Перейти к публикации
  • Сейчас на странице   Всего пользователей: 6   (0 пользователей, 6 гостей)

Гость juse

[Updates] NEW DOTA ERA SOON - 24.09.2014

Рекомендованные сообщения

 

15c3bf6c08.jpg

 

ахахахаха стим что ты делаешь :lol:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

у меня обнова на 10 метров :hmm:


 

Russians in team

 

[media=]

[/media]

 

 

 

За что я люблю бет топан

a60ac42522fc1c3fa2fba0b5c6b57e97.png

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

у меня обнова на 10 метров :hmm:

сейм щит

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Official Changelog

Multiple Team Support

 

Added support for multiple teams (up to 10) and a multiple team custom game example

Bug fixes and updates

 

Fixed particle system using sprite trails where trail tint color would be applied to the wrong end

Added option to specify if particle rendering operators should saturate the color to white before applying alpha blending

Fixed exit crash when running with -tools

Reduced memory usage when running custom game modes and tools

Reduced CPU usage while playing custom games

Improved interpolation of cloth in high latency and packet loss situations

Fixed portraits not moving mouths when speaking lines

Fixed FBX animation files not compiling animation if there was also geometry in the file

Fixed material remapping and handling backslash as a path separator for a material resource

Fixed duplicate NPC units list in Hammer when using the reload FGD feature

Fixed Hammer crash when attempting to open or close a map file while loading another map

Fixed video settings not being applied properly

Added "StartTouch" output for func_physbox that fires if "touchoutputperentitydelay" greater than 0 seconds

Additional methods have been exposed or added to the scripting system StartSoundEventFromPosition() GiveXP() GiveGold() SetCustomGameEndDelay() SetCustomVictoryMessageDuration() SetCustomHealthLabel() allowing custom labels to be drawn above the health bar ShowCustomHeaderMessage() to display custom header messages similar to first blood or kill streak notices

Added team name support to GameRules:SendCustomMessage() as "%s3"

Added script bindings for UTIL_MessageTextAll/UTIL_MessageTextAll_WithContext

Added SetHideKillMessageHeaders() to hide kill streak and first blood messages

Added "entindex" key to player spawn game event

Added "dota_team_kill_credit" game event

Added 'HideKillMessageHeaders' game event

Added "GrantXPGold" action to data driven abilities with XPAmount:integer, GoldAmount:integer, ReliableGold:boolean, and SplitEvenly:boolean as key value pairs.

Fixed neutral camp prefab to not need unique name

Workshop Tools Update

Here are some of the changes from what I can make out. Cannot confirm these just yet. Give me sometime.

 

Support for 32bit systems and DirectX 9 has been added!

Multiple teams are now a possibility in the tools. Implying more than 2.

A bug reporter tool has been added.

Some new custom map templates for arena based gameplay, 4 lane gameplay and etc has been added.

Other Updates

There's a few Kb of changes to the main depot too but I will need to download the files first to know the changes.

Misc Info

Opting out of the Workshop Tools

 

If you are not in to the tools and do not want these downloads, just do the following. The tools will be uninstalled for you.

 

Right click Dota 2 in your Library > Properties > DLC and Untick the Workshop Tools DLC.

Raw Schema: None yet.

No changelog yet.

Patch Size: 2 GB (Workshop Tools) or 10.9 Mb (Main Client)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

у меня этот воркшоп тулс ещё неделю назад скачался

 

его можно свободно удалить если не нужен

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

че за 2гб качается к дотке :fffuuu: :fffuuu: :fffuuu:


 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

че за 2гб качается к дотке :fffuuu: :fffuuu: :fffuuu:

эпик даун с дота2сруbig20.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

в свойствах в разделе dlc надо убрать workshop tools и будет качать всего лишь 10 мб

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

че за 2гб качается к дотке :fffuuu: :fffuuu: :fffuuu:

эпик даун с дота2сруbig20.gif

норм представился.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

очередной клоун :avtorklif:

 

бтв, воркшоп тулс раньше скачивал, поэтому не понял :hmm:


 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

че за 2гб качается к дотке :fffuuu: :fffuuu: :fffuuu:

эпик даун с дота2сруbig20.gif

норм представился.

тыж тоже от туда пока тебя не выпинали пермобаном?

че выебуешься то

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

ебать спасибо ребзи за инфу , как даун качал бы 2гб 2 часа , что-бы отлететь от паджира за 15 минут


tumblr_static_80clh1x7lmw44kogwc4oogg4s.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Added support for multiple teams (up to 10) and a multiple team custom game examplе. :rickroll:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

2 гига апдейтов редактора, это как 2 гига шапок, только 2 гига апдейтов редактора

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Короче скоро в доту столько говна добавят,что невозможно будет понять что за спеллы какой герой кидает

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Короче скоро в доту столько говна добавят,что невозможно будет понять что за спеллы какой герой кидает

хоть 1 непонятный в этом видосе? :dunno:

 

uyTg0Ix.png

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.

×
×
  • Создать...