Перейти к публикации
  • Сейчас на странице   Всего пользователей: 0   (0 пользователей, 0 гостей)

Рекомендованные сообщения

У них разные бладвебы, разные перки и тд. Где почитать я хз, в стим коммьюнити должно быть, наверное. Я методом тыка иду пока что.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

ну самый имба перс это мегг со спринтом

очкарик он типо тимплейный

нигерша может себя хилять с перком

киркорав крюки ломать может бесплатно + терпеть боль

 

как то так


Изменено пользователем kms.UFO

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

дропаю наверное.

слишком скучно

апнул 3 ранг, дальше лень играть

игру за игрой одно и то же.

либо отбитые убийцы либо какие то лакерки с ебаными моменто мори.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

^вчера заметил отголоски скуки, но пока держусь. Только рли чувствуется, что контента не хватает. Очень дохуя еще можно и нужно сделать: новые персонажи, индивидуальные параметры персонажам, более юзабельные перки, расширенный инвентарь, многоразовые айтемы, другие карты и т.д.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

господи нет разницы в персонажах

качаешь мег и нигершу до 40

и у тебя на любом чаре хил и бег

догнетаешь премонишеном какимнить + любой рандомный перк и вот СУПЕР ПУПЕР перс готов


a4edd0d71aed3eb3ab2ed60ba5ab6b4c.gifagr2se2_zps0b644a3d.jpga4edd0d71aed3eb3ab2ed60ba5ab6b4c.gif

down2y.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

че после 50ого лвла с паутиной?

просто рандомная появляется? или кончается?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

Гемплей рли однообразен за выжившего. Тупо чейз в окнах/спринт/селфхил. Надеюсь хоть что нибудь порежут из этого.

Ну и что бы хилу управляемость подняли с пилой тоже.

Штраф за дс офк.


Изменено пользователем Firstborn

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

Okay guys, the flair contest is cut short in favor of this sticky.

We have managed to put together a lof of very good changes and fixes that you have been asking for. The biggest changes you will see deal with quitters and disconnects. Leaving will not be a valid option anymore and players will not be penalized when someone else quits. They will get a pip.

We also tweaked the values of a few game elements we felt were unbalanced. Let us know what you think!

We are working as fast as we can to fix our game and improve it according to the way you play. We are sure there are a few bugs and issues that are left in there, we may even have added more by accident. We ask that you continue to give us your feedback and help us make this game better and better.

Here is the detail of what changed:

BALANCE CHANGES

  • Adjusted cooldown of "Sprint Burst" 40 сек кд на 3 уровне
  • "We'll Make It" now only affects healing others, and its maximum bonus has been reduced нерф хила с перка
  • Various balance changes to healing build perks, survivalist build perks and healing items балансировка перков и вещей
  • Adjusted spawn location weights for chests and generators то ли добавили то ли просто скорректировали места генераторов и ящиков
  • Adjusted various score values баланс очков: Full Generator: 1000 -> 1250 Reunited: 150 -> 200 Hook: 200 to 150

  • Crows will now notify killers of survivors who bore the Entity by being too still for too long вороны терь говорят убийце что сюрвайвор дохуя раз ворон пугал в одном и том же месте
  • The Wraith now has better things to do than cloak and uncloak repeatedly for points поинты за клоаку пофикшены когда абузились перед крюком
  • Adjusted window vaulting mechanics for killers and survivors чето с окнами сделали

  • Self care R3 from 80% to 50%
  • Botany R3 from 30/30% to 20/20%
  • Sprint burst R3 from 20 sec cd to 40 sec cd
  • Sabotage R3 50% speed instead of 80%
  • We'll make it R3 now 100% max heal speed from 300%. Duration now 90 from 180 seconds.

MISCELLANEOUS CHANGES

  • "Spies from the Shadows" will no longer be triggered when the killer disturbs the crows
  • Added a 5 second delay before joining a new game after leaving lobby
  • Killers are now awarded sacrifice points if a survivor leaves the game киллер получает очки за лив и дисконнект сюрвайворов
  • Killers are now awarded bonus points if a survivor disconnects
  • Unspent blood points are now capped
  • Adjusted certain matchmaking values
  • Various changes to basement, mine and blood lodge
  • Adjusted distortion effects during the sacrifice sequence
  • Adjusted smoke and materials when spawning characters
  • UI updates to the tally, loadout and inventory screens
  • The tally screen should now display the proper status for players that left or disconnected
  • Increased penalties for disconnecting or leaving a game говорят больше чем 1 капелька теряется(хз )
  • Animation polish

BUG FIXES

  • Fixed an issue which could cause "No One Escapes Death" to grant an incorrect attack cooldown reduction
  • Fixed an issue that could cause the killer's camera to clip when picking up a survivor
  • Fixed an issue that could cause loud noise indicators to be seen in the tally screen
  • Fixed an issue that could stop a survivor from running when pressing the item use button when no interactions are available
  • Fixed an issue that could cause the trapper's addons to only affect his starting trap
  • Fixed a matchmaking issue that could cause some players to be unable to play as the killer
  • Fixed an issue that could cause the survivor's HP (bleed out) bar to not update properly on the survivor's screen
  • Fixed an issue that could cause The Wraith to flicker when dissolving
  • Fixed an issue that could cause the wrong animation to play after picking up a survivor
  • Fixed an issue which could cause players not to derank after achieving rank 1 терь первый ранк можно проебать
  • Fixed an issue which could block movement when The Hillbilly destroys an obstacle with the chainsaw
  • Fixed an issue where survivors couldn’t run away while getting healed
  • Fixed an issue which could cause players to get stuck on the hill
  • Various audio fixes
  • The Entity now manifests at the sacrificial hook in its proper glory

Currently, the team is working on the "survive with friends" mode as well as the chinese and russian translations. We are also constantly monitoring players and intend to address imbalances and bugs as they are discovered.

работают над пати мм и переводом говорят неделя\две

 

уже появился баг когда нельзя ставить трапы у окон

говорят пофиксят

 

Can confirm if someone sits down and camps for a long time you will get notifications every ~15s! Also, crows were circling her!

вороны теперь летают над местностью где кемперит чел после 30-45 секунд и дают инфу маньяку каждые 15 сек

 

Скорее всего на некст патч добавят механику задерживания дыхания чтобы маньяк не слышал


Изменено пользователем kms.UFO

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Crows will now notify killers of survivors who bore the Entity by being too still for too long вороны терь говорят убийце что сюрвайвор дохуя раз ворон пугал в одном и том же месте

:lol: что ты за хуйню прогнал. Вороны теперь говорят убийце, что кто-то сидит на одном и том же месте, алло.

 

Щас бы блять ворон в одном и том же месте испугать дохуя раз.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

Вороны и раньше кружили над игроком, если он долго сидит на одном и том же месте. Сейчас что изменилось?


Изменено пользователем Firstborn

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Раньше они только шкафы детектили, если долго сидеть, не?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

Я когда охранял треп дор на Shelter Woods ( где мало досок и здание 2-х этажное, ещё рядом с этим зданием треп дор спавнится ), вороны палили выжившего. Он тупо сидел на 2 этаже и там вороны кружили. Это до патча было.


Изменено пользователем Firstborn

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Crows will now notify killers of survivors who bore the Entity by being too still for too long вороны терь говорят убийце что сюрвайвор дохуя раз ворон пугал в одном и том же месте

:lol: что ты за хуйню прогнал. Вороны теперь говорят убийце, что кто-то сидит на одном и том же месте, алло.

 

Щас бы блять ворон в одном и том же месте испугать дохуя раз.

вороны теперь летают над местностью где кемперит чел после 30-45 секунд и дают инфу маньяку каждые 15 сек

ну блять я ниже написал хуево перевел лмао)))))))))

 

Вороны и раньше кружили над игроком, если он долго сидит на одном и том же месте. Сейчас что изменилось?

вроде как перк работающий с воронами будет оповещать об афк сюрвайворе

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Топовая игра на стреме Валакаса!


Timur Mullayanov: вот представь

Timur Mullayanov: ситуацию

Timur Mullayanov: мы с тобой и гашишем, например

Timur Mullayanov: организовываем наркотическую вечеринку

Timur Mullayanov: все приносят с собой кокс, всё заебок

Timur Mullayanov: вы с гашишем приносите охуенный кокс

Timur Mullayanov: высший

Timur Mullayanov: а я приношу какую-то хуйню

Timur Mullayanov: от которой умирает стриптизерша

Timur Mullayanov: и нас всех сажают в тюрьму из-за того что я проебался. тебе бы такое понравилось?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

полный чейндж лог

 

 

BALANCE CHANGES

  • Increased cooldown of "Sprint Burst" from 40/30/20 second cooldown to 60/50/40 second cooldown
  • "We'll Make It" now only affects healing others. Max potential bonus decreased from 100/200/300% to ???/100/100%. Active time of perk reduced from 60/120/180 seconds to ???/60/90 seconds.
  • “Saboteur” (Rank1/Rank2/Rank3) speed has been decreased from 60/70/80% to 30/40/50% speed
  • "Botany Knowledge" healing speed/efficiency bonus decreased from 10/20/30% to 10/15/20%
  • Various balance changes to healing build perks, survivalist build perks and healing items
  • Adjusted spawn location weights for chests and generators
  • Adjusted various score values
    • Completing a generator increased from 1000 points to 1250
    • Reunited increased from 150 to 200
    • Hook lowered from 200 to 150
    • The Wraith now receives 300 points for “Surprise” increased from 250.
    • "Survivor Found" increased from 100 to 200
    • Healing another survivor increased from from 300 to 400.
    • "Re-united" bonus increased from 150 to 200
    • "Stunned Killer" bonus increased from 800 to 1000

    [*]Killers are now notified by crows every ~15 seconds if survivors camp, as well as they circle the survivor who is camping

    [*]The Wraith now will not receive points for stealthing and unstealthing in front of a hooked survivor

    [*]Window vault speeds for survivors are slowed down with consecutive vaults.

    [*]Window vault speeds for killers is slightly faster

    [*]Hatch escape now counts toward the objective category for survivors instead of survival

MISCELLANEOUS CHANGES

  • "Spies from the Shadows" will no longer be triggered when the killer disturbs the crows
  • Added a 5 second delay before joining a new game after leaving lobby
  • Killers are now awarded 1250 sacrifice points if a survivor leaves the game
  • Killers are now awarded a 625 "Quitter Bonus" in brutality if a survivor disconnects
  • Adjusted certain matchmaking values
  • Various changes to basement, mine and blood lodge
  • Adjusted distortion effects during the sacrifice sequence
  • Adjusted smoke and materials when spawning characters
  • UI updates to the tally, loadout and inventory screens
  • The tally screen should now display the proper status for players that left or disconnected
  • Increased penalties for disconnecting or leaving a game from the game
  • Animation polish

BUG FIXES

  • Fixed an issue which could cause "No One Escapes Death" to grant an incorrect attack cooldown reduction
  • Fixed an issue that could cause the killer's camera to clip when picking up a survivor
  • Fixed an issue that could cause loud noise indicators to be seen in the tally screen
  • Fixed an issue that could stop a survivor from running when pressing the item use button when no interactions are available
  • Fixed an issue that could cause the trapper's addons to only affect his starting trap
  • Fixed a matchmaking issue that could cause some players to be unable to play as the killer
  • Fixed an issue that could cause the survivor's HP (bleed out) bar to not update properly on the survivor's screen
  • Fixed an issue that could cause The Wraith to flicker when dissolving
  • Fixed an issue that could cause the wrong animation to play after picking up a survivor
  • Fixed an issue which could cause players not to derank after achieving rank 1
  • Fixed an issue which could block movement when The Hillbilly destroys an obstacle with the chainsaw
  • Fixed an issue where survivors couldn’t run away while getting healed
  • Various audio fixes
  • The Entity now manifests at the sacrificial hook in its proper glory

NEW (unconfirmed) and other BUGS/complaints

  • Traps cannot be placed directly outside windows
  • 100k blood point cap does not work
  • Window juking is still in effect and has merely been slightly nerfed
  • Unable to grab survivors that are crawling near windows
  • Players are getting stuck on the “hills” on maps
  • Sprint burst perk should have a 30 second cooldown, not 40 (double the original)
  • Flashlight (aiming) is still very weak
  • Surprise can still be abused while survivors are crawling
  • Killers can still disconnect, causing survivors to lose offerings and possible escape points
  • There is still an animation of a loss of one pip if the killer disconnects
  • Killers freeze when picking up a survivor. Survivor is also frozen and cannot wiggle. (increasing your graphic quality can possibly free the killer)
  • Lobbies are freezing. Process must be killed to restart.
  • Game cannot be launched in some cases
  • Players can still retain rank by quitting via task manager
  • Addons increasing or decreasing the setting time of the Trapper's bear traps do not increase or decrease the setting time at all
  • "All Seeing" add-on for wraith is bugged and does not work.
  • Lobbies seem to be put into a hidden pool almost where no one can join until opening a new lobby.

 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

все равно есть несколько ебанутых мест, где можно бесконечно жукать (большой дом на автохевене, суперскулбас там же, дерево со свиньями на ферме...)

нужен новый контент побыстрее, игра начинает по-тихоньку приедатся (хоть и маловато играю)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

1.0.2a Hot Fix Patch Notes

  • BUG FIXES
    • Fixed jittery walking animations for survivors

1.0.2b Hot Fix Patch Notes

 

  • BUG FIXES
    • Fixed placement of bear traps near windows
    • Fixed picking up of crawling survivors near windows

Survive With Friends

  • Progress is still being made and is currently being tested to make sure that it doesn’t blow up anything or anyone.
  • It’s going to be a rough version,but it should improve the quality of games for for everyone else.
  • It’s coming “Soon”

Patch 1.0.2

  • There were some bugs that came with the patch
  • Some bug fixes already. You are now able to place traps next to windows and you should be able to pick up crawling survivors. Sometimes it would bug out.
  • Every update is trying to make things better, we will keep working and improving progress.

Window Cheesing

  • The windows cheesing is still not perfect, some changes were not enough
  • The windows should be able to frustrate the killer and the balance is hard to achieve.
  • The survivor should never feel 100% safe
  • We don’t want to make things unbalance and make small changes instead of going back and forth.
  • We look at the end game data and see how many survive and how many people die on each and every game.
  • We are unsure if we want to share the stats of the win percentages.
  • We intentionally wrote the patch notes in vague statements because it would be a better way of presenting it and we might change the way we do them. “We Try Shit”

Cheating hackers & Hacker Cheaters

  • We are adjusting our software and bans will come
  • Don’t tamper with the game bans will come.
  • Some trainers and hacks are not working anymore
  • We are aware of some hacks still in place

Stats

  • In the last 24 hours it has been edging towards survivors. Even though perks were nerfed.
  • Most selected character is Meg, picked 33% of the Time.
  • Dwight is the least picked with 19.87% of the Time. Go play Dwight and give him some love
  • The most deadly killer is the Trapper. It is pretty even between all of them.
  • The most deadly map is Shelter woods, Industrial Forest
  • The map you are more likely to escape from is the Junkyard Garage

China & Russia

  • We have received the translated documents, We just need to shove them in the game.
  • Should come at some point in the future.
  • I hear that there are some other languages spoken around the world and we will look at that

Misc

  • The next few Twitches will have guest stars and other people from the team.
  • People in the team are currently working on Keybinding, not the same people working on survive with friends.
  • There seems to be a glitch connecting to lobbies, we are trying to match you with people of the same rank so lobbie are taking a bit longer. There are some of you that seem to be experiences really long match finding times and we are trying to fix that issue.
  • The lore will be expanded in the future, there is current role already. The current lore is written by a character Benedict. We is not sure what is happening and may be wrong about a few things.
  • Console Port seems to be a better and better possibility. If we where to start tomorrow morning it would take us a few months out the door. This gives you a rough time frame about when Console courts will start.
  • You can run it on Mac’s it’s not perfect but it runs.
  • Flashlight is still being tested and tinkered with and we are not sure if it is a case of Git Gud or not. Personal suggestion is buff the flashlight for Trapper and Hillbilly and leave it the same for the Wraith
  • Some offerings might feel like they benefit the killer or the survivor, but there are situations where you might want more fog as the killer. As a wraith for example.

Current Job Opening for a Time Traveler.

  • Dead by Daylight in eSports, I’m not sure, after we fix the game.
  • We know about the prestige weapon glitch with the Wraith.

Hook Camping

  • We have tried a lot of things about this issue.
  • Hook Camping is valid.
  • If the killer is camping go do generators. If you are getting camped take as much time as you can for your team.

Rank

  • Resets will happen on the 13th of each month.
  • You will receive one pip for each rank you had.
  • Rank seasons might have different rules.
  • Rewards for each rank season are not here yet, but we do want to implement it eventually.

Content

  • 2v8 Sometimes happens. “It’s a feature”
  • More Outfits for both killer and survivor and More content is going to keep the game alive.
  • We will try things. We will offer things and see how things are received. Our current priority is fixing bugs and survive with friends.
  • More settings for graphics and displays will come, we will trickle them in when we can.
  • Voice Chat is still in debate and not sure whether or not we should implement them because of griefing and immersion ruined. For now it is not planned, but it might change.
  • I can guarantee you that as soon as we have a female killer ready to go we will announce a female killer with absolute certainty
  • Community events are something we want to do, but we want to fix things first.
  • Halloween updates will happen.
  • Slutty Dwight Costumes if it happens to one it will happen to all.
  • Might create a place to Test things and get feedback from players. Probably a test client or maybe a seperate queue.


Изменено пользователем kms.UFO

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

Надеюсь они дадут нормальный перк хилбилу когда нибудь. Пилой невозможно без аддонов управлять вообще.

Ну или хотя бы дадут возможность без разгона преграды пилой ломать.


Изменено пользователем Firstborn

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

да преграды хуйня по сравнению с окнами которые нельзя сломать

бтв хилбил норм маньяк только научится за него надо

челы на твиче ебашут за него охуеть

 

той же пилой просто от генератора к генератору быстро перемещаются(ваще хз как не врезаются) и просто палят по следам челов которые охуевают как так быстро маньяк прилетел


Изменено пользователем kms.UFO

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

Ну на некоторых картах, где мусора много особо не погоняешь. Хотя опыт 6 игр поэтому вряд ли могу говорить о чем либо.

Да и меня взбесило, что с места нельзя пилой преграду ломать. Концепция интересна, но такие вот мелочи бесят.


Изменено пользователем Firstborn

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете опубликовать сообщение сейчас, а зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, войдите в него для написания от своего имени.

Гость
Ответить в тему...

×   Вставлено в виде отформатированного текста.   Восстановить форматирование

  Разрешено не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставить изображения напрямую. Загрузите или вставьте изображения по ссылке.

Загрузка...

×
×
  • Создать...