам остается только встать навстречу врагам.

В битве за планету столкнулись армии жадного орочьего вожака Горгутца, честолюбивой эльдарской пророчицы Махи и могучего командира космодесанта Габриэля Ангелоса. Победа достанется лишь одной из них.

ВРЕМЯ ГИГАНТОВ

2.unleash_the_giants.jpg?t=1577990461
командуйте огромными боевыми машинами и изменяйте ход сражений с помощью самых больших персонажей в истории Dawn of War. В вашем распоряжении могучий имперский рыцарь космодесанта, грохочущий горканавт орков и зловещий призрачный рыцарь эльдаров.

ВЕЛИКИЕ БИТВЫ

3.colossal_battles.jpg?t=1577990461
Игра Dawn of War известна своим эпическим размахом. Теперь здесь развернутся сражения запредельного масштаба. Ведите в бой огромные армии посреди сурового вулканического ландшафта и на укрепленных орбитальных станциях.

ЭЛИТА ЖДЕТ ПРИКАЗА

4.call_up_your_elites_noshake.jpg?t=1577990461
посылайте на битву могучие элитные отряды, каждый из которых обладает уникальными способностями и преимуществами, открывающими доступ к новым тактическим ходам.

СМЕРТОНОСНЫЕ СПОСОБНОСТИ

5.destructive_abilities.jpg?t=1577990461
обрушивайте на врага всю мощь сверхспособностей своей фракции, вызывая орбитальные бомбардировки космодесанта, эльдарские бури Элдритча или чудовищные орочьи Булыжники.

КАМПАНИЯ ДЛЯ ТРЕХ ФРАКЦИЙ

3.colossal_battles__2_.jpg?t=1577990461
изучайте преимущества и недостатки космодесантников, орков и эльдаров, выполняя серию чередующихся заданий. Вскоре вы поймете, что в этой вселенной нет героев и злодеев... есть только война.

ЕДИНАЯ АРМИЯ

a_new_dawn_online_3.jpg?t=1577990461
формирование вашей собственной уникальной армии начнется с самой первой стычки с врагами. Участвуя в битвах, выполняя увлекательные задания кампании и побеждая на сетевых картах, вы будете привлекать под свои знамена все новые и новые отряды.

НОВАЯ ЗАРЯ В ИНТЕРНЕТЕ

one_army_to_rule.jpg?t=1577990461
Ваша армия разгромит любого врага в режиме онлайн-перестрелки. Вступайте в сообщество, создавайте альянсы - а потом обращайте оружие против бывших "друзей", ставших врагами. Все это - на опасных, непредсказуемых и трудных картах.
More...



Screenshots

This page uses the steam API.
ss_d64adae592b8ab145ceaec15f51a4ee6b081e363.1920x1080.jpg?t=1462294057

 

 

POWER HAS A PRICE

 

In Dawn of War III you will have no choice but to face your foes when a catastrophic weapon is found on the mysterious world of Acheron.

 

With war raging and the planet under siege by the armies of greedy Ork warlord Gorgutz, ambitious Eldar seer Macha, and mighty Space Marine commander Gabriel Angelos, supremacy must ultimately be suspended for survival.

---------------------------------------------------------------------------------------

 

UNLEASH THE GIANTS

 

Take control of towering war machines and tip the balance of battle in your favor with the biggest characters in Dawn of War history.

---------------------------------------------------------------------------------------

 

COLOSSAL CLASHES

Prepare for more epic action as you wage war with massive armies across landscapes full of volcanic terrain or on battlecruisers in space.

---------------------------------------------------------------------------------------

 

THREE-FACTION CAMPAIGN

This universe has no heroes or villains. Through alternating missions you'll soon learn the combat advantages of Space Marines, Orks, and Eldar.

---------------------------------------------------------------------------------------

 

The message is bigger, better and exploding more. “This is the Dawn of War that fans have been waiting for” explains executive producer Stephen MacDonald in a statement, “Our biggest units ever? Check. Giant orbital lasers? Check. Base-building, epic heroes, huge battles, it’s all in there.”

---------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Dawn of War 3 is real and we've seen it. For the full scoop check out the next issue of PC Gamer, which comes with a free Steam key for Dawn of War 2 and eight pages on the demo I saw at Relic headquarters recently.

For now, let's take a direct look at what's new in the sequel, which aims to merge the best aspects of Dawn of War 1 and 2 into Relic's biggest, most colourful RTS yet.

You play as three races in the campaign

 

Three races have been revealed: Space Marines, Orks and Eldar. The campaign moves between factions from mission to mission as each army converges on the same planet to retrieve a mysterious weapon. All of the factions have their own collection of heroes, elites, super units and super abilities that you develop over the course of the story. Gabriel Angelos returns to lead the Blood Ravens, and he'll tee off against an Eldar Farseer and an Ork Warlord.

Big armies are back

 

The battle I saw was comparable to a large-scale Dawn of War 1 encounter. Dozens of units exchanged glittering laser fire on an icy world. Hammer-wielding heroes and huge war machines waded through the troops, obliterating Eldar Guardians with rockets, gatling guns, bolters, flamers and brutal melee strikes.

There's method to the chaos. The designers want Dawn of War 3 to be their most accessible RTS yet, and that means making battles easier to read. Laser fire clearly shows where damage is being directed, and effects such as the Assault Marines' superhuman leaps are carefully calibrated to stand out in the busy battlefield. The result is a a visual hierarchy of threat that, Relic hopes, will make huge clashes easier to read.

In aid of this, some close detail has been sacrificed so Dawn of War 3 can shine in large-scale encounters, and Relic's artists have taken more inspiration from the colourful paint jobs of the tabletop game. It's a step away from the dark doom-laden tone of the fiction, and the game looks fantastic in motion.

Bases return

 

Dawn of War 1 style bases are back. They produce your workaday line units such as Tactical Marines, heavy-weapon Devastators and Dreadnought walkers. As in previous games, you build power generators and capture requisition points in the field to acquire resources.

If your Space Marines are too lazy to walk you can load units into three drop pods and smash them into a fight to surprise and squash the enemy. This is a key part of the Space Marines' 'death from above' strategy, which also incorporates jump-pack powered Assault Marines and a giant orbital laser—more on that later.

 

bRNzRsaDJieNeZKeMfEw4H-650-80.jpg

 

You collect and level up elite units

 

The designers talk about Dawn of War 3 armies in terms of line and elite units. Line units deliver continuous damage and try not to die; elite units deliver decisive strikes. Certain combinations of elite units will suit rush strategies, others will be more powerful lategame options. For example, returning Space Marine hero Gabriel Angelos is a close combat master that gives you a lot of power right away, so you might want to give another slot to a late-game ranged monster like the Imperial Knight.

You have three elite slots, which must be assigned before each battle. They are designed to let you define your play style, and to support a variety of strategies for each race. In the single player campaign you collect a wide range of elites that can be levelled up—an attempt to emulate the pleasure of collecting and building armies in the tabletop game. Elites can be individual heroes, crack units such as Assault Terminators, or super units.

For multiplayer, inspired by Dota's hero selection phase, Relic designers are considering an element of pick and counter-pick to the pre-battle screen, though they're yet to show exactly how this will work.

For Warhammer fans, units shown included Tactical Marines (with optional plasma weapon/flamethrower upgrades), Devastator Squads with lascannons, Dreadnoughts, Assault Marines, Gabriel Angelos, the Imperial Knight. On the Eldar side there were Guardians, Howling Banshees, Wraithguard, Falcons and Jetbikes. Unit upgrades give these line squads some tactical variation. Plasma weapons allow Tactical Marines to do more damage when stationary, but they they take the flamethrower instead they can lock down territory with fiery area-of-effect damage.

Super units are the series' biggest yet

 

Let's focus on the Imperial Knight for a moment. This huge walker is the biggest unit Relic has ever made. It has gatling cannons for arms and you can target missile bombardments from its back-mounted rocket launcher. Sometimes, when it gets very grumpy, it overheats and starts spewing fire out of its exhaust pipes. During this phase the gatling cannons glow white hot, the unit does more damage, and its bombardments create additional pools of burning flame on impact. It's ace.

Elite units like the Knight have special abilities, bringing some of Dawn of War 2's tactical micromanagement into Dawn of War 3. The knight has a sweeping gatling cannon attack that can deal massive damage to a forward arc, and the bombardment missiles can be individually placed, allowing you to scatter damage across the enemy line or focus in on one high-value target.

 

6Pqc2ZPME28GLxGNZoELmL-650-80.jpg

 

You can fire a giant orbital laser cannon

 

This is the Space Marine super ability. It calls a massive beam of death from the Dauntless battle cruiser orbiting the planet. Once the beam hits, you right-click to move it around. The more enemies it kills, the fatter, slower and deadlier it becomes, because that is how lasers work in Warhammer 40,000. Enemies caught in the laser are lifted upwards for a moment before they glow white hot and dissolve into ash.

A new cover system

 

Relic RTS games tend to have complex terrain with lots of medium and strong cover zones. The system has been simplified in Dawn of War 3 to allow for clearer counter-play. Cover in the demo I saw consisted of circular barricade structures that units can capture. Units in cover are resistant to ranged fire, but can be quickly eliminated by close-combat squads.

The change makes Dawn of War 3's big, chaotic battlefields easier to parse, and gives melee units an important role as siege-breakers. If you see an enemy heavy weapons team in cover, jump your Assault Marines in and watch them carve up the enemy squad with roaring chainswords.

 

 

 

 

https://www.dawnofwar.com

 

http://www.pcgamesn....3-base-building

 

http://www.pcgamer.c...iggest-rts-yet/


Изменено пользователем zet-
King113 и Demonz понравилось это

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

без видоса геймплея непонятно что ожидать

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Хуясе. Кайф, если со строительством.


wild_rose_by_beaverp-d7g6b8y.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
WARHAMMER® 40,000®: DAWN OF WAR® III ANNOUNCED.

 

London, 3 May 2016 – At long last, the sun rises on a new age of battle! Relic Entertainment and SEGA Europe Ltd. today announced Warhammer 40,000: Dawn of War III, the long-awaited third instalment of the critically-acclaimed real-time strategy franchise. The loyal are rewarded!

Dawn of War III immerses players in the escalating brutality of galactic warfare, where they will lead elite hero units and colossal armies to victory, or oblivion. Powerful super-walkers will tower over the front lines as screen-shaking assaults blister the battlefield in an all-out, over-the-top spectacle worthy of the iconic Games Workshop® Warhammer 40,000 universe.

 

Building on 12 years of explosive gameplay, Dawn of War III combines the epic scale of Dawn of War, with the customization and elite heroes of Dawn of War II. The result is a best-in-class edition giving players the rich strategic experience, stunning visuals, and catastrophic surprises that they’ve come to expect as Relic brings the franchise into the modern era.

 

“This is the Dawn of War that fans have been waiting for,” said Stephen MacDonald, the title’s Executive Producer. “Our biggest units ever? Check. Giant orbital lasers? Check. Base-building, epic heroes, huge battles, it’s all in there. Get ready for the biggest Dawn of War yet. For the Emperor!”

графоний вроде не завезли, но релиз 2017 мб еще подкрутят

 

EtkBaNf.jpg

 

amfvcRr.jpg

 

mJBk8ve.jpg

 


vw0dhGO.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Почитал в стиме, по-ходу как параша 2, хуево.


wild_rose_by_beaverp-d7g6b8y.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Хаос за предзаказ дадут в лучших традициях

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

в жопу хаос, никогда их не любил.

правда ИГ еще хуже

 

3 расы всего, ну хоть сбалансируют надеюсь


Изменено пользователем Rean2000

vw0dhGO.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Тонна пафоса (хотя это же ваха, так и должно быть), Жалко геймплей не показали, надеюсь не очередной трешак который хочет выехать на фанатах


 

Top mmr

1430905120_599636321.gif

 

Like

http://i91.fastpic.ru/big/2017/0128/7d/298620ad4c0755cd7b6fe618a421827d.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

только я подумал что РТС место пустует чё то.

мало конкуренции, оп оп подъезжает подгончик.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

хотеть хаосов

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

госпаде май мой любимый месяц

дов, овервоч, батла5

:pray:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Во втором довике при релизе тоже вроде не было хаоса, только в аддоне добавили.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

а еще во втором довике не было нормальной кампании

и строительства базы

и нормального геймплея

нихуя вообще кроме графона там не было


Изменено пользователем [AF]Sasori

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Хотя чет по скринам не выглядит как ртс :hmm:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
овервоч, батла5
:shitpalm:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Sasori' timestamp='1462288501' post='18299278']

а еще во втором довике не было нормальной кампании

и строительства базы

и нормального геймплея

нихуя вообще кроме графона там не было

Нормальная там была кампания, лучше чем захват территорий в последних двух аддонах по первому дову.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

вторая часть вообще кал 0/10 как можно играть в стратегию без строительства базы

в первую часть я очень много наиграл

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете опубликовать сообщение сейчас, а зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, войдите в него для написания от своего имени.

Гость
Ответить в тему...

×   Вставлено в виде отформатированного текста.   Восстановить форматирование

  Разрешено не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставить изображения напрямую. Загрузите или вставьте изображения по ссылке.

Загрузка...

×
×
  • Создать...