Перейти к публикации
  • Сейчас на странице   Всего пользователей: 0   (0 пользователей, 0 гостей)

Рекомендованные сообщения

50% more fireball damage влияет на суммонов с фареболами интересно. :hmm:


wild_rose_by_beaverp-d7g6b8y.gif

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Чет почекал гемы для бв на ренжерке... походу надо на шадоу стартовать (а потом качать ранжерку для патфайндера), либо бегать с вичкой, которая тебе все купит :trollface:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

так патфиндером хреново будет, не?

меньше стаков = меньше критов = не будет зарядов на уник фласках на боссах

 

???????

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

нашел


Изменено пользователем GNNshka

Убийца @dreamhaze

Убийца @BeyondY

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

как поменять мыло? на сайте не вижу где или это в лаунчере?

:avtorklif:

 

нашел

:palevo:


Изменено пользователем Lich King

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Updates since the initial post

Channelled Skill System:

  • Added a channelled skill system. Incinerate, Flameblast and Wither are now channelled skills.
  • Unlike other skills, which are used once and quickly finish, when you use a channelled skill, it doesn't finish until you release the relevant button/key. You continue performing the same skill.
  • You need to pay mana repeatedly to keep the skill going. The channelled skill's mana cost must be paid again to maintain it with a frequency determined by the cast time. If you can't pay, the skill will end, just as if you'd lifted the button.
  • Dying, being stunned, and other game mechanics that interrupt the use of skills will cause channelling to end as well.
  • Effects which trigger when you use a skill will only trigger when you initially start channelling - regardless of how long you maintain a channelled skill, it's still the same use of the skill. You need to stop channelling if you want to use it again.

Bug Fixes:

  • Fixed a bug where the tracking of several internal states (mostly related to Ascendancies) were incorrectly counted as additional buffs on the player for effects which count or increase buffs.

Active Skill Gem Balance:

  • Reave: 12% more damage. Reave's base area of effect has been increased by 21%. Its per-stage area of effect has been reduced from 30% to 20%. It still has the same area of effect at the fourth stage.

Triggered Skill Improvements:

  • Null's Inclination will not be affected by the Cast on Crit changes and will still trigger all minion spells on kill.
  • These cooldowns apply per-triggered-skill, rather than applying to the trigger gem itself.

Monster Balance Changes:

  • The Allies Cannot Die aura and the Allies Deal Substantial Extra Physical Damage auras now first appear at level 12 and 8 respectively.

Minor New Features/Content:

Support Gem Balance:

  • Remote Mine's damage modifier no longer affects damage over time.

Unique Item Balance:

  • Mjölner: Its chance to cast socketed lightning skills on hit has been increased from 30% to 100%. Use a Divine orb if you want your legacy one to change.

Ascendancy Skill Balance Changes:

  • Unrelenting now has a 25% chance to gain maximum charges on generating an endurance charge (rather than 100%).While we do want the Juggernaut to be effective at generating endurance charges, this made it far too easy and low-effort. It's still very good.
  • Shaper of Desolation now grants different Confluxes over a fourteen-second cycle: Chilling Conflux for four seconds, Shocking Conflux for four seconds, Igniting Conflux for four seconds and then all three together for two seconds. Each Conflux means that any damage causes that Status Ailment. Elemental Conflux was too powerful. The new version requires more strategy (and doesn't need a kill to get started).
  • Inevitable Judgement no longer works against other players.

Other Balance Changes:

  • Players at very high levels (95 and higher) now incur an additional experience penalty equal to 1 - ( 1 / ( 1 + 0.1 * ( level - 94 ) ) ). For example, a level 96 player receives 16.67% less experience than before.


             _██_     _██_
         ( ง ͠° ͟ʖ ͡°)ง  \(°ᴗƪ)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Remote Mine's damage modifier no longer affects damage over time.
:fuckyou::shitpalm::prayshit::ginsgnil::banned:
(puke)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

ухватил парочку мьолнеров до пачта, жду апдейта :trollface:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

ухватил парочку мьолнеров до пачта, жду апдейта :trollface:

чоблядь

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

тю, даже я смогу сделать такие задники :ginsgnil:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

"At 2.4 the sword went from 10% crit to 6% crit"

-кокер, теперь -крит сворд билды, чем играть блеать :palevo:

гайз кто играл скажите насколько трикстер чарджер кок дисчардж энд гейм вайбл ?


  How do you want me

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

с шилдчарджем, любые карты будет чистить, как и сейчас чистит

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

ну это вроде не нерфели, а как там сингл таргет урону/боссам/красным мапам ?

просто так не хочется опять кач какимнибудь марадером или карсной рубахой что пиздц :vomit:

edit. все билды кок шч дисчардж юзают девоушн (оно понятно почему), можно ли без него плей хз просто хватит ли чарджей с воллс армора? ибо теже дефолтные какеро спокойно обходились без амулета, но тут хз куда меньше атак что б генерировать чаржы


Изменено пользователем Seferalt

  How do you want me

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

бля скачал пое, а нью лига подъедет через день только. И хули делать 24часа? :palevo:


2431.png.289b73eb1e1d8ac3899623c8c8e991f1.png

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

дрочить

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Вообщето тру пацаны на перма хк играют :buba:


  How do you want me

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.

×
×
  • Создать...