Перейти к публикации
  • Сейчас на странице   Всего пользователей: 1   (0 пользователей, 1 гость)

Архивировано

Эта тема находится в архиве и закрыта для публикации сообщений.

dickyta

Патчнотсы топик

Рекомендованные сообщения

жоня которая без стазиса по ап просто пыщпыщ дох-я

ыыы вчера играл морганой со старой жоней...будет что внукам рассказать

Это ж Зулин  :NYgeys:

=*


animcat.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

как пропатчить-то? D:

Само же :NYtrollface:.

У ловушек Кайтлин рэнж заебись , не то что у Нидали .

Санфаер исправили наконец-то .

На Жоню похуй - не играю магами почти .

Гарена незначительно апнули , будет заметно на 9 - 15  лвл , и то хз .

КАКОГО ХУЯ HEARTSEEKER НЕ ПОНЕРФИЛИ УЁБКИ !

Новые ботинки на кдр вышка .

Блэк кливер буду собирать теперь .

Wit's End все равно НИКТО не собирал , хули его трогать .

Экзост как-то спорно поменяли , вроде и заебись , что дамаг с кастов понизили , но нет мисса  :NYdunno:

Нашора точно так же будут убивать . То же самое и с драконом .

В целом нормальный патч , я доволен  :NYturtle:

 

 

 

я собираю витс енд

:vihui:

всегда собираю ксину витс енд


МНОГОЛЕТНИЙ ВЕТЕРАН, УБЕЛЕННЫЙ СЕДИНАМИ

 

6335e20d8d17.jpg

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

для тех у кого рак и они не умеют включать субтитры\не понимают английский:

эрли гейм\джанглинг эвелины понерфят потому что игроки из-за нее ссут отходить от товеров

вроде как просто ее статы понизят

у пантеона вроде как отберут полсекунды от w

турельки хеймера будут ставить как грибы тимо

апгрейд!!! будет действовать на все скиллы, турельки замедлять, бомба лететь быстрее, ракет будет тупо больше

также ему улучшили АИ турелек

теперь они его протектят и приоритетная цель чемпион

кейтлин: больше урона от q и меньше если мультитаргетит

поднимут базовый урон от ульты

и теперь вроде не надо видеть героя по которому кастуешь ульт до конца

ахзахха

-"может мы уже понерфим раммуса?"

-"ок"

:trollface:

чето там с критшансом и доджем, как то они хотят сделать меньше рандома

хз

 


056ffff00.png

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Интересно как они стабилизируют криты и доджи?

Если сделают что-то вроде "При 10% шанса крита/доджа каждый 10-ый удар будет критовать или доджиться" - вообще не катит

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

нельзя нерфить раммуса


Aa4hQiT.png

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Интересно как они стабилизируют криты и доджи?

Если сделают что-то вроде "При 10% шанса крита/доджа каждый 10-ый удар будет критовать или доджиться" - вообще не катит

ну можно чтобы при 10% доджа из 10 ударов, один доджился обязательно, а остальные проходили


Все в мире относительно

Чем хуже ты, тем лучше все вокруг

Сделай мир лучше!

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

пизда рулю, т.е у пантеона 2я будет станить на полсекунды?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

пизда рулю, т.е у пантеона 2я будет станить на полсекунды?

чеж только на 0,5, на 0,3 лучше  :NYtrollface:


кiт

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Зато хеймер теперь будет ебашить

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

хаймер+тимми в одной комманде, вышку снести в 10раз сложнее xDDD


BlaKk_BastarD.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

если хеймера нормально апнут - будет возвращение моего хеймера в массы -.-

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

хаймер+тимми в одной комманде, вышку снести в 10раз сложнее xDDD

кто такой тимми?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

хаймер+тимми в одной комманде, вышку снести в 10раз сложнее xDDD

кто такой тимми?

тимо?

бля только собрался рамуса покупать -.-


Не все девушки могут испытывать такой оргазм, который сопровождается фонтаном шняги из её пизды. Давольно редкое явление и чтобы его добиться нужно хуячить как сумасшедший про.  Офк, на пд это никому не дано.   :nate:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость

ПИДОРЫ НАХУЙ ПАНТЕОНА ТО??

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

для тех у кого рак и они не умеют включать субтитры\не понимают английский:

эрли гейм\джанглинг эвелины понерфят потому что игроки из-за нее ссут отходить от товеров

вроде как просто ее статы понизят

у пантеона вроде как отберут полсекунды от w

турельки хеймера будут ставить как грибы тимо

апгрейд!!! будет действовать на все скиллы, турельки замедлять, бомба лететь быстрее, ракет будет тупо больше

также ему улучшили АИ турелек

теперь они его протектят и приоритетная цель чемпион

кейтлин: больше урона от q и меньше если мультитаргетит

поднимут базовый урон от ульты

и теперь вроде не надо видеть героя по которому кастуешь ульт до конца

ахзахха

-"может мы уже понерфим раммуса?"

-"ок"

:trollface:

чето там с критшансом и доджем, как то они хотят сделать меньше рандома

хз

 

спасибо!

я серьезно!


LoL hussle2j

 

<3

x_ba56652b.jpg

 

 

<3 #2

nagisa+furukawa2.png

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

 

-"может мы уже понерфим раммуса?"

-"ок"

:trollface:


@НЕ СЛУЖИЛ - НЕ МУЖИК! :nate:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Учитывая то что я в 80% игр я за Шако, из них в половине против меня Раммус, нерф будет кстати.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

ПИДОРЫ НАХУЙ ПАНТЕОНА ТО??

НАХУЙ ПАНТЕОНА ПИДОРА


Не все девушки могут испытывать такой оргазм, который сопровождается фонтаном шняги из её пизды. Давольно редкое явление и чтобы его добиться нужно хуячить как сумасшедший про.  Офк, на пд это никому не дано.   :nate:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

New Skins in the Store

Galactic Renekton

Outback Renekton

Dreadknight Garen garen.gif

Commando Galio

 

PVP.net v1.27.47

Fixed a bug where selecting a Skin late in the countdown process would produce an error

Fixed a bug where players that had been disconnected from chat could not enter the Matchmaking queue

 

League of Legends v1.0.0.109

Renekton, the Butcher of the Sands

Renekton uses a new resource system called Fury. Renekton gains Fury by attacking or dealing damage with spells. When he has gathered enough Fury, the resource will be expended to empower his skills with bonus effects.

Cull the Meek: Renekton swing his blade, dealing damage to nearby enemies and healing for a portion of the life dealt. Fury Bonus: Heal amount raised dramatically.

Ruthless Predator: Renekton's next attack swings twice, dealing a portion of his weapon damage, stunning his target briefly and applying on-hits each time. Fury Bonus: Renekton's next attack swings three times, dealing a huge portion of his weapon damage, stunning his target greatly and applying on-hits each time.

Slice and Dice: Renekton dashes forward, dealing physical damage to targets along the way. If he hits a target, he can use Dice for a brief period of time for the same effect. Dice Fury Bonus: Renekton deals 50% increased damage and reduces the armor of units hit.

Dominus (Ultimate): Renekton empowers himself with dark energy, gaining size and bonus health. He deals periodic damage to enemies around him and rapidly gains Fury.

Reign of Anger (Passive): Renekton gains 5 Fury per autoattack. Having sufficient fury empowers Renekton’s abilities with bonus effects, but this drains Fury. Out of combat, Renekton loses 5 Fury per second.

 

Caitlyn

Piltover Peacemaker

Base damage changed to 20/65/110/155/200 from 40/70/100/130/160

Attack damage ratio increased to 1.3 from 1

Damage loss per unit increased to 10% from 6%

Maximum damage loss increased to 50% from 30%

Ace in the Hole

Base damage increased to 250/475/700 from 250/400/550

Now provides vision on the target for the duration and thus is not canceled when the target leaves line of sight

Fixed a bug where Ace in the Hole didn't scale from the Havoc mastery

Damage is now treated as a spell instead of an attack

No longer triggers hit effects like Blessing of the Lizard Elder

Now triggers spell hit effects like Rylai's Crystal Scepter

Cannot be dodged or blocked by Pantheon's Aegis Protection

 

Cho'Gath

Feast now loses half stacks (rounded up) instead of 3 stacks on death  :NYhmm:

 

Evelynn  :NYpalevo:

Base mana reduced to 180 from 212

Mana per level increased to 42 from 38

Base damage reduced to 48 from 53

Damage per level increased to 3.3 from 2.9

Base armor reduced to 12.5 from 14.75

Hate Spike mana cost increased to 12/15/18/21/24 from 8/10/12/14/16

Shadow Walk duration reduced to 10/20/30/40/50 from 20/30/40/50/60  :NYmameprivet:

Shadow Walk cooldown reduced to 12/11/10/9/8 from 12 at all ranks upon breaking stealth

Malice and Spite duration reduced to 10 seconds from 15

 

Garen

Judgement bonus attack damage scaling increased to 1.2 from 1.0 per second garen.gif

 

Heimerdinger :NYpalevo:

H28G Evolution Turret

Improved Turret AI so they will prioritize attacking Champions that attack Heimerdinger

Turrets now work on an ammo system (25 second ammo cooldown)

1 second placement cooldown

Levelup progression changed:

Rank 2 - places green turrets

Rank 3 - places 2 turrets

Rank 4 - +150 Health

Rank 5 - places red turrets

Fixed a bug where Upgraded!!! turrets would stop firing resistance piercing and area-effect shots

Turrets now gain 15 health per Heimerdinger level down from 21

Turret magic resistance increased to 80 from 60

Tooltip now references 'turrets' rather than 'towers.'

Upgrade!!!

Now increases number of Hextech Micro Rockets to 5 while active

Now increases missile speed on Ch-1 Concussion Grenade to 1000 from 750 while active

Fixed a bug where Techmaturgical Repair Bots provided less health regeneration than stated

 

Jax

Leap Strike cooldown reduced to 13/11/9/7/5 from 17/14/11/8/5.

Counter Strike now shows a brighter particle when Jax has recently dodged an attack and Counter Strike is ready

 

Katarina :NYpalevo:

Shunpo damage changed to 80/120/160/200/240 from 90/120/150/180/210

 

Kennen

Mark of the Storm duration reduced to 8 seconds from 12

Electrical Surge range decreased to 800 from 825

 

Lux

Fixed a bug that caused Lux to have 0 base mana regen

 

Mordekaiser

Shield decay reduced to 3% from 5%  :NYavtorklif:

 

Nasus

Base movement speed increased to 325 from 320  :snobuedance:

Siphoning Strike damage bonus per kill increased to 3 from 2

 

Olaf

Undertow

Fixed a bug where Undertow was dealing too much damage

Attack damage scaling increased to 0.5 from 0.3

Base damage reduced to 50/90/130/170/210 from XXXXXXXX  :NYrickroll:

 

Pantheon

Aegis of Zeonia stun duration reduced to 0.7/0.9/1.1/1.3/1.5 from 1/1.25/1.5/1.75/2 seconds  :NYpalevojein:

 

Rammus

Puncturing Taunt cooldown increased to 12 from 9  :NY-_-:

 

Sivir

Ricochet bounce radius reduced to 450 from 500

Ricochet damage loss per bounce increased to 25% from 22%

 

Taric

Fixed a bug with Radiance where it would cause performance issues while on

 

Tryndamere

Undying Rage duration reduced to 5 seconds from 6  :NYavtorklif:

Battle Fury passive critical chance increased to 10-50% from 0-50%  :NYavtoradolf:

 

Twitch

Base attack range increased to 500 from 475

Ambush duration reduced to 10/20/30/40/50 from 20/30/40/50/60

Ambush's attack speed bonus now reaches its maximum duration twice as fast

 

Warwick

Blood Scent now properly remembers toggle state when you respawn

Xin Zhao

Three Talon Strike cooldown changed to 10 from 12/11/10/9/8

Crescent Sweep base damage reduced to 125/225/325 from 125/250/375

 

Zilean

Chronoshift duration reduced to 10 seconds from 13

 

Items

Chain Vest now shows 6 items it builds into instead of 5

Longsword upgrade paths updated

Wards no longer grant experience on death  :NYopasnoste:

Vision Ward cost reduced to 125 from 150  :NYavtorklif: :NYavtorklif: :NYavtorklif:

Rabadon's Deathcap cost increased to 3400 from 3300

Black Cleaver now appears in the Attack Speed tab

 

Masteries

Ardor

Now provides all of its benefit at level 1 rather than half at level 1 and the other half scaling up to level 18

Fixed bugs where Ardor was not counting Ability Power and Attack Speed from many sources - essentially anything that wasn't an item

Fixed a bug where Ardor and Zhonya's Ring/Rabadon's Deathcap were double multiplicative

Clarified the tooltip

 

General

We have changed how critical strike and dodge chance work. You will now get fewer ‘lucky’ or ‘unlucky’ streaks where you get no critical hits/dodges in a row, or a lot of them in a row. Your average chance to get a crit is the same as before though – if you have a 50% crit rate, and you make 100 attacks, you’ll still crit about 50 times.

Baron's Wrath of the Ancients spell no longer targets stealthed units

Jungle monsters that previously had negative magic resistance now have magic resistance of zero

Monster camps will now properly updated when scouted with vision

 

 

:NYnate:


кiт

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.

×
×
  • Создать...