Перейти к публикации
  • Сейчас на странице   Всего пользователей: 3   (0 пользователей, 3 гостя)

Jinx

Amazon Халява

Рекомендованные сообщения

Jim:What are all the email addresses?

Or even a few of them.

Maybe I can find them from your past chats?

 

:trollface:  :trollface:  :trollface: 


 

see you again

yCQQCVGJSE8.jpg

 

z2aVhuSBUco.jpg

 

в каждой игре

FS-TU1lgZCM.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)
Вопрос: стоит ли ждать эту 20-ку и тратить 50 или же купить железно 22 и успокоиться?

 

автоматически не придет, было такое пару раз уже, можешь позже в чатике попросить, должны накинуть


Изменено пользователем trueStrike

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

 

Вопрос: стоит ли ждать эту 20-ку и тратить 50 или же купить железно 22 и успокоиться?

 

автоматически не придет, было такое пару раз уже, можешь позже в чатике попросить, должны накинуть

 

А 30 сначала потратить?


 

_cbdbfca6669e759fb9602588b4e65b3e.gif?noht=1

 

 

Where is my mind?

%D0%B3%D0%B8%D1%84%D0%BA%D0%B8-%D0%BF%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0-448531.gif

 

http://steamcommunit...561198055009772

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

Однако, здравствуйте. 

 

 

 

Me:hello, i invited 4 friends according a program, but i a bit disappointed because i have not received my money from referral yet. Hope, u may gimme my bonus
You are now connected to Nikky from Amazon.com
Nikky:Hello, my name is Nikky. I'm here to help you today.
Me:hello, Nik
Nikky:Sure, let me check that for you and verify the referral fee.
Just a moment
Me:ok
Nikky:What kind of program did you invited your 4 friends?
Me:the amazon referral
how much time i have to wait?
Nik
if you not trying to find my money, i will be angry
Nikky:May I know Christine when did you refer your friends?
Me:i dont remember. it was a long time ago
few month i think
Nikky:Because the referral will takes 7-10 business days to be approved and for you to received your referral fee.
Have you received any email confirmation about your referral?
Me:my friend's email i have
if it would be help, i can give you
Nikky:Do your friends received any email confirmation about the referral?
And how much is the promised referral fee?
Me:i cannot check it and I do not have the opportunity to ask.
20$
Nikky:Let me try if I can make a exception and if I can issued it on you at the moment
Hold on
Me:okay
are we still connect?
Nikky:Yes
Me:ok
Nikky:I'm asking for my leads approval for me to process that $20 for you
Me:oh, thanks
ill wait
Nikky:Thanks for you patience.
Really appreciated it.
Me::)
Nikky from Amazon.com has left the conversation.

 

 

 

спустя минут 10


Изменено пользователем kora081

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

 

 

А 30 сначала потратить?
 

не, пиши мол мне обещали полтос, а дали только 30

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

в чате. думал вечером нереал.. осталось подкопить хотя бы сотку на новое дополнение.

91f5b8d091fc41ea22533c357d91909c.jpg

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

как правильно покупать легион или другую игру с дигитал кодом хелпаните плиз


 

see you again

yCQQCVGJSE8.jpg

 

z2aVhuSBUco.jpg

 

в каждой игре

FS-TU1lgZCM.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

ОНИ ПИЗДЕЦ ЖЕСТКО ЛЬЮТ ЭТУ ХУЕТУ ПРО ИХ КОМАНДУ ЧТО ДЕЛАТЬ

 

Gaurab:

Hello, my name is Gaurab. I'm here to help you today.
Me:Hi, Gaurab, I invited my friends with promotion code in Amazon app and they did purchases as well
But, after 10 days I still did not recieve
Any promo bonus
Is it fixible?
Gaurab:I'm extremely sorry for the inconvenience caused to you.Let me check what best I can do for you today.
Me:ok
Gaurab:Paris, can you help me with the email address of your friend?
Me:Sure, one moment
phyllismarberry@yahoo.com
laura.kistler@gmail.com
nickgeeker1@gmail.com
pku118@yahoo.com
Gaurab:Thank you for the details, I am sorry, it is not applied, here I will escalate the issue to our promotion and marketing team, they will check the issue and will get back to you soon with an update.
Me:I was waiting for it more then 10 days and I still not recieve anything
How do you work?
Gaurab:I apologize, I do understand your concern, sometime it gets delayed that is why we need to escalate the issue and our promotion team will check, as why it is not applied and if it is valid then they will apply the promo from their end only and will let you know.
Me:You can check their emails immediatly right now, but you do not want to do it, you are sending my request to some marketing team, marketing means that they do not have any deal with my problem
Can you, please, move me forward direcltly to chat where my problem can be solved?
Are we still connected, Gaurab?
Gaurab:Yes Paris, I can understand, but promotion is handle by a different team, that is why we need to transfer and I have escalate the issue on your behalf and promotion is taken care by a promotion and marketing team.
Me:Ok, can you move me to chat with them right now?
I don`t want to wait anymore
I realy do not like the service witch you provide
Gaurab:I am sorry, they do not have the chat support that is why I need to escalate this.
Me:So in this case, it means, that it works in only one way?
Gaurab:They will contact you via email within the next 24-48 hours.
Me:Bullshit, I am saying that I was waiting for more then 10 business days and I have to wait 2 business days more and you are saying that this team has only contact via email
Can I chat please with someone esle, please, to solve my problem?
Gaurab:Please hold.
Me:You were typing so long time only THIS?
Gaurab:I apologize, please allow me a minute while I transfer you to our supervisor, it will be in a moment.
Let me connect you to our supervisor. It will only take a moment.
A Customer Service Associate will be with you in a moment.
You are now connected to Sandeep from Amazon.com
Sandeep:Hello, my name is Sandeep. I am a member of Leadership Team. Please give me a moment to review the previous correspondence.
Me:Hello, yes, thank you
Sandeep:Thank you for waiting.
Paris, may I know when did you invited your friends?
Me:Few weeks ago, I don`t remember exact date
Sandeep:I am sorry but I want the date so I can check further?
Me:Between 9-14th October, without exact date, we can not proceed ?
Sandeep:Thank you
Did you checked with your friends, did you placed the order using the mobile app or website?
Me:App, it was their first purchases with promo code
Sandeep:Okay, but as per the details, I can see that your friends has placed digital orders not physical order. Hence the promotional credit has not been applied yet on your account.
Me:Did you realy check it?
Because if they would did digital orders, I was not chatting here. I know that, the promotion is only for physical good
goods*
Sandeep:Yes, I have checked it.
Hence I am providing you the details.
In this case, I can see that last agent has already forwarded the issue to marketing and promotion team to investigate further and will contact you within next 24-48 hours.
Me:I see. Give me a moment.
I undestand your patiant chatting with me, maybe I am little bit annoying, but as I am saying that I was waiting more then 10 business days for promotion credit and still not get it and my problem can be solved right now. Is nothing you can do for me?
Sandeep:I am really sorry to disappoint you, but I have provided you the details why the credit has not been applied yet on the account. The credit will get applied automatically if the instructions has been followed as listed.
I hope you can understand.
Is there anything else I can assist you with today?
Me:Just to double check. I will recieve email from your team in 2 days, they will check it and I will be able to contact with support, right?
Sandeep:yes
Me:Ok, I got thank you for your help today
 

 

 


loading 99%...

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Samuel:It's actually funny, I just talked with someone who gave me the email address msdeb151@yahoo.com

You all are funny

 

:lolpray:  :lolpray:  :lolpray:  

Wistick^^, ROCKWELL и Digray понравилось это

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

ну ясно же что они спалили нас, кому-то отвечали же "иди потрать их в хсе"


 

see you again

yCQQCVGJSE8.jpg

 

z2aVhuSBUco.jpg

 

в каждой игре

FS-TU1lgZCM.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

 

Can you help me, i dont get my 20$ bonus from my 4 friends (with referal promo adndroid app). Thanks.

You are now connected to Marci from Amazon.com
Marci:Hello, my name is Marci. I'm here to help you today.
Me:Hello Marci/
Marci:I'm so sorry, but we can't offer any additional insight or action on this matter. Is there anything else I can help you with?
Me:only this
why?
you cant help?
and other?
Marci:Because this is a fake/disposable e-mail address and there is zero account history.
Have a good day
Marci from Amazon.com has left the conversation.
You are now reconnected with Marci.

Marci from Amazon.com has left the conversation.

 

пока что три раза подряд сразу что фейк, совпадение? не думаю.


Изменено пользователем Shmelc

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

we all are funny, guys  :avtoradolf:


hs228.png
PROFIT Velen

1jYI7i0.jpg

 

There is a rainbow in the sky

sun.gif     rainbowsmile.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Может скинемся на новые акки ?   :trollface:

Бтв. похоже рли хватит

Since we are receiving a lot of issue regarding to this one, I will go ahead and submit thsi to our team for the review.


loading 99%...

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Вовремя они


Лучший юзер — Rilay

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

бля

стопайте чуваки

а то индусский спецназ скоро за всеми выйдет

 

а если серьезно то может дойти до полного контроля, и даже после перерыва мы хуй че полутаем))

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

ну тут каждый это понимает, просто когда одни пишут, типо мол мы щас перерывчик сделаем на денек, другие сразу бросаются в чатик и на почту - чтобы урвать быстрее  :trollnate:


hs228.png
PROFIT Velen

1jYI7i0.jpg

 

There is a rainbow in the sky

sun.gif     rainbowsmile.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

 

надо обождать

и пусть весть топан обождет, пока я абужу  :avtoradolf: 

 

 


loading 99%...

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

кто лутает - тот пидор

мотивация(нет)

 

ну хз, тогда выйдет что не себе не людям

считай относительно скоро распродажи пойдут

больше саппортов подключат, больше шансов


Изменено пользователем iMc.FleXx

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

 

последние 25 на фейк пару часов назад залутал, как бы не поснимали

 


Изменено пользователем Shmelc

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

хочет кто купить 40 паков?


 

see you again

yCQQCVGJSE8.jpg

 

z2aVhuSBUco.jpg

 

в каждой игре

FS-TU1lgZCM.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.

×
×
  • Создать...