Skankhunt42 #3661 28 сентября 2016 I will need to submit your account details and you should have the credit within 24 hours. You will be receiving an email from the app team about the credit. Alright? :)Me: Oh i need help right nowRazzak: Ah! This is something which is handled by a different team. They do not have a chat line. But let me check if i can do something. :)Well, i've just issued a $10 on your account as the credit. You will not be able to see it but it will auto0matically apply on the order. Alright? :)тот же челик 10 выдавал ласт раз Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
mstya #3662 28 сентября 2016 Вы так и кидаете пасту про четырех друзей и 20 долларов? Бтв сколько не говорил про то что забыл мыло меня слали нахуй говоря "мы не можем вам помочь если не дадите емейл" Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Sharlang #3663 28 сентября 2016 потом что "забыл мейлы" нихуя не работает самые норм челы в ретейл тиме обитают Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Rilay #3664 28 сентября 2016 Палю годную веткуПромоушнс энд диалсАзерПромоушн нот эпплайд ту ордер Лучший юзер — Rilay Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Shmelc #3665 28 сентября 2016 Боже как долго я за 10 бился ChatEnd ChatSoundYou are now connected to Prathiba from Amazon.comPrathiba: Hello, my name is Prathiba. I'm here to help you today.Hello JivikaHow are you?Me: Hello PrathibaPrathiba: How may I help you today?Me: Im fine and you?Prathiba: I'm good thank you.Me: In a last month I've invited four friends, and after they received orders, I havent received 20$ for using my referral codecan u fix it?Tnank you in advancePrathiba: Sure I will look into that for you.Could you please verify the email address of the invitee's?Me: One momentkmm0004@mail.ru Marlinacambell@yandex.ru alt.gi-79u0o8@yopmail.comcavaleraalex@gmail.comPrathiba: Thank you.Could you please stay connected for 2-3 minutes while I look in to this for you?Me: of coursePrathiba: Thank you for waiting JivikaMe: Yes Prathiba?Prathiba: I have checked the details for you and the invitee has placed digital orders, In order to take advantage of this offer they should place a physical and after 7-10 business days the promotion will be credited to you.Me: i see thanks youPrathiba: HoweverAs a 1 time exception I will help you with a 10$ promotion as you are our valuable customer.Me: That’s very kind of you.Prathiba: which will auto added on your next eligible orderwhich are sold and shipped by amazon.Me: Thanks, I really appreciate it!Prathiba: You’re welcome. Is there anything else I may assist you with today?Me: Its allPrathiba: It's my pleasure assisting a valued customer like you today.Thank you for contacting Amazon.Have a Blessed day.Please click the "End Chat" link to close this window.We hope to see you again soon!Me: i will endChat Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
SpiceIsNice #3666 28 сентября 2016 Kiran:Hello, my name is Kiran. I'm here to help you today.A member of our Retail team will be the perfect person to help you with this. Let me connect you to a member of our specialist team. It will only take a moment.не ну если норм то круто Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Sharlang #3667 28 сентября 2016 ДУРА БЛЯТЬ ДАЖЕ ЕМЕЙЛЫ НЕ СПРОСИЛА НО ПИШЕТ ЧТО ОКАЗЫВАЕТСЯ НА ЭТИ ЕМЕЙЛЫ БЫЛИ СДЕЛАНЫ ФИЗИКАЛ ОРДЕРС БЛЯ Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Sharlang #3669 28 сентября 2016 ChatEnd ChatSoundMe:I've invited 4 friends in a few past months, but after they received orders, I havent received 20$ for using my referral codeYou are now connected to Jeric from Amazon.comJeric:Hello, my name is Jeric. I'm here to help you today.I am sorry to know you are having concern with the promotion. I will be more than glad to help.Me:I hope so, JericJeric:May I have the promotion link?Me:I don't have this linkIt appears when you log in systemJeric:Oh I see.May i have the email address of the invitees for me to check this on my end?Me:Dear Jeric, how can I know their emails?I gave them my referal code and they ordered some physical staff using itJeric:So this is not about the referral program, right?Me:It is, I gave them my referal codeAnd they bought somethingJeric:May I have the referral code please?Me:One sec pleaseJeric:Sure, please take your time,Me:ALIQQ3564NJeric:Thanks.Let me check this on my end.One moment please.Thanks for holding. I checked the promo and I will need to transfer you our appstore team who can better assist you.A Customer Service Associate will be with you in a moment.You are now connected to Prakash from Amazon.comPrakash:Hello Aliqq.I would have to transfer your chat to the Retail\ department that can resolve your issue. It'll just take a minute. Please stay connected.A Customer Service Associate will be with you in a moment.You are now connected to Loca Vidruma from Amazon.comLoca Vidruma:Hello, my name is Vidruma. I'm here to help you today.Could you please stay connected for 1-2 minutes while I look in to this for you?Me:SureLoca Vidruma:Thank you.Thank you very much for waiting.I've checked and see that three of your friends has placed the orders on September 27, 2016.Seven days or more after the referred customer's order is shipped, you will receive an e-mail or SMS from Amazon.com indicating that a purchase discount for $5 off a purchase of $10 or more has been applied to your account.I've checked and see that one of your friends has placed the order on August 29, 2016.You should have received the credit of $5.00 for this.Me:So could you "activate" this money right now, because i really need it atmLoca Vidruma:However, as you haven't received the credit yet, I'm forwarding the request to the approproaue department, so that they can take care of it.I'm sorry, I cannot issue the credit right away.Please be assured, once the orders are shipped you'll receive the credit.Me:So it is out of your power?Jesus, I've been chatting for so long..............Loca Vidruma:I really apologize.The credit will be issued automatically to your account.We don't have an option to issue manually.Me:Could you transfer my to retail team?Loca Vidruma:I'm from retail team Aliqq. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Shmelc #3670 28 сентября 2016 (изменено) у меня всегда требуют емейлы, если забываю типо шлют 100%, если не обязан предоставлять шлют 100%обычно даю левые, настоящие, и не существующие в перемешку, далее, минута паузы, либо отказ, либо вдруг все збс) Изменено 28 сентября 2016 пользователем Shmelc Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Astoo #3673 28 сентября 2016 Полутал вторую 20 за день от Присцилы. Милая подруга Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Rilay #3674 28 сентября 2016 Меня этот теджас вроде нахуй послал сегодня Лучший юзер — Rilay Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
KOТ #3677 28 сентября 2016 Полутал вторую 20 за день от Присцилы. Милая подруга Привет, ты чё охуел ? она меня дважды побрила Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Rilay #3678 28 сентября 2016 Тупа атдыхаем после шахты работяги Лучший юзер — Rilay Поделиться сообщением Ссылка на сообщение