Перейти к публикации
  • Сейчас на странице   Всего пользователей: 1   (0 пользователей, 1 гость)

Droed

Path of Exile т.7 War for the Atlas

Рекомендованные сообщения

  • Carcass Jack: Increased Area Damage has been increased to 40-50%.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

 

 

to 40-50
:pray:  :pray:  :pray:  :pray:  :pray:  

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

По моему кб вандеру пришла песта,если я все правильно понимаю

Kinetic Blast can no longer deal explosion damage to the target it hit with its initial projectiles.

 

пришла пизда кб минеру, а вот вандера это никак не тронет

 

 

ну а так, в целом, интересные изменения и полная доминация элем билдов (жаль только рефлект не понерфлен), на картах ничего не изменили, опять стренд мета и х2 босс хп без изменений ревардов

с срс-ов и ЕД что-то в голос :)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Че ща каостик эрроу пиздатый скилл и им мб даже лвлиться можно будет?

Хп Каостик эрроу с момом, еб и акробатикой взлетит?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

Начну фб(фрост блейдс) дворянкой а там как пойдёт


Изменено пользователем Vodka.Ebashit

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Melee Damage on Full Life Support has been renamed Damage on Full Life Support. At gem level 1 it now grants 30% more Damage while on Full Life for supported Attack skills. It is notably no longer restricted to melee attacks or physical damage specifically. Damage on Full Life Support now grants 1% increased Damage per 1% Quality (was 1% increased Melee Damage per 1% Quality). It now has the Attack tag, but no longer has the Melee tag.

 

это можно под ЕД поставить теперь что ли  :trollface:  :trollface:  :trollface:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Each time a Kinetic Blast projectile hits a target, it spawns a series of explosions. That series of explosions cannot hit that same target, since it already took damage from the projectile hit. Other explosions, caused either by other projectiles, or by the same projectile hitting something else (chain, pierce, etc) can still hit that target.

EDIT: To expand more, this changes very little for existing content. The minimum spread on the explosions meant they could only hit the target that triggered them with extreme values of AoE, on large targets.
Fall of Oriath introduces several bosses that are much larger than the previous maximum object size of the game, making this necessary to prevent KB always hitting them with the projectile and every explosion.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Melee Damage on Full Life Support has been renamed Damage on Full Life Support. At gem level 1 it now grants 30% more Damage while on Full Life for supported Attack skills. It is notably no longer restricted to melee attacks or physical damage specifically. Damage on Full Life Support now grants 1% increased Damage per 1% Quality (was 1% increased Melee Damage per 1% Quality). It now has the Attack tag, but no longer has the Melee tag.

 

это можно под ЕД поставить теперь что ли  :trollface:  :trollface:  :trollface:

Аттаки не спелы

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Melee Damage on Full Life Support has been renamed Damage on Full Life Support. At gem level 1 it now grants 30% more Damage while on Full Life for supported Attack skills. It is notably no longer restricted to melee attacks or physical damage specifically. Damage on Full Life Support now grants 1% increased Damage per 1% Quality (was 1% increased Melee Damage per 1% Quality). It now has the Attack tag, but no longer has the Melee tag.

 

это можно под ЕД поставить теперь что ли  :trollface:  :trollface:  :trollface:

 

ЕД не является аттак скиллом

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
The Assassin's Toxic Delivery skill has been reduced to 30% more damage with Bleeding and Poison from Bleeding and Poison inflicted by Critical Strikes (down from 100%).

The Assassin's Deadly Infusion skill no longer grants +0.5% Critical Strike Chance per Power Charge. It now grants +1 to maximum Power Charges, and +2% to Critical Strike Chance while at maximum Power Charges.

 

а это как вам ? ))) :lol:  :trollface:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Ты так говоришь, будто про это 2 дня назад не знали.


             _██_     _██_
         ( ง ͠° ͟ʖ ͡°)ง  \(°ᴗƪ)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

ауработов понерфили сильно, но для барон срс по идее это херня, теряешь 4% каст спида, ну и 15% дмг самого срс, вроде все равно играбельно

для атакующих ренжевиков очередной мультиплаер завезли, норм

новые скиллы подвезли в 3.0, это заебись

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Срсом начну, а там из того что выпадет, то и сварганю.


             _██_     _██_
         ( ง ͠° ͟ʖ ͡°)ง  \(°ᴗƪ)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Сук пздц, как же хочется ЕД трикстера.

Трикстера бафнули и ЕД. И контнйжен теперь не в дерьме с радиусом, я видел в бете как Кьютдог левелился просто на изичах в три линке бля. Уже накидал 220 лайф дерево даже, в коспри теле

 

Но это офк не в какое сравнение с Ци 15к ес, как гвардианов и шуйпера фармить с 6500 хп


ШТО?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Это типо думать придется без 15к еса?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Начну фб(фрост блейдс) дворянкой а там как пойдёт

а потом хова?  :pray:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.

×
×
  • Создать...