Profatum #9702 15 ноября 2016 (изменено) Множество акков по 5-10 долларов ( чтоб отвязался ), и это все, суммы больше не давал никто.Походу им реально дали гайд как контрить абузеров Изменено 15 ноября 2016 пользователем Profatum Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Z-t-1-m-Q #9703 15 ноября 2016 ну раз множество с 10кой, то это нормальнообмажешься покупками по 7 паков, когда выйдет прибамбассикза ласт 3-4 дня лутал пару раз только с почт по 20, но шлю не более 10 в день, так что успех PROFIT Velen There is a rainbow in the sky Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
KZ_Lemon4ik #9704 15 ноября 2016 (изменено) чёто 2 дня по нуляму вас как друзья?позавчера 20+10+10+10 залуталвчера 20+20+10сегодня пока что всего лишь 10 пойдет Изменено 15 ноября 2016 пользователем KZ_Lemon4ik Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
PurpleShinobi #9705 15 ноября 2016 чёто 2 дня по нуляму вас как друзья?позавчера 20+10+10+10 залуталвчера 20+20+10 пойдет с обычными почтами? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
AApplEE #9706 15 ноября 2016 кто то еще барыжит паками ? если да, то цены плз в личку TITO прощайHS: Espen#1598 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Profatum #9707 15 ноября 2016 (изменено) That's allThey all did physical purchases USING AMAZON APPBusisiwe:Just to confirm, you haven't received the $5 referral credit for each email address you invited to use the app?Me:Yeah, FOR EACH0$on my balanceBusisiwe:I'm sorry you haven't received the credits on your account John.Can I ask when these physical purchases were made?Me:I don't know exact date, i'm sure you can find those physical purchases in last 3-4 monthsIt won't be hard for youI hopeBusisiwe:Thank you for that information John. Unfortunately, I'm not able to access the account information of customers we aren't in direct communication with. If it has been 3-4 months since their purchases, what I can do is forward the information to the correct team. Then someone will get back to you with feedback within 2 business days via email.Me:I've read about this on forums, we all know that it's lieThey did A LOT of purchhasesNot 3-4 months since last purchasesI'm sure you'll find purchases in this monthAnd don't lie about your secret team pleaseNo one will contact meBusisiwe:In order to ensure the account security of our members, I won't be able to disclose or confirm any account information or order history from another member's account. I will have to escalate this John, and I can assure you that they will contact you regarding thisMe:Okay, i can give you ALL order numbersIf you needFrom their accounts?Will it be fine?Will it help you?Busisiwe:I'm not able to confirm or take order numbers for other accounts for the safety and security of those customers, only if they contact me directly themselvesMe:I can GIVE YOUorder numbersBusisiwe:I can't check those order numbers for you, even if I were able to, I'd still have to refer this to Referral Discount in order for them to check this for you and credit you the amount you are owedMe:Stop lying about your top secret team, pleaseWe all know that this team doesn't even existBusisiwe:I'm really sorry if your experiences in the past have caused you to mistrust us John. Please allow me to send them the email and fill out the form so that we can get this sorted out for you. I have no option to give you the credit on my side, which is why I need to get this escalated to that department for youMe:This department doesn't even existPlsStop lieBusisiwe:I do want to help find a solution, this is the only one we have to assist in sorting this out for youSomeone will contact you back if you allow me to send them the email, I can assure you thatMe:If you wanted to help me, you wouldn't lied to me like thatDon't tell me tales like thisI'm not fool to trust youBusisiwe:If you can provide with the referral code you would've received in the invite email, I can escalate this for you and get you feedbackMe:feedback?I repeat, i didn't got any emails, that's why i'm here, i can give you code that i GAVE to themthat's allBusisiwe:Thank you for the information John. As a one time exception, what I can do for you at this moment is then to give you a $45 promotional certificate on your accountMe:Are you honest?Busisiwe:I'm not allowed to do it which is why it's a one time exception, but I'm sending it to your account right now, please can you hold for just a moment while I process this.Все же даже после "мы не можем давать деньги", и "ОТДЕЛ 007 свяжется с вами в течении 100 лет", можно уломать саппорта, кинул чат после почт, мб кому будет интересно сори за мой английский, если че Изменено 15 ноября 2016 пользователем Profatum kora081 понравилось это Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
KZ_Lemon4ik #9708 15 ноября 2016 чёто 2 дня по нуляму вас как друзья?позавчера 20+10+10+10 залуталвчера 20+20+10 пойдет с обычными почтами? именно в случаях когда мне давали у меня вообще почты не просилия попросил - начислили Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Криминал #9709 15 ноября 2016 Такие есть отбитые наглухоПишешь стандарт пастуОтсылаешь ему мыльники друзей Он пишет " Подождете 1-2 мин? " ОкЧерез 5 минут пишет " Извините я связался с каким то там департаментом, это займет ещё немного времени " Ну ок ок заебалПишет через 15 минут " знаете, если вы заслуживаете награду вы её автоматические получите, больше ничем вам помочь не можем "И я даже сука не успеваю спросить, что он сделал за 20 минут что бы написать мне эту хуйню и ливает из чата -Я дьявол и я пришёл делать дьявольскую работу -Нее, у тебя тупее имя было Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Slik Kulik #9711 15 ноября 2016 (изменено) чёто 2 дня по нуляму вас как друзья?Сколько сапортов ты в день "встречаешь"? That's allThey all did physical purchases USING AMAZON APPBusisiwe:Just to confirm, you haven't received the $5 referral credit for each email address you invited to use the app?Me:Yeah, FOR EACH0$on my balanceBusisiwe:I'm sorry you haven't received the credits on your account John.Can I ask when these physical purchases were made?Me:I don't know exact date, i'm sure you can find those physical purchases in last 3-4 monthsIt won't be hard for youI hopeBusisiwe:Thank you for that information John. Unfortunately, I'm not able to access the account information of customers we aren't in direct communication with. If it has been 3-4 months since their purchases, what I can do is forward the information to the correct team. Then someone will get back to you with feedback within 2 business days via email.Me:I've read about this on forums, we all know that it's lieThey did A LOT of purchhasesNot 3-4 months since last purchasesI'm sure you'll find purchases in this monthAnd don't lie about your secret team pleaseNo one will contact meBusisiwe:In order to ensure the account security of our members, I won't be able to disclose or confirm any account information or order history from another member's account. I will have to escalate this John, and I can assure you that they will contact you regarding thisMe:Okay, i can give you ALL order numbersIf you needFrom their accounts?Will it be fine?Will it help you?Busisiwe:I'm not able to confirm or take order numbers for other accounts for the safety and security of those customers, only if they contact me directly themselvesMe:I can GIVE YOUorder numbersBusisiwe:I can't check those order numbers for you, even if I were able to, I'd still have to refer this to Referral Discount in order for them to check this for you and credit you the amount you are owedMe:Stop lying about your top secret team, pleaseWe all know that this team doesn't even existBusisiwe:I'm really sorry if your experiences in the past have caused you to mistrust us John. Please allow me to send them the email and fill out the form so that we can get this sorted out for you. I have no option to give you the credit on my side, which is why I need to get this escalated to that department for youMe:This department doesn't even existPlsStop lieBusisiwe:I do want to help find a solution, this is the only one we have to assist in sorting this out for youSomeone will contact you back if you allow me to send them the email, I can assure you thatMe:If you wanted to help me, you wouldn't lied to me like thatDon't tell me tales like thisI'm not fool to trust youBusisiwe:If you can provide with the referral code you would've received in the invite email, I can escalate this for you and get you feedbackMe:feedback?I repeat, i didn't got any emails, that's why i'm here, i can give you code that i GAVE to themthat's allBusisiwe:Thank you for the information John. As a one time exception, what I can do for you at this moment is then to give you a $45 promotional certificate on your accountMe:Are you honest?Busisiwe:I'm not allowed to do it which is why it's a one time exception, but I'm sending it to your account right now, please can you hold for just a moment while I process this.Все же даже после "мы не можем давать деньги", и "ОТДЕЛ 007 свяжется с вами в течении 100 лет", можно уломать саппорта, кинул чат после почт, мб кому будет интересно сори за мой английский, если че Хана ты зверь. Долго у вас этот диалог длился? Мне обычно попадаются товарищи со скоростью набора текста 1 знак в минуту ... Изменено 15 ноября 2016 пользователем Slik Kulik Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Profatum #9712 15 ноября 2016 чёто 2 дня по нуляму вас как друзья?Сколько сапортов ты в день "встречаешь"? That's allThey all did physical purchases USING AMAZON APPBusisiwe:Just to confirm, you haven't received the $5 referral credit for each email address you invited to use the app?Me:Yeah, FOR EACH0$on my balanceBusisiwe:I'm sorry you haven't received the credits on your account John.Can I ask when these physical purchases were made?Me:I don't know exact date, i'm sure you can find those physical purchases in last 3-4 monthsIt won't be hard for youI hopeBusisiwe:Thank you for that information John. Unfortunately, I'm not able to access the account information of customers we aren't in direct communication with. If it has been 3-4 months since their purchases, what I can do is forward the information to the correct team. Then someone will get back to you with feedback within 2 business days via email.Me:I've read about this on forums, we all know that it's lieThey did A LOT of purchhasesNot 3-4 months since last purchasesI'm sure you'll find purchases in this monthAnd don't lie about your secret team pleaseNo one will contact meBusisiwe:In order to ensure the account security of our members, I won't be able to disclose or confirm any account information or order history from another member's account. I will have to escalate this John, and I can assure you that they will contact you regarding thisMe:Okay, i can give you ALL order numbersIf you needFrom their accounts?Will it be fine?Will it help you?Busisiwe:I'm not able to confirm or take order numbers for other accounts for the safety and security of those customers, only if they contact me directly themselvesMe:I can GIVE YOUorder numbersBusisiwe:I can't check those order numbers for you, even if I were able to, I'd still have to refer this to Referral Discount in order for them to check this for you and credit you the amount you are owedMe:Stop lying about your top secret team, pleaseWe all know that this team doesn't even existBusisiwe:I'm really sorry if your experiences in the past have caused you to mistrust us John. Please allow me to send them the email and fill out the form so that we can get this sorted out for you. I have no option to give you the credit on my side, which is why I need to get this escalated to that department for youMe:This department doesn't even existPlsStop lieBusisiwe:I do want to help find a solution, this is the only one we have to assist in sorting this out for youSomeone will contact you back if you allow me to send them the email, I can assure you thatMe:If you wanted to help me, you wouldn't lied to me like thatDon't tell me tales like thisI'm not fool to trust youBusisiwe:If you can provide with the referral code you would've received in the invite email, I can escalate this for you and get you feedbackMe:feedback?I repeat, i didn't got any emails, that's why i'm here, i can give you code that i GAVE to themthat's allBusisiwe:Thank you for the information John. As a one time exception, what I can do for you at this moment is then to give you a $45 promotional certificate on your accountMe:Are you honest?Busisiwe:I'm not allowed to do it which is why it's a one time exception, but I'm sending it to your account right now, please can you hold for just a moment while I process this.Все же даже после "мы не можем давать деньги", и "ОТДЕЛ 007 свяжется с вами в течении 100 лет", можно уломать саппорта, кинул чат после почт, мб кому будет интересно сори за мой английский, если че Хана ты зверь. Долго у вас этот диалог длился? Мне обычно попадаются товарищи со скоростью набора текста 1 знак в минуту ... Вообще это еще короткий был, бывали гораздо больше, и самое обидное, что после таких диалогов обычно сливались А они все очень долго пишут, я на заднем плане смотрю стрим или в хс играю Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Profatum #9714 15 ноября 2016 (изменено) Ебать, доджите саппорта с ником Mark, это явно шерлок холмс во плоти, когда он предложил мне отправить меня в секретный отдел, я только обрадовался, это пиздец.Просит всю инфу, чекает твой акк ( начал намекать, что такие аккаунты как мой, которые типа созданы с нуля, будут слать нахуй даже если я реально друзей приглашу ). Изменено 15 ноября 2016 пользователем Profatum seefly понравилось это Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
kora081 #9715 15 ноября 2016 Почитал я про ваши успехи, решил-таки зайти.С третьего разика удалось. Спасибо всем Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Profatum #9716 15 ноября 2016 Почитал я про ваши успехи, решил-таки зайти.С третьего разика удалось. Спасибо всем А че за ссылка, с балансом, он там большой какой-то? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
kora081 #9717 15 ноября 2016 Почитал я про ваши успехи, решил-таки зайти.С третьего разика удалось. Спасибо всем А че за ссылка, с балансом, он там большой какой-то? https://www.amazon.com/gp/product/features/unbox-process-gcpromo.html?tag=slicinc-20&ascsubtag=ae7706c85ec911e689765ee37d7b826e0INT&getBalance=1&showMobileApps=1&useAUI=1 Profatum понравилось это Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
PurpleShinobi #9718 15 ноября 2016 да ну вы чё серьёзно я лутаю нонстопом 3 дня и мне высрали только 5 на ебальникнежуали я такой неудачливый Skankhunt42 понравилось это Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
kora081 #9719 15 ноября 2016 да ну вы чё серьёзно я лутаю нонстопом 3 дня и мне высрали только 5 на ебальникнежуали я такой неудачливыйУ амазона топ-деки просто (под топ-деками подразумеваю кастомеров с iq>12) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Skankhunt42 #9720 15 ноября 2016 да ну вы чё серьёзно я лутаю нонстопом 3 дня и мне высрали только 5 на ебальникнежуали я такой неудачливыйсобстна я так же 3 дня не могу лутануть,так что ты не один такой Поделиться сообщением Ссылка на сообщение