AxeL228 #2202 26 сентября 2016 (изменено) отказался от фаст 5- получил ничего ) а нетполучил Thank you for e-mail address.Thank you for waiting.I have successfully issued a promo credit of $10 to your account.You'll receive a mail regarding the issued refund. Изменено 26 сентября 2016 пользователем AxeL228 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Astoo #2203 26 сентября 2016 отказался от фаст 5- получил ничего ) лучше синица в руке (10) чем орел в небе (20) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
TheVirQ #2204 26 сентября 2016 чем контрить бесконечную авторизацию в эмуляторе? ван кликом в браузере нет,ты не понял,у меня настроен ван клиф )у меня уже после самой оплаты бесконечно водоворот крутится "ожидание авторизации"карту какую нибудь привязывал? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
VanillaJazz #2205 26 сентября 2016 нет.все пофиксилось ребутом инета. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Rilay #2206 26 сентября 2016 Ванилла скинь пример че на почту пишешь Cavalera_Alex понравилось это Лучший юзер — Rilay Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Sharlang #2207 26 сентября 2016 Суки заебали игнорить уже)Я блять уже пишу что меня зовут индийским именем и пытаюсь зигрывать, а тьвари все равно игнор Astoo понравилось это Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
EvilSunRise #2208 26 сентября 2016 просто исчерпали мы лимит добрых индусовсейчас биороботы сидятЗЫ удачники которые по мылу получили, скиньте пример плез. Бедный евилсанрайс,его уже и к глорам альянса припихивали,теперь он навибой R.I.P. Legends Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Rilay #2209 26 сентября 2016 @@VanillaJazz Лучший юзер — Rilay Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Astoo #2210 26 сентября 2016 На емейл получаю по кд такое Hello,Amazon app users (Android/iOS/Fire phone) can invite friends to use Amazon’s mobile shopping app and may be eligible for a purchase discount of $5 off a purchase of $10 or more. For additional information, see the Amazon App Referral Program Terms and Conditions:http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html/?nodeId=201827070To invite a friend:1) Open the “Invite Friends” page using the latest version of the app to send invites with a personal referral code.2) Choose whether you'd like to select from your device contact list or manually send using your device’s native sharing apps.3) After the contact accepts the invite and makes a purchase for the first time in the mobile shopping app, then you'll receive $5 credit 7-10 business days after the order is shipped.Tap on the referral link using an iOS/Android/ Kindle Fire/Fire Phone device. If you're using the current version of the app, proceed to the app to claim code. If not, download or upgrade the app and tap on the referral link again to go to the downloaded or upgraded app. Once you're in the app and you'll see a claim code page and can sign-in to claim the code.If you're eligible for the referral credit and have a verified phone number associated with your account, you'll see a confirmation page letting you know to expect an email/text when the credit is applied to the your account. If you're eligible and don't yet have a verified phone number associated with your account, then you'll need to verify a phone number before claiming the code. If you're not eligible, you'll see a prompt letting you know that you can earn referral credit as a referrer instead.For an invited friend to be eligible, you must be using the mobile app to shop for the first time.If you still need help, please contact us again:https://www.amazon.com/gp/help/customer/contact-usIf you can't access this page, our customer service phone numbers are as follows:- Calling from within the U.S. or Canada: 1-866-216-1072- International: 1-206-266-2992We hope to see you again soon.We'd appreciate your feedback. Please use the links below to tell us about your experience today.Best regards,Disha A SpiceIsNice понравилось это Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
TheVirQ #2211 26 сентября 2016 (изменено) Okay. In this case, If you can help me with their names?I'll try my best to check with the details for you.Me:SureAditi:I also need the date when exactly you referred them, and they opened an Amazon account. Придумайте инфу для него Изменено 26 сентября 2016 пользователем TheVirQ Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Rilay #2212 26 сентября 2016 Sarica RadjaНа емейл получаю по кд такое Hello, Amazon app users (Android/iOS/Fire phone) can invite friends to use Amazon’s mobile shopping app and may be eligible for a purchase discount of $5 off a purchase of $10 or more. For additional information, see the Amazon App Referral Program Terms and Conditions: http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html/?nodeId=201827070 To invite a friend: 1) Open the “Invite Friends” page using the latest version of the app to send invites with a personal referral code. 2) Choose whether you'd like to select from your device contact list or manually send using your device’s native sharing apps. 3) After the contact accepts the invite and makes a purchase for the first time in the mobile shopping app, then you'll receive $5 credit 7-10 business days after the order is shipped. Tap on the referral link using an iOS/Android/ Kindle Fire/Fire Phone device. If you're using the current version of the app, proceed to the app to claim code. If not, download or upgrade the app and tap on the referral link again to go to the downloaded or upgraded app. Once you're in the app and you'll see a claim code page and can sign-in to claim the code. If you're eligible for the referral credit and have a verified phone number associated with your account, you'll see a confirmation page letting you know to expect an email/text when the credit is applied to the your account. If you're eligible and don't yet have a verified phone number associated with your account, then you'll need to verify a phone number before claiming the code. If you're not eligible, you'll see a prompt letting you know that you can earn referral credit as a referrer instead. For an invited friend to be eligible, you must be using the mobile app to shop for the first time. If you still need help, please contact us again: https://www.amazon.com/gp/help/customer/contact-us If you can't access this page, our customer service phone numbers are as follows: - Calling from within the U.S. or Canada: 1-866-216-1072- International: 1-206-266-2992 We hope to see you again soon. We'd appreciate your feedback. Please use the links below to tell us about your experience today. Best regards,Disha A жиза2 месяца назад скажи А ты написал что почт не знаешь типа?? Лучший юзер — Rilay Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
VanillaJazz #2213 26 сентября 2016 (изменено) Original Message--------------- 09/22/16 07:43:38 Your Name: Denym Order Id: D01-7937928-8541001 Comments:Hello. i don`t received 10$ from my referal promo.Can u please fix that? --------------- и в том же духе.ничего больше ну варьировал в зависимости от акка цены 5/10/15единственный минус что только по 7 паков покупать,что заебывает. я как понял вы накапливаете и сразу лутаете 40 вот только что с ньюаккаHello,I understand your concern that you don't receive $15 for your referral promo. I surely look in this matter and provide you further help.Please be informed we occasionally offer promotional certificates to potential customers or to select existing customers, to encourage them to shop at Amazon.com.However, in appreciation of your valuable business, we've decided to waive this restriction. I'm including a $15.00 promotional certificate for future use on our website. This promotional certificate has already been redeemed to your account, and will be applied to your next order automatically--you'll see it during checkout. You don't need to enter a claim code.Your promotional balance doesn't appear in Your Account, but will always display at checkout when you place an order through the Shopping Cart for an eligible item shipped and sold by Amazon.For more information about promotional codes, including the terms and conditions of use and what happens when you return an order paid for with a promotional code, go to:http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=565778We value all of our customers highly, and appreciate your loyalty. I hope you'll be able to take advantage of one of our future promotions.We look forward to seeing you again soon.We'd appreciate your feedback. Please use the links below to tell us about your experience today.Best regards,Lokesh G Изменено 26 сентября 2016 пользователем VanillaJazz Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
AxeL228 #2214 26 сентября 2016 Rasika:May I place you on hold for 2 minutes while I research this?Me:i dont have another option, i can just waitRasika:I'm sorry to waitI'll issue this for you еще работает ! Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
KOТ #2215 26 сентября 2016 Ruchi:I see that $40 promotional credit was already issued to you - как фиксить ? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Sharlang #2217 26 сентября 2016 Почему мне уебище пишет, что таких емейлов вообще не было зарегано в амазоне? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Rilay #2218 26 сентября 2016 Original Message--------------- 09/22/16 07:43:38 Your Name: Denym Order Id: D01-7937928-8541001 Comments:Hello. i don`t received 10$ from my referal promo.Can u please fix that? --------------- и в том же духе.ничего больше ну варьировал в зависимости от акка цены 5/10/15единственный минус что только по 7 паков покупать,что заебывает. я как понял вы накапливаете и сразу лутаете 40 вот только что с ньюаккаHello,I understand your concern that you don't receive $15 for your referral promo. I surely look in this matter and provide you further help. Please be informed we occasionally offer promotional certificates to potential customers or to select existing customers, to encourage them to shop at Amazon.com. However, in appreciation of your valuable business, we've decided to waive this restriction. I'm including a $15.00 promotional certificate for future use on our website. This promotional certificate has already been redeemed to your account, and will be applied to your next order automatically--you'll see it during checkout. You don't need to enter a claim code. Your promotional balance doesn't appear in Your Account, but will always display at checkout when you place an order through the Shopping Cart for an eligible item shipped and sold by Amazon. For more information about promotional codes, including the terms and conditions of use and what happens when you return an order paid for with a promotional code, go to: http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=565778 We value all of our customers highly, and appreciate your loyalty. I hope you'll be able to take advantage of one of our future promotions. We look forward to seeing you again soon. We'd appreciate your feedback. Please use the links below to tell us about your experience today. Best regards,Lokesh G ОРУУУУУ БЛЯТЬ АЛО АМАЗОН ДАЙТЕ ДЕНЬГИДЕРЖИТЕ Лучший юзер — Rilay Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Astoo #2219 26 сентября 2016 Original Message--------------- 09/22/16 07:43:38 Your Name: Denym Order Id: D01-7937928-8541001 Comments:Hello. i don`t received 10$ from my referal promo.Can u please fix that? --------------- и в том же духе.ничего больше ну варьировал в зависимости от акка цены 5/10/15единственный минус что только по 7 паков покупать,что заебывает. я как понял вы накапливаете и сразу лутаете 40 вот только что с ньюаккаHello,I understand your concern that you don't receive $15 for your referral promo. I surely look in this matter and provide you further help. Please be informed we occasionally offer promotional certificates to potential customers or to select existing customers, to encourage them to shop at Amazon.com. However, in appreciation of your valuable business, we've decided to waive this restriction. I'm including a $15.00 promotional certificate for future use on our website. This promotional certificate has already been redeemed to your account, and will be applied to your next order automatically--you'll see it during checkout. You don't need to enter a claim code. Your promotional balance doesn't appear in Your Account, but will always display at checkout when you place an order through the Shopping Cart for an eligible item shipped and sold by Amazon. For more information about promotional codes, including the terms and conditions of use and what happens when you return an order paid for with a promotional code, go to: http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=565778 We value all of our customers highly, and appreciate your loyalty. I hope you'll be able to take advantage of one of our future promotions. We look forward to seeing you again soon. We'd appreciate your feedback. Please use the links below to tell us about your experience today. Best regards,Lokesh G на какую проблему пишешь , скинь скрин Поделиться сообщением Ссылка на сообщение
Sharlang #2220 26 сентября 2016 я так понял, можно меня поздравить с почином? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение