Перейти к публикации
  • Сейчас на странице   Всего пользователей: 0   (0 пользователей, 0 гостей)

Архивировано

Эта тема находится в архиве и закрыта для публикации сообщений.

dickyta

Патчнотсы топик

Рекомендованные сообщения

все зависит от того насколько хорошо в целом играет твоя команда и команда соперника

допустим играть какой - нить, когда тебе 10 раз отдаются на линии кретины ни разу не сложно

а вот играть какой - нить аше, когда у врагов есть просто отфиженный в говно, скажем, сион, которого необходима станить ультой во всех тимфайтах, иначе пиздец -> сложно

но пантеон относится к очень легким героям по определению

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

все зависит от того насколько хорошо в целом играет твоя команда и команда соперника

допустим играть какой - нить, когда тебе 10 раз отдаются на линии кретины ни разу не сложно

а вот играть какой - нить аше, когда у врагов есть просто отфиженный в говно, скажем, сион, которого необходима станить ультой во всех тимфайтах, иначе пиздец -> сложно

но пантеон относится к очень легким героям по определению

увильнул

вне зависимости от ситуации - кто?

всю жизнь же анвивия считалась, ну моргана еще пожалуй. кто еще?

для меня вот шеном пиздец играть, первые две игры просто выбесили и больше никогда его не брал


Не все девушки могут испытывать такой оргазм, который сопровождается фонтаном шняги из её пизды. Давольно редкое явление и чтобы его добиться нужно хуячить как сумасшедший про.  Офк, на пд это никому не дано.   :nate:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

все зависит от того насколько хорошо в целом играет твоя команда и команда соперника

допустим играть какой - нить, когда тебе 10 раз отдаются на линии кретины ни разу не сложно

а вот играть какой - нить аше, когда у врагов есть просто отфиженный в говно, скажем, сион, которого необходима станить ультой во всех тимфайтах, иначе пиздец -> сложно

но пантеон относится к очень легким героям по определению

увильнул

вне зависимости от ситуации - кто?

всю жизнь же анвивия считалась, ну моргана еще пожалуй. кто еще?

для меня вот шеном пиздец играть, первые две игры просто выбесили и больше никогда его не брал

вне зависимости - пантеон и сион

вообще нихуя не надо уметь, чтобы этими героями играть более-менее

сложно это скилшоты, задротство тайминга и т д в лесу, задротство фарма на линии, поведение в замесах чуть больше, чем нажал ку и убил

то бишь от эзреала до анивии и морганы многие герои требуют некоторых навыков и рук

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Amumu

 

    * Base damage increased to 47 from 45

    * Base armor increased to 18 from 15

    * Tantrum passive physical damage reduction increased to 2/4/6/8/10 from 1/2/3/4/5

    * Despair mana cost reduced to 8 from 10 at all levels

    * Despair now has a new particle to match the area of effect

:pray::pray::pray:

анивии пиздец, такого нерфа я не ожидал :avtorklif:

ожидал нечто большего от переделки райза

мб сейчас есть смысл максить 1


3076tyradire-with-it7.gif

 

LsKvFeA.png

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость

New Skins in the Store

  • Totemic Maokai
  • Charred Maokai
  • Longhorn Alistar

 

PVP.net v1.29.23

  • Created a new UI flow for joining games of all types
  • Updated the Friend List UI
  • Runes are now stacked in the Summoner profile
  • A new game mode approaches: Co-op vs. AI!
    • This mode pits a team of all human players against a team of all AI bots on Summoner's Rift.
    • This mode is supported by matchmaking, and allows summoners to join the queue solo or with friends.
    • Summoners may choose between two AI bot difficulty settings:  Beginner or Intermediate.
    • IP and XP rewards are earned, and adjusted based on summoner level and difficulty setting.
    • The following bots are enabled for Co-op vs. AI:
      •           Annie
      •           Ashe
      •           Cho'Gath
      •           Miss Fortune
      •           Nunu
      •           Renekton
      •           Ryze
      •           Shen
      •           Soraka
      •           Taric
      •           Trundle
      •           Warwick

       

      [*]Coop versus AI will be available to play in the coming days after the patch goes live, but not on release day.

     

XP & IP Rate Changes

  • We have completely overhauled the IP and XP system in order to make it more fair.  Our intention was to leave the overall XP and IP gained by players unchanged.
  • Previously, IP and XP were awarded for winning or losing a game.  Now, they are granted based on how long the game was, and whether you won or lost.
  • In a long game, you will make significantly more XP and IP than before.  However, in a very short game, you will make less IP and XP.  We found it frustrating to be stuck in an hour long games, and then get what was effectively 30 minutes of IP reward.
  • When calculating the number of minutes the game took, we only award for actual game time.  However, we give all games a small fixed bonus reward, which is to give you credit for time in queue and champion selection.
  • Other details:
    • We have also tweaked the formulas so that new players get larger quantities of IP in their first 10 or so levels so that they can unlock their first Champions more quickly.
    • First Win of the Day remains unchanged – it is still a flat bonus you will receive when you are eligible.
    • We removed the no-leave-streak bonus and increased the IP rewards in general to compensate.  The reason we did this is because we felt that with the new LeaverBuster system, this was no longer necessary.

     

 

League of Legends v1.0.0.111

 

Maokai, the Twisted Treant

  • Sap Magic (passive): Each time a champion near Maokai casts a spell, he gains a charge of Magical Sap. When he has 5 charges, Maokai's next melee attack drains energy from his target, healing him for a percentage of his maximum HP.
  • Arcane Smash: Maokai slams the ground, the force of which knocks nearby enemies back and sends an arcane shockwave forward, damaging and slowing his enemies.
  • Twisted Advance: Maokai dissolves into a cloud of arcane energies. He regrows near a target enemy, dealing damage and rooting it in place.
  • Sapling Toss: Maokai hurls a sapling, dealing damage on impact. The sapling becomes implanted in the ground, warding a nearby area. When enemies approach, the sapling attacks, exploding in an arcane blast that damages enemies.
  • Vengeful Maelstrom (ultimate): Maokai shields his allies by drawing power from hostile spells and attacks, reducing non-tower damage done to allied champions in the area. Maokai can prolong the effect as long as he has mana to spend on it. When the effect ends, Maokai unleashes the absorbed energy to deal damage to enemies within the vortex.

 

Akali

  • Fixed a bug where the sound of Mark of the Assassin could persist after her target died

 

Amumu

  • Base damage increased to 47 from 45
  • Base armor increased to 18 from 15
  • Tantrum passive physical damage reduction increased to 2/4/6/8/10 from 1/2/3/4/5
  • Despair mana cost reduced to 8 from 10 at all levels
  • Despair now has a new particle to match the area of effect

 

Anivia

  • Fixed a bug where Flashfrost stunned for 0.75 seconds instead of 1 second as the tooltip stated
  • Fixed a bug where unlike other skillshots, Flashfrost could not be cast from out of range
  • Glacial Storm
    • Initial mana cost increased to 100/150/200 from 25/35/45
    • Cost per second reduced to 40/50/60 from 50/70/90
    • Slow duration reduced to 1 second from 2.5

     

    [*]Rebirth

    • Armor/magic resist modifier changed to -40/-25/-10/5/20 from -40/-20/10/40
    • Rebirth now always shows the passive in the passive slot, and an additional buff in the buff bar with the current status (ready, active, or on cooldown)

     

 

Dr. Mundo

  • Fixed a bug where Infected Cleaver's PvP.net description was incorrect

 

Fiddlesticks

  • Base magic resistance reduced to 30 from 35

 

Irelia

  • Fixed a bug where the Transcendent Blades cooldown tooltip was incorrect

 

Karma

  • Spirit Bond now properly assigns assist markers to allies that receive the haste bonus
  • Fixed a bug where Spirit Bond would break friendly spell shields and not apply the haste bonus
  • Fixed a display bug where Spirit Bond's beam would appear at Karma's feet for enemy players

 

Kog'Maw

  • Fixed a display bug with Bio-Arcane Barrage attacks on several skins

 

LeBlanc

  • Fixed a bug where the sound of Sigil of Silence could persist after her target died

 

Nasus

  • Fixed a bug where attack damage granted by Fury of the Sands was not showing in your stats/character sheet
  • Fury of the Sands now updates the buff tooltip to explicitly state how much attack damage granted

 

Olaf

  • Fixed a bug where Undertow could hit the same target twice

 

Pantheon

  • Heartseeker Strike now deals damage slower - it takes 0.5 seconds longer to deal full damage
  • Grand Skyfall now has a small area near the center that deals full damage (previously it was impossible to deal full damage to any target)

 

Rammus

  • Powerball speed reduced by about 15%

 

Renekton

  • Fixed a bug where Slice and Dice would remember your order after casting, causing him to move toward previous locations

 

Ryze

  • Overload
    • Cooldown reduced to 3.5 from 11/10/9/8/7
    • Base Damage reduced to 30/55/80/105/130 from 50/90/130/170/210
    • Mana cost changed to 70/70/70/70/70 from 30/65/80/95/110
    • Missile speed increased to 1400 from 1200
    • Ability power ratio decreased to .2 from .45
    • Range increased to 675 from 600

     

    [*]Rune Prison

    • No longer deals damage per tick and deals 60/95/130/165/200 damage up front (down from 80/120/160/200/240 over the duration)
    • Ability power ratio changed to a flat .6 from .4/.6/.8/1/1.2 (depending on snare duration)
    • Now deals 5% of Ryze's maximum mana in bonus damage
    • Cast range increased to 625 from 600
    • Duration reduced to 1/1.25/1.5/1.75/2 from 1.2/1.5/1.8/2.1/2.4

     

    [*]Spell flux

    • Ability power ratio per hit reduced to .35 from .38
    • Cooldown increased to 14 from 9
    • Mana cost reduced to 60/75/90/105/120 from 60/80/100/120/140
    • Cast range increased to 675 from 625
    • Base damage reduced to 50/70/90/110/130

     

    [*]Desperate Power

    • No longer grants ability power but now grants 15% spell vamp
    • Area of effect damage percentage reduced to 50% from 65%
    • Cooldown changed to 70/60/50 from 50/50/50
    • Duration changed to 5/6/7 from 8
    • Now grants a passive 75/150/225 mana

     

    [*]General

    • Reduced base magic resistance to 30 from 35
    • Fixed a bug where Ryze's base mana regen did not get updated properly during the previous patch's revamp

     

 

Sivir

  • Boomerang Blade
    • Damage reduction to each subsequent target increased to 20% from 10%
    • Now scales from bonus attack damage instead of total attack damage
    • Base damage increased to 75/120/165/210/255 from 20/70/120/170/220
    • Attack damage ratio increased to .95 from .75

     

 

Tryndamere

  • Fixed a bug where Undying Rage could not be used while suppressed

 

Vladimir

  • Crimson Pact Bonus ability power gained reduced to 1 ability power per 40 bonus health from 25 health
  • Sanguine Pool no longer grants a speed bonus on use
  • Fixed a bug where Turrets would sometimes idle while Vladimir was pooled
  • Fixed a bug where Sanguine Pool would occasionally not properly draw aggro upon exiting his pool

 

Zilean

  • Base magic resistance reduced to 30 from 35

 

Items

  • Fixed a bug where Vampiric Scepter improperly showed it could build into Malady
  • Sight Wards and Wriggle's Lantern wards now have a green top
  • Vision Wards now have a pink top
  • Doran's Shield
    • Fixed a bug where it said it provided 9 armor but actually provided 8
    • Armor increased to 10 from 8
    • Health regen per 5 seconds reduced to 8 from 10

     

    [*]Frozen Heart

    • Combine cost reduced to 650 from 800
    • Cooldown reduction decreased to 20% from 25%

     

    [*]Glacial Shroud

    • Combine Cost reduced to 425 from 575
    • Cooldown reduction decreased to 15% from 20%

     

    [*]Ionian Boots of Lucidity cost increased to 700 from 550

    [*]Quicksilver Sash magic resistance increased to 56 from 48

    [*]Randuin's Omen cooldown reduction decreased to 5% from 8%

    [*]Spirit Visage cooldown reduction decreased to 10% from 12%

    [*]Soul Shroud cooldown aura reduced to 10% from 15%

    [*]New Item: Morello's Evil Tome

    • Builds out of Fiendish Codex and Blasting Wand (Total Cost of 2350)
    • +75 ability power
    • +12 mana regeneration per 5
    • UNIQUE passive: 15% cooldown reduction

     

 

General

  • Added a new UI to better convey Shields on the health bar.
  • Surrender time on Summoner's Rift reduced to 20 minutes from 25
  • Surrender time on Twisted Treeline reduced to 15 minutes from 17
  • Smite now deals true damage instead of magic damage
  • Updated tooltips for Akali, Annie, Ashe, Caitlyn, Cassiopeia, Jax, Malphite, Rammus, Singed, and Zilean

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Smite now deals true damage instead of magic damage hell yeah


093daa520.png

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Randuin's Omen cooldown reduction decreased to 5% from 8%

f[f[f[ff[f[f[[[f[f[f[[[f[f[f[f[f[[f[f[[f[f[[[f[ff[[ff :avtorklif: :avtorklif:

Surrender time on Summoner's Rift reduced to 20 minutes from 25 :trollface:

Fixed a bug where Undying Rage could not be used while suppressed

в ульте вв и мальзахара можно будет юзать


3076tyradire-with-it7.gif

 

LsKvFeA.png

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Boomerang Blade

Damage reduction to each subsequent target increased to 20% from 10%

Now scales from bonus attack damage instead of total attack damage

ну зачем так резать то? :cry:

BlaKk_BastarD.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

урааа, сдаваться можно будет раньше, магам наконец добавили адекватный итем на кдр. Райза по-моему даже понерфили


Aa4hQiT.png

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Spell flux

Ability power ratio per hit reduced to .35 from .38

Cooldown increased to 14 from 9

 

Desperate Power

No longer grants ability power but now grants 15% spell vamp

Area of effect damage percentage reduced to 50% from 65%

Duration changed to 5/6/7 from 8

 

General

Reduced base magic resistance to 30 from 35

 

О ДА РАЙЗ ТЕПЕРЬ ИМБА НАХООООООЙ

 

Crimson Pact Bonus ability power gained reduced to 1 ability power per 40 bonus health from 25 health

Sanguine Pool no longer grants a speed bonus on use

 

ПИЗДА ВЛАДИМИРУ

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

ахахах, лужа без мувспида, только сейчас заметил


Aa4hQiT.png

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

урааа, сдаваться можно будет раньше, магам наконец добавили адекватный итем на кдр. Райза по-моему даже понерфили

кд на WTFNUUUKEEE порезали в 3 раза, нихуевй нерф

он теперь на влада похож стал о-о

лоукд нюке, спелвамп, дохуя аое, только влад увеличивает наносимый дмг по енеми а райз мрез понижает


3076tyradire-with-it7.gif

 

LsKvFeA.png

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Spell flux

Ability power ratio per hit reduced to .35 from .38

Cooldown increased to 14 from 9

 

Desperate Power

No longer grants ability power but now grants 15% spell vamp

Area of effect damage percentage reduced to 50% from 65%

Duration changed to 5/6/7 from 8

 

О ДА РАЙЗ ТЕПЕРЬ ИМБА НАХООООООЙ

 

Crimson Pact Bonus ability power gained reduced to 1 ability power per 40 bonus health from 25 health

Sanguine Pool no longer grants a speed bonus on use

 

ПИЗДА ВЛАДИМИРУ

нерф пассивки хуйня, заметно только при хп сборке, а хп сборка рак

сейчас рилай будет тебе меньше ап давать и все

а любителям 6 вармогов на владимире предлогаю идти нахуй :avtoradolf:

с лужой какието непонятные дела наделали, надо тестить, иначе не разобраться

амуму теперь очень пикабельный танк, и джанглить им немного проще щас будет

но смайт с его пассивкой раньше бил очень сильно, щас будет намного меньше

>_>


3076tyradire-with-it7.gif

 

LsKvFeA.png

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

урааа, сдаваться можно будет раньше, магам наконец добавили адекватный итем на кдр. Райза по-моему даже понерфили

кд на WTFNUUUKEEE порезали в 3 раза, нихуевй нерф

но порезали дамаг у нее в 2 раза

BlaKk_BastarD.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

урааа, сдаваться можно будет раньше, магам наконец добавили адекватный итем на кдр. Райза по-моему даже понерфили

кд на WTFNUUUKEEE порезали в 3 раза, нихуевй нерф

но порезали дамаг у нее в 2 раза

втфнуке все еще делает % от твоего мп в дамаг, так что все ок

в следующем патче ждем апа пассивки от ульты, и мб ап рейт на 1 немного поднимут

а так с кд 1 сек на 1 можно ебашить серьезно

будет реально пулемет  :trollface:


3076tyradire-with-it7.gif

 

LsKvFeA.png

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

ахаха райзу дали спелвамп


vaunew.gifГОРЯЧАЯ ДЕВОЧКА В ПОЛОСАТЫХ ТРУСИКАХ И ВСЕ ПОСЛЕДНИЕ НОВОСТИ ИЗ МИРА ЛОЛА shok.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

ахаха райзу дали спелвамп

ну при том что райз может спамить q раз в секунду, и при етом откатывать кд его ульты, то он какбы почти всегда под ультой будет >_>

риоты думают что ето немного имбовато, чтобы иметь +110 ап так часто :trollface:


3076tyradire-with-it7.gif

 

LsKvFeA.png

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость

а че танков обещали апнуть для долгих боев это типа то что брони на доран накинули? :hmm:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

ну кд резы порезали - танки убивают дольше - бои идут дольше  :trollface:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.

×
×
  • Создать...