Перейти к публикации
  • Сейчас на странице   Всего пользователей: 2   (0 пользователей, 2 гостя)

LittlePlanet

Gwent: The Witcher Card Game

Рекомендованные сообщения

Аккаунты еще реально где-то продать?  :trollface:  Или гвинтец уже нахуй никому не нужен

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

 

 

не надо судить пое по стримам артаса, в пое он очень слабый игрок. в прямых руках прокачка персонажа занимает 4-5 часов на софткоре с 0 без шмоток, мам пап, аллаха

цвай не бань плиз :trollface:

Цвай фэнэт Папича?)

 

я за оффтоп просил прощения 


А вообще райдером надо убивать мобов быстрее чем они тебя  rozebvV.png    

 

 

А потом вы женитесь по залету и живете как нормальные люди хуле там говорить солярис хорошая машина
 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Аккаунты еще реально где-то продать?  :trollface:  Или гвинтец уже нахуй никому не нужен

Или гвинтец уже нахуй никому не нужен


NarutoGifpublic46196366.gif?extra=nMvfXy-F1LfY1EyYKzPwur-gb0ZsCTrPzMkm1G0Ecdxax4LyEzJdG03w1edL6NsSEbupi-ahPruSyqIcolHKFaDkfQWv6UmS8hbWjAcIVK3DksabVe_tcsN1x-sea90wmY9ScdotK1cQoo0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

 

3125801039.jpg


9-0

09f5a45bd9.jpg


Играем скеллена в имлериха, молимся на отсутствие шилярда, мулиганим офицером карту, получаем имлериха, кидаем мандрагору на имлериха с лидера, если убьют - ренью. И так все 9 игр, ну мандрагора только раз выпала с лидера, но пару раз грибы.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Мертвая игра

ТУТ +


 

dnb-elite написал 29.12.2020 в 21:30:

Будь ты здравомыслящим человеком, ты бы заключил, что интересность фильм выражена в его неинтересности.

Юрий Ханин написал 1 час назад:

Идея состоит в следующем: оптика индивидуума должна быть когерентна глобальному диспозитиву.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Ех щас бы патчик 

Роадмап в конце недели ток мдаа

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Роллю хорошего диджея, поц жмет альтф4 на рейджах, игра виснет, мне дают луз. Спасибо. Нахуй это дерьмо польское.

142e99ba64.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

 Первый патч выйдет в апреле и привнесет в игру недостающие анимированные карты и новый дизайн игровой доски с фракционными темами

 

Изменят дизайн ебаной доски для нард  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

ееее, дождался

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Компания через полгода , пошли нахуй ахаха уебки просто , кому нахуй ваш Гвинт нужен будет когда артифакт выйдет фейспалм нахуй


NarutoGifpublic46196366.gif?extra=nMvfXy-F1LfY1EyYKzPwur-gb0ZsCTrPzMkm1G0Ecdxax4LyEzJdG03w1edL6NsSEbupi-ahPruSyqIcolHKFaDkfQWv6UmS8hbWjAcIVK3DksabVe_tcsN1x-sea90wmY9ScdotK1cQoo0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

Всем такое на почту залетело?  :trollface:  Стена - внезапное душеизлияние.

 

 

GWENT HOMECOMING — an Open Letter from Marcin Iwiński and the development team

I love GWENT — especially when I am winning. At times, I hate it — it’s when I get my ass kicked. GWENT is one of the very few games I play almost every day (I clocked close to 350 hours). Why am I telling you this? It’s because I want you to know that I’m invested and treat GWENT very personally.

I still remember the excitement of E3 2016 when we announced GWENT on PC and consoles. It was a blast! Well received by both you — gamers — and the media, I think we couldn't have had a better opening. And boy..., were we naive. Compared to the single player RPGs we had been creating so far, we didn’t realize how different it was to operate and develop a live game at the same time.

A year later, we took GWENT to Public Beta and — again — tons of gamers jumped in and checked it out. We still had a lot to learn. But, as always, we adapted. What we didn’t realize back then was that we also started slowly drifting away from our original vision for standalone GWENT. While fighting with the everyday reality of regular updates and content drops, we lost sight of what was unique and fun about the game. And you played a big role in making us realize that. Thank you for your sincere feedback!

We have never accepted ‘good enough’ at our company. We have always taken risks and made bold decisions if we believed they would result in a better game. And, you’ve guessed it, we’ve just made one now.

We call this project GWENT Homecoming

We want GWENT to kick some serious ass and reignite your passion for our beloved CCG. We would like to ask you for your trust and patience. We need 6 months of fully-focused development to deliver what we’ve planned. Aside from standard season transitions and events like Faction Challenges or Warped Arena rulesets, we will release only two updates during this time. One in April — it will introduce the missing Premium Cards as well as faction specific board skins — and one in May, which will balance out the game (Wardancer included) with a new approach to “Create”. Six months is a long time, however, on the flip side, after Homecoming concludes, we will go out of beta and release Thronebreaker at the same time. Don’t worry about your progress, once Homecoming is complete, for a limited time, you will have the ability to mill all of your cards for their full value. Regarding our esports activities, for now, our calendar is not changing.

As for details on Homecoming, Kasia and Rafał, GWENT’s leads, have broken down the project into the following key pillars:


Turning GWENT into a battlefield

 

When you play GWENT, you are a leader of an army from the world of The Witcher. We want to put more effort into reflecting that in in-game mechanics and visuals. As an example, we would like to introduce a preferred row for some cards that would grant them additional benefits when put on that row. Also, rows in the front and back would always grant a different buff when a unit is placed there.

mailservice?url=http%3A%2F%2Fi2.cmail19.

Upgrading the board

 

Currently, rows don’t have direct impact on gameplay. If we count the hands of both players, we are looking at 8 rows in total. Our greatest visual assets — card art and premium versions of cards — are too small to shine in the current view. What we’re aiming for is a complete overhaul of the visual experience. The redesign will leave no stone unturned. We are even considering cutting one of the rows and leaving only melee and range. It’s still something that requires extensive testing, but we’re that serious about making things work.

mailservice?url=http%3A%2F%2Fi2.cmail19.

Fixing the coin mechanic

 

Currently, going second can give players a significant advantage. We heard you — we will ‘fix the coin flip’ and are already testing possible solutions.

mailservice?url=http%3A%2F%2Fi2.cmail19.

Revamping player progression

 

We have a lot of things planned for new and returning players. We will be offering a proper tutorial to ease first time players into playing GWENT. There will also be a new leveling system, achievements and a revised ranked mode — all with suitable rewards.

mailservice?url=http%3A%2F%2Fi2.cmail19.

Focusing on skill and player agency

 

We heard you discussing the “Create” mechanic. At first, we thought it would be an interesting addition to the game, but — as time passed — we realized that this form of wide RNG is not something that fits our focus on player skill. We will be extra careful with these types of mechanics in the redesign process. That said, if we manage to find some cards interesting enough to include, but ‘too crazy for Ranked’, they will still have their place in Arena and Casual Mode.

mailservice?url=http%3A%2F%2Fi2.cmail19.

Re-focusing on core gamers

 

We want GWENT to remain a deep game, where each faction has its identity and offers distinctive gameplay archetypes. We want rows to really matter in terms of gameplay, and gameplay itself needs to be engaging and rewarding.

mailservice?url=http%3A%2F%2Fi2.cmail19.

Bringing back The Witcher

 

Homecoming will bring back a darker aesthetic and mood, more in sync with the original Witcher lore. We’ll change the main menus and in-game shop, as well as work on a consistent UI and UX throughout the entire game.

mailservice?url=http%3A%2F%2Fi2.cmail19.

Thronebreaker

 

We saved the best for last. After Homecoming concludes, we will launch GWENT along with Thronebreaker — our single player campaign. A dedicated team has been hard at work to deliver you a great new story from the Witcher universe. Expect goodness!

 

 


Изменено пользователем Roachen

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
(изменено)

А вот и роадмэп подъехала  :nate:

Ну, по-крайней мере радует, что полякам не безразлично их детище, и они не хотят клепать контент на отъебись, Уже поняли, что капитально обосрались с мидвинтер патчем и за полгода хотят вернуться к истокам.

Я, безусловно, буду ждать, что у них в итоге получится и ливать с игры не собираюсь  :trollface:

 

D8LvgjKJIYBKrlJDNy2bIMvWwb462ypKb4VrFJqq


Изменено пользователем K0m3kadz3

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Эх сейчас бы 10 месяцев без картишек сидеть (с декабря до октября), рофлан поминки

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете опубликовать сообщение сейчас, а зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, войдите в него для написания от своего имени.

Гость
Ответить в тему...

×   Вставлено в виде отформатированного текста.   Восстановить форматирование

  Разрешено не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставить изображения напрямую. Загрузите или вставьте изображения по ссылке.

Загрузка...

×
×
  • Создать...