Abbie #7781 25 октября 2016 Jim:What are all the email addresses?Or even a few of them.Maybe I can find them from your past chats? see you again в каждой игре Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
trueStrike #7782 25 октября 2016 (изменено) Вопрос: стоит ли ждать эту 20-ку и тратить 50 или же купить железно 22 и успокоиться? автоматически не придет, было такое пару раз уже, можешь позже в чатике попросить, должны накинуть Изменено 25 октября 2016 пользователем trueStrike Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
KPoTuHa #7783 25 октября 2016 Вопрос: стоит ли ждать эту 20-ку и тратить 50 или же купить железно 22 и успокоиться? автоматически не придет, было такое пару раз уже, можешь позже в чатике попросить, должны накинуть А 30 сначала потратить? Where is my mind? http://steamcommunit...561198055009772 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
kora081 #7784 25 октября 2016 (изменено) Однако, здравствуйте. Me:hello, i invited 4 friends according a program, but i a bit disappointed because i have not received my money from referral yet. Hope, u may gimme my bonusYou are now connected to Nikky from Amazon.comNikky:Hello, my name is Nikky. I'm here to help you today.Me:hello, NikNikky:Sure, let me check that for you and verify the referral fee.Just a momentMe:okNikky:What kind of program did you invited your 4 friends?Me:the amazon referralhow much time i have to wait?Nikif you not trying to find my money, i will be angryNikky:May I know Christine when did you refer your friends?Me:i dont remember. it was a long time agofew month i thinkNikky:Because the referral will takes 7-10 business days to be approved and for you to received your referral fee.Have you received any email confirmation about your referral?Me:my friend's email i haveif it would be help, i can give youNikky:Do your friends received any email confirmation about the referral?And how much is the promised referral fee?Me:i cannot check it and I do not have the opportunity to ask.20$Nikky:Let me try if I can make a exception and if I can issued it on you at the momentHold onMe:okayare we still connect?Nikky:YesMe:okNikky:I'm asking for my leads approval for me to process that $20 for youMe:oh, thanksill waitNikky:Thanks for you patience.Really appreciated it.Me::)Nikky from Amazon.com has left the conversation. спустя минут 10 Изменено 25 октября 2016 пользователем kora081 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
trueStrike #7785 25 октября 2016 А 30 сначала потратить? не, пиши мол мне обещали полтос, а дали только 30 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Shmelc #7786 25 октября 2016 в чате. думал вечером нереал.. осталось подкопить хотя бы сотку на новое дополнение. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Abbie #7787 25 октября 2016 как правильно покупать легион или другую игру с дигитал кодом хелпаните плиз see you again в каждой игре Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Wistick^^ #7788 25 октября 2016 ОНИ ПИЗДЕЦ ЖЕСТКО ЛЬЮТ ЭТУ ХУЕТУ ПРО ИХ КОМАНДУ ЧТО ДЕЛАТЬ Gaurab:Hello, my name is Gaurab. I'm here to help you today.Me:Hi, Gaurab, I invited my friends with promotion code in Amazon app and they did purchases as wellBut, after 10 days I still did not recieveAny promo bonusIs it fixible?Gaurab:I'm extremely sorry for the inconvenience caused to you.Let me check what best I can do for you today.Me:okGaurab:Paris, can you help me with the email address of your friend?Me:Sure, one momentphyllismarberry@yahoo.comlaura.kistler@gmail.comnickgeeker1@gmail.compku118@yahoo.comGaurab:Thank you for the details, I am sorry, it is not applied, here I will escalate the issue to our promotion and marketing team, they will check the issue and will get back to you soon with an update.Me:I was waiting for it more then 10 days and I still not recieve anythingHow do you work?Gaurab:I apologize, I do understand your concern, sometime it gets delayed that is why we need to escalate the issue and our promotion team will check, as why it is not applied and if it is valid then they will apply the promo from their end only and will let you know.Me:You can check their emails immediatly right now, but you do not want to do it, you are sending my request to some marketing team, marketing means that they do not have any deal with my problemCan you, please, move me forward direcltly to chat where my problem can be solved?Are we still connected, Gaurab?Gaurab:Yes Paris, I can understand, but promotion is handle by a different team, that is why we need to transfer and I have escalate the issue on your behalf and promotion is taken care by a promotion and marketing team.Me:Ok, can you move me to chat with them right now?I don`t want to wait anymoreI realy do not like the service witch you provideGaurab:I am sorry, they do not have the chat support that is why I need to escalate this.Me:So in this case, it means, that it works in only one way?Gaurab:They will contact you via email within the next 24-48 hours.Me:Bullshit, I am saying that I was waiting for more then 10 business days and I have to wait 2 business days more and you are saying that this team has only contact via emailCan I chat please with someone esle, please, to solve my problem?Gaurab:Please hold.Me:You were typing so long time only THIS?Gaurab:I apologize, please allow me a minute while I transfer you to our supervisor, it will be in a moment.Let me connect you to our supervisor. It will only take a moment.A Customer Service Associate will be with you in a moment.You are now connected to Sandeep from Amazon.comSandeep:Hello, my name is Sandeep. I am a member of Leadership Team. Please give me a moment to review the previous correspondence.Me:Hello, yes, thank youSandeep:Thank you for waiting.Paris, may I know when did you invited your friends?Me:Few weeks ago, I don`t remember exact dateSandeep:I am sorry but I want the date so I can check further?Me:Between 9-14th October, without exact date, we can not proceed ?Sandeep:Thank youDid you checked with your friends, did you placed the order using the mobile app or website?Me:App, it was their first purchases with promo codeSandeep:Okay, but as per the details, I can see that your friends has placed digital orders not physical order. Hence the promotional credit has not been applied yet on your account.Me:Did you realy check it?Because if they would did digital orders, I was not chatting here. I know that, the promotion is only for physical goodgoods*Sandeep:Yes, I have checked it.Hence I am providing you the details.In this case, I can see that last agent has already forwarded the issue to marketing and promotion team to investigate further and will contact you within next 24-48 hours.Me:I see. Give me a moment.I undestand your patiant chatting with me, maybe I am little bit annoying, but as I am saying that I was waiting more then 10 business days for promotion credit and still not get it and my problem can be solved right now. Is nothing you can do for me?Sandeep:I am really sorry to disappoint you, but I have provided you the details why the credit has not been applied yet on the account. The credit will get applied automatically if the instructions has been followed as listed.I hope you can understand.Is there anything else I can assist you with today?Me:Just to double check. I will recieve email from your team in 2 days, they will check it and I will be able to contact with support, right?Sandeep:yesMe:Ok, I got thank you for your help today loading 99%... Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
JUWELIR #7789 25 октября 2016 Samuel:It's actually funny, I just talked with someone who gave me the email address msdeb151@yahoo.comYou all are funny Wistick^^, ROCKWELL и Digray понравилось это Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Abbie #7790 25 октября 2016 ну ясно же что они спалили нас, кому-то отвечали же "иди потрать их в хсе" see you again в каждой игре Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Shmelc #7791 25 октября 2016 (изменено) Can you help me, i dont get my 20$ bonus from my 4 friends (with referal promo adndroid app). Thanks.You are now connected to Marci from Amazon.comMarci:Hello, my name is Marci. I'm here to help you today.Me:Hello Marci/Marci:I'm so sorry, but we can't offer any additional insight or action on this matter. Is there anything else I can help you with?Me:only thiswhy?you cant help?and other?Marci:Because this is a fake/disposable e-mail address and there is zero account history.Have a good dayMarci from Amazon.com has left the conversation.You are now reconnected with Marci.Marci from Amazon.com has left the conversation. пока что три раза подряд сразу что фейк, совпадение? не думаю. Изменено 25 октября 2016 пользователем Shmelc Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Z-t-1-m-Q #7792 25 октября 2016 we all are funny, guys PROFIT Velen There is a rainbow in the sky Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Wistick^^ #7793 25 октября 2016 Может скинемся на новые акки ? Бтв. похоже рли хватитSince we are receiving a lot of issue regarding to this one, I will go ahead and submit thsi to our team for the review. loading 99%... Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Rilay #7794 25 октября 2016 Вовремя они Лучший юзер — Rilay Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
iMc.FleXx #7795 25 октября 2016 блястопайте чувакиа то индусский спецназ скоро за всеми выйдет а если серьезно то может дойти до полного контроля, и даже после перерыва мы хуй че полутаем)) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Z-t-1-m-Q #7796 25 октября 2016 ну тут каждый это понимает, просто когда одни пишут, типо мол мы щас перерывчик сделаем на денек, другие сразу бросаются в чатик и на почту - чтобы урвать быстрее PROFIT Velen There is a rainbow in the sky Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Wistick^^ #7797 25 октября 2016 надо обождатьи пусть весть топан обождет, пока я абужу loading 99%... Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
iMc.FleXx #7798 25 октября 2016 (изменено) кто лутает - тот пидормотивация(нет) ну хз, тогда выйдет что не себе не людямсчитай относительно скоро распродажи пойдутбольше саппортов подключат, больше шансов Изменено 25 октября 2016 пользователем iMc.FleXx Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Shmelc #7799 25 октября 2016 (изменено) последние 25 на фейк пару часов назад залутал, как бы не поснимали Изменено 25 октября 2016 пользователем Shmelc Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Abbie #7800 25 октября 2016 хочет кто купить 40 паков? see you again в каждой игре Поделиться сообщением Ссылка на сообщение